Lapsen jättäminen yksin ulos nukkumaan on HEITTEILLEJÄTTÖ!
Kommentit (29)
Vaunut täytyy laittaa sellaiseen paikkaan, johon näkee sisältäkin. Ja äiti ei tietenkään mene itse päiväunille jos lapsi nukkuu ulkona.
ensimmäinen yksin ulos nukkumaan jätetty vauva napataan pedofiilien tai lapsettoman sekopään mukaan.
Mä sytytän sille lapselle jo kynttilän ja voimahali tulevan kaapatun lapsen äidille jo valmiiksi.
vauvat nukkuu talomme pihassa ja välillä ilman itkuhälytintä ja välillä jopa (hui!) poissa silmistä jos touhuan jotain vaikka yläkerrassa. Ei pidä maalata piruja seinille. Kauhea asiahan se on jos joku lapsen veisi, mutta hullukshan sitä tulis ite jos rupeais aatteleen mitä kaikkea tässä maailmassa VOISIKAAN tapahtua..
tuskin - saatiinpahan ennakkotapaus. Onneksi lapsi löytyi näinkin nopeasti
vauvat nukkuu talomme pihassa ja välillä ilman itkuhälytintä ja välillä jopa (hui!) poissa silmistä jos touhuan jotain vaikka yläkerrassa. Ei pidä maalata piruja seinille. Kauhea asiahan se on jos joku lapsen veisi, mutta hullukshan sitä tulis ite jos rupeais aatteleen mitä kaikkea tässä maailmassa VOISIKAAN tapahtua..
vaan ne lapset voi nukkua ihan hyvin sisalla. Toi *mita kaikkea voisikaan tapahtua* asenne ei nyt sovellu tassa asiassa. Ei kai kukaan voi olla noin yksinkertainen? Nyt kun on joku sitten siepattu niin asenne on edelleen etta ihan ok nukuttaa ulkona ..wtf?!
sopii ensimmäisenä kertoa se neuvoloille, jotka suorastaan syyllistävät, ellei äiti nukuta vauvaa ulkona. Vauvahan ei kasva suomalaisten mielestä normaaliksi, ellei nuku ulkona.
vauvan on paras olla sisalla, lampimassa ja turvassa? Sairas pitaa olla etta laittaa aarteensa pihalle pakkaseen.
Tai äiti, jolle koko yhteiskunta, naapurit, sukulaiset ja neuvolat kertoo täällä suomessa, että vauvan pitää nukkua ulkona, koska se on TERVEELLISTÄ.
sanoo, että nukutan ulkona pakkasessa itkuhälyn kanssa. Paremmat unet ja raikasta happea monta tuntia. Valokatteen alla, harso ja verkko suojana. Ihme hysteriaa.
isompia ulkonukkumissänkyjä, että äiti mahtuu pihanokosille vauvansa viereen ottamaan tirsat.
Jos mä ressaisin ja pelkäisin kaikkea mitä vauvallemme voi tapahtua (niinkuin raskausaikana, en osannut ressaamisen takia nauttia siitä), niin hulluksi tulisin. Jos pelkäisin kaikkia maailman tauteja, pitäisi olla vaan kotona ja siltikin mies voi tuoda töistä jonkun pöpön. Eli en jaksa pelätä koko aikaa joka asiaa.
meillä esim. on suuri terassi valokatteella, joka on tehty niin, että ilma kiertää, mutta esim. kissat tai muut eläimet eivät sinne pääse. Asumme ok. talossa. Terassin ovi on lukittava sisältä päin, joten isompikaan lapsi ei pääsisi terassilta ulos, jos olisi sen ikäinen, että pääsisi rattaista/vaunuista pois. Terassimme on mahtava paikka nukuttaa lasta, sinne ei pääse lumisade, vesisade ja pedofilitkin ajaisin tieheni!
Älä yleistä tolleen asioita, tosta sun otsikosta voi tulla monelle paha mieli, että on nukuttanut lasta terassilla/parvekkeella.
ensimmäinen yksin ulos nukkumaan jätetty vauva napataan pedofiilien tai lapsettoman sekopään mukaan. Mä sytytän sille lapselle jo kynttilän ja voimahali tulevan kaapatun lapsen äidille jo valmiiksi.
voimahali...reps!
eivät vastaakaan ulkotilaa, jossa kulkee kissoja, variksia ja parhaassa tapauksessa rottia ja hulluja ihmisiä. Siitäkään ei ole kauan, kun vaunut olivat kaatuneet ja vauva tukehtunut lumihankeen tai siitä, kun käärme meni rattaisiin, joissa nukkui taapero.
Vaikka siinä on vain pieni mahdollisuus että jotain sattuu, niin ulkona vauva ei ole yhtä turvassa kuin sisällä omassa sängyssään.
kyllä minäkin olen tarkka siitä, MIHIN lapseni jätän nukkumaan ulkona. Naapurini 4kk vauva nimittäin kuoli siihen, että kissa nukkui vauvan päällä ja vauva tukehtui. En tietenkään jättäisi vauva mihinkään räystään alle, varon niitä paikkoja itsekin, sehän on todella vastuutonta vanhemmilta! Mutta On myös turvallisia paikkoja, kuten minä olen turvalliseksi paikan omille lapsilleni rakennuttanut. terv. kymppi
meidän lapsella on ulkona nukkuessa herkkä radiopuhelin-itkuhälytin, ja omassa isossa aidatussa pihassa saksanpaimenkoira, joka vahtii vielä hälytintäkin tehokkaammin.
Jos lapsen ulkona nukuttaminen yksin olisi heitteillejättö, suomalaisista lapsista varmaan reilusti yli puolet olisi otettu huostaan. Aika homma sossuille :)
ulkona, onneksi oli kuulo tallella samoin silmät.Mitä sä oikein höriset.Meillä oli lepo tauko, kun nukkuivat ulkona. sai edes juoda rauhassa päiväkahvit.Onhan ne itku hälyttimet olemassa
mun kumpikaan lapsi ei ainakaan ole se. Ne eivät ole koskaan nukkuneet yksin pihalla eivätkä edes parvekkeella.
meidän lapsella on ulkona nukkuessa herkkä radiopuhelin-itkuhälytin, ja omassa isossa aidatussa pihassa saksanpaimenkoira, joka vahtii vielä hälytintäkin tehokkaammin.
rotua lukuunottamatta.
Mä ainakin jätän lapseni tohon omaan pihaan! =D