Pystytkö imettämään molemmista rinnoista ollessasi samalla kyljellä?
Kommentit (33)
mutta kuten moni muukin, niin ihan laiskuuttani opettelin, ettei tarvitse yöllä vaihtaa imetyksen takia kylkeä. Mäki oon melkein mahallani imettäessäni ylemmästä rinnasta.
imetyksen aikana c-kuppi. vauva nukkuu koko ajan keskellä ettei tipu sängystä.
Pystyn imettämään siten, että lapsi on selän takana. Heitän vain tissin olan yli. Pystyttekös ite?
Jotenkin tuntuu, että pitää jännittää hartioita kauheasti, ettei vain retkahda vauvan päälle. Ja jos pystyy olemaan rentona, niin miten varmistatte, että ette nukahda siihen yöllä..ja sitten sen takia retkahda vauvan päälle..? (Toki uskon, että siinä sitten säpsähtäisi hereille, jos näin pääsisi käymään, mutta jo ajatuskin hirvittää.)
Sori tyhmät kysymykset! :D
Koska eipä tuo vauvan toiselle puolelle vaihtaminen montaa sekuntia vie. Kun luin noita teidän ihme asentoja ja niihin valmistautumiseen menevää aikaa(selkä kaarelle,tyynyjä ym..) ja niiden opettelemista niin noihan vasta aikaa viekin :D
Yöllä jos molemmilla oli nälkä yhtä aikaa, saatoin nostaa toisen kyljen päälle syömään. Toinen söi samalla toista rintaa kainalossa. Olin valvomisesta niin väsynyt, etten jaksanut nousta edes pystyasentoon sängyssä. Kyseessä olivat pienikokoiset keskoset, joten onnistuipa tuokin temppu.
Inhoan ylipäätään kyljellään imettämistä. En vaan löydä sopivaa asentoa.
Alkuvaiheessa en pystynyt, kun rinnat oli niin kipeät. Loppuvaiheessa onnistui hyvin.
vaikka E-kupin tissit onki, miten toi ylipäätään voi olla mahdollista?
Oli luksusta kun lapsi nukkui aina vieressä vauvana,pysty työntää vaan tissin suuhun ja jatkaa itse unia. Kyljen vaihto vaan hankaloitti, joten annoin sitten samalla kyljellä molemmista. Enempi vaan vatsalleen makaamaan, niin kyllä se tissi sinne asti ylsi. Eikä oo mitkään jättiroikkutissit todellakaan!
Eipä tarvinnu juurikaan herätä syöttämään!
opettelin. Kätevää esim. öisin imettää makuultaan molemmista rinnoista ilman mitään kääntymisiä :)
Vaatii vähän venkslausta ja itseäni auttoi ainakin pari tyynyä selän takana.
ALussa ei varmaan helposti onnistukaan, kun lapsi opettelee otetta.
Laiskuuttani mäkin sen opettelin. Rinnan koko ei ole kriittinen, vaan se että nousee vähän kyynärpään varaan ylöspäin.
ylipäätäänkään imettämään kyljellään. Enkä oikein tiedä miksi pitäisikään, lapsi nukkuu omassa sängyssä. Yritin synnytyssairaalassa kätilön painostuksesta opetella tuota, mutta mun mielestä tuntui ihan hoopolta :)