Pystytkö imettämään molemmista rinnoista ollessasi samalla kyljellä?
Kommentit (33)
vähän täytyy kääntyä että sais alimman rinnan esiin
Ei kai kenelläkään ole ongelmaa sen alimman rinnan kanssa? Ylemmän kanssa pitääkin kääntyä lapsen päälle melkein mahalleen jos rinnat ovat pienet. Mutta joo, onnistui kyllä A-kupillakin, kunhan lapsi söi nopeasti.
ja imetyksen aikana pikkusen isompi mut ei paljoa. vedettiin yöt yhellä kyljellä ja molemmista tisseistä. molemmat kädet+käsivarret ylimääräiselle tyynylle vauvan pään yläpuolelle ja oma asento hieman enemmän mahalleen.
onnistui helposti n. 3 kuisesta eteenpäin. asennot löytyivät kuin itsestään. ei ole tissien koosta kiinni.
Ylemmästä kun imetän, olen melkein mahallani.
Kolmannen kanssa mennyt ihan rutiinilla alusta asti. Esikoisen kanssa en tätä hommaa tajunnut, hilasin yöllä vauvaa puolelta toiselle tai sitten loikin itse. Hankalaa.
Ei tällä ole tekemistä rintojen koon kanssa. Väitän, että ihan tekniikkalaji.
e-kuppi, opettelua vaatii. Ekan kans tuli vaihdettua puolta, muilta lapsilta ei oo sit jaksanukaan vaan ihan laiskuuttani opettelin tuon.:)
Kätilö tuli huoneeseen, kun imetin lasta ja kysyi "miksi sinä noin imetät??" Vastasin pelästyneenä jotain, että eikö niin saa tehdä johon kätilö ei sitten osannutkaan vastata. Sanoi, ettei ollut ennen nähnyt tuollaista tekniikkaa.
Mutta ei se mitään mukavaa ole ollu. Mieluiten kyllä kieritin vauvaa toiselle puolelle. Sai itsekin samalla vaihtaa kylkee...
Opettelin, kun vauva nukkuu seinän vieressä, minä keskellä ja mies reunassa (en luota ett mies ei pyörähtäis vauvan päälle). Rinnat imetysaikana dd-d-c-b.
vaikka alkuun vaati suorastaan opettelua..
Nyt kun lapsi on jo taaperoikäinen, imetän häntä edelleen öisin siten, että en koskaan vaihda kylkeä välillä. Poika imee kaikilla syötöillä molemmat rinnat tyhjiksi. Eikä tarvi olla edes mahallaan, vaikka kuppikoko on noin A/B. Muutaman sentin liikahtaa vaan..
Ylemmästä kun imetän, olen melkein mahallani.