Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SATUHÄÄT, kommentit kiitos

Vierailija
28.01.2010 |

Mies on siis bi - - mielenkiintoienen kuvio.

Miehellä joka otossa eri värinen tukka.

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kommentteja: "Eihän noi olleet häät, noi oli farssi" jne. Että onpas törkeää. Mitä se teille oikeastaan kuuluu? Onko kaikkien elettävä av-mamman standardien mukaan?

Vierailija
42/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset antaisi muidenkin elää? Niinkuin eilisen pariskunnan? Uskomatonta että täällä luullaan 50 min ohjelman perusteella, että voi vetää johtopäätökset toisten suhteiden laadusta.

Toivottavasti kaikki jotka katsoivat, ymmärtävät, että elämässä voi elää sillain kuin itse haluaa, eikä niin kuin kaikki muutkin, hajuttomasti, mauttomasti ja mahdollisimman värittömästi. Pelottavaa tämä suomalaisten tasapäisyyden vimma. Onnea hääparille!

"mauttomasti" ja mahdollisimman "värittömästi" jos SITÄ ITSE HALUAA?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkäs ne uskollisuusasiat on näissä avioliitoissa, joissa toinen on bi? Salliiko heteropuoliso bi:n syrjähypyt jo lähtökohtaisesti liittoa solmiessaan. Jäi mieleen sulhasen sanominen, että parempi kertoa rehellisesti heti, ettei sitten parin vuoden päästä tule yllätyksenä. Onko siis oletus, että parin vuoden päästä/joskus tulee pettämään miehen kanssa?

uskomatonta! eihän seksuaalinen suuntautuminen ole millään tavalla suhteessa ihmisen uskollisuuteen/petollisuuteen. ajatteletko, että muut kuin heterot ovat lähtökohtaisesti kaikki kevytkenkäisiä? eiköhän se tässä ohjelmassa tarkoittanut, että parempi kertoa ennen häitä olevansa bi, ettei toiselle tule yllätyksenä toiseen ihmiseen olennaisesti liittyvä asia. seksuaalinen suuntautuminen on osa ihmisyyttä, ei oletus käyttäytymisestä. ymmärrätkö?

Mikä se tilanne parin vuoden kuluttua on että miehen bi-seksuaalisuus tulisi yllätyksenä esille...?

voisihan tuokin mies olla ihan simppelisti kertomatta, että on bi ja vasta hetken aikaa naimisissa oltuaan kertoo asiasta. ei asian esille tulo vaadi syrjähyppyä. monelle tuntuu olevan edelleen kauhistus, että toiset tuntevat vetoa ja voivat kiinnostua molemmista sukupuolista.

Vierailija
44/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaaksi näkee, kunhan ei satuta toisia. Uskon, että mies oli ihan aidosti rakastunut naiseensa ja ihan aidosti olivat naimisiin menossa.

Mutta.... Miehen käytös ja olemus jostain syystä lähes ahdisti minua. En voisi kuvitella moista edes ystäväkseni saati puolisokseni. Tuntui päättävän ja määräävän kaikesta ja todella varasti koko cabareen. Kaikki koreokrafiat ja kädenpyytämiset morsiammen isältä hääpäivänä järjestetyssä kihlajaisjuhlassa, morsiusneitojen tönköttävä kävely kirkossa, jatkuva mainosajan kauppaaminen joka putiikissa jne. Aaagh, karseeta!

Häät olivat kuin jokin spektaakkeli, jossa morsiammellakin oli vai pieni rooli. Kaikki keskittyi todellakin sulhaseen ja hänen mieltymyksiinsä.

Joku epäili, ettei bi pysty olemaan uskollinen. Miksei?Tuskin heillä hormonit hyrrää yhtään enempää kuin heteroilla tai homoillakaan. Vaihtoehtoja vaan on enempi :)

Kaikesta päätellen morsian sai juuri sen miehen kuin halusi, joten ehkäpä asioilla on happy end. Mitä me muut ollaan sitä arvotelemaan. Makuja on monia, eikä siis minun tarvitse tuollaisesta miehestä välittää :)

Vierailija
45/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkarista katsella kun av-mammat pääsis niistä päättämään? Varmaan olis unessa ekan viiden minsan jälkeen. "Hui kamalaa kun joku menee naimisiin vähän erilaisella tavalla! Ja mikä pappi! Että ihan oksettaa..." :D Hauska sulhanen, vaikkei mun tyyppiä ollutkaan ja ihan ok pari muutenkin. Onnea!

Vierailija
46/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkäs ne uskollisuusasiat on näissä avioliitoissa, joissa toinen on bi? Salliiko heteropuoliso bi:n syrjähypyt jo lähtökohtaisesti liittoa solmiessaan. Jäi mieleen sulhasen sanominen, että parempi kertoa rehellisesti heti, ettei sitten parin vuoden päästä tule yllätyksenä. Onko siis oletus, että parin vuoden päästä/joskus tulee pettämään miehen kanssa?

uskomatonta! eihän seksuaalinen suuntautuminen ole millään tavalla suhteessa ihmisen uskollisuuteen/petollisuuteen. ajatteletko, että muut kuin heterot ovat lähtökohtaisesti kaikki kevytkenkäisiä? eiköhän se tässä ohjelmassa tarkoittanut, että parempi kertoa ennen häitä olevansa bi, ettei toiselle tule yllätyksenä toiseen ihmiseen olennaisesti liittyvä asia. seksuaalinen suuntautuminen on osa ihmisyyttä, ei oletus käyttäytymisestä. ymmärrätkö?

Mikä se tilanne parin vuoden kuluttua on että miehen bi-seksuaalisuus tulisi yllätyksenä esille...?

voisihan tuokin mies olla ihan simppelisti kertomatta, että on bi ja vasta hetken aikaa naimisissa oltuaan kertoo asiasta. ei asian esille tulo vaadi syrjähyppyä. monelle tuntuu olevan edelleen kauhistus, että toiset tuntevat vetoa ja voivat kiinnostua molemmista sukupuolista.

bi-seksuaalisuus on joku kauhistus, mutta mä luulen että aika monelle se on ihan yksi ja sama mitä ihmiset tekee makuuhuoneissaan. Ja mitä tuohon "yllätykseen" tulee, niin mieshän itse asian nosti esille.

Tässä jaksossa koko homma oli rakentunut miehen bi-seksuaalisuudelle ja "karnevaalimenolle" joten miksi ihmeessä siitä ei saisi puhua oli sitten asia positiivista tai negatiivista.

Vierailija
47/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsian vaikutti ihan herttaiselle. Varmaan kyllä kotioloissa pystyy näyttämään miehellensä kaapin paikan.

Vierailija
48/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulhanen vähemmän - mun makuun liian itseriittonen päällepäsmäri, ne sen valkoset sortsit ja hihaton paita, kiesus! Ne mainosajan kauppaamiset sai mut sellasen myötähäpeän puuskaan, samoin se peruukki huulikiiltoineen kihlajaisissa.

Sulho veti meksikolaisten kihlajaisten kaavan: siellä on tapana kysyä isältä tyttären kättä

Mitenkähän parilla menee nyt kun vauva on syntynyt! Mielestäni tapahtui kerralla hieman liikaa: yhteenmuutto, häät ja vauvantulo!

Vierailija
49/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin myötä kuin vastoinkäymisissa.. kunnes homo heidät erottaa

Vierailija
50/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piittaa, jäi eilen hölmistyneenä seuraamaan sitä paria ja varsinkin sitä miestä. Kommentti oli että "kauhee".

Ja samaa mieltä olen itsekin.

Vierailija
51/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua paria haukkua, sillä jokainen elää tyylillään. Jotenkin itselleni jäi morsiamesta sellainen, kuva ettei ollut kovin rakastunut eikä tunteellinen. Esim. se puhe kirkossa..ei tullut sydämestä mun mielestä :(

Vierailija
52/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella satuhääparien kiukuttelua ja kummallisuuksia, mutta nyt tuli jo vähän surullinen olo. Kyllä homma minustakin vaikutti jonkinlaiselta kabareelta häiden sijaan. Sulhanen ei kyennyt häävalissiakaan tanssimaan pelleilemättä ja kihlajaisjuhlassa pyörivät sulhasen tyttöilyvideot. Pahinta oli kirkossa pauhannut poppi, joka ei todellakaan sopinut ympäristöön. Ihmettelen miksi pappi astuu kanttorin varpaille musiikkiasiassa, sillä maallikkona ajattelisin että kanttori on kirkossa soitettavan musiikin asinatuntija. Toivottavasti luvan antanut tuomiorovasti näkee ohjelman ja ymmärtää avanneensa pään sille, että kukin voi häissään vaatia soitettavan mitä tahansa yön tai finkkujen renkutuksia.

Vierailija
53/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua paria haukkua, sillä jokainen elää tyylillään. Jotenkin itselleni jäi morsiamesta sellainen, kuva ettei ollut kovin rakastunut eikä tunteellinen. Esim. se puhe kirkossa..ei tullut sydämestä mun mielestä :(

...nimittäin sulhasen sydämestä :DDD

Vierailija
54/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti sääliksi iki-ihanaa Johanneksen kirkkoa. Saahan ihmiset pitää huonolla maulla mitä ikinä zembaloita päähän pälkähtää, mutta paikka oli nyt kerta kaikkiaan sopimaton ja väärä.

Vierailija
55/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINKIT FLICKR JA IRC-GALLERIAAN NÄIHIN KUVIIN KIITOS!!!!

Vierailija
56/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä bi että transu? Kun kerran hänen prinsessamekkotoilailujaan näytettiin siinä filmillä, herralla oli huulipunat ja naisten peruukit kihlajaisissa.

Melkein lyön vetoa, että tuo liitto ei kestä kuin pari vuotta. Sulho todennäköisesti haluaa kokeilla miehiäkin, tanssahdella mekoissa transubileissä jne. Se muotti tuskin oikein istuu vaimon haaveilemaan vauva-arkeen...

uotinen verkkosukkiksissaan hääjuhlan lauluesiintyjänä oli kyllä pohjanoteeraus. Marja-Siskokin oli jo ihan riittävä ohjelmanumero erikoisuuden tavoittelussaan.

Vierailija
57/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulhasen puhe? Minulle kolahti korvaan se että morsian paasasi pitkät pätkät mutta sulhanen puhui vain ystävyydestä. "oot kiva frendi" ..tyyliin. Ei mitään rakkaudesta?

Vierailija
58/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulhasen puhe? Minulle kolahti korvaan se että morsian paasasi pitkät pätkät mutta sulhanen puhui vain ystävyydestä. "oot kiva frendi" ..tyyliin. Ei mitään rakkaudesta?

joo, ei edes sanonut rakastavansa. nainen taas kauheella vauhdilla luki paperista litaniansa. kammottava ohjelma oli kyllä eilen, kaikin puolin!

Vierailija
59/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä se peitteli kasvojaan hatulla siellä kirkon portailla.

Tämä on tulevaisuuden avoimuutta. Tässä ei ahdasmielisyys auta. Poikkeavuuksia on ollut läpi ihmisen historian. Vasta nyt heidät hyväksytään yhteiskunnan täysjäseniksi.

Rahakasta porukkaa kyllä he pärjää maailmassa. Onnea kovasti heille. Naiselle nostan hattua.

Vierailija
60/131 |
29.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katselin kanssa kyseisen ohjelman ja täytyy sanoa että sääliksi käy sitä morsianta... ei oikein saannut päättää mistään asioista, koskien häitä. kundi varmaan yötkin suunnittelee seuraavat päivät valmiiksi. Häävieraat vaikuttivat jotenkin vaivaantuneilta ja jopa järkyttyneiltä, kun kundi veti omaa showtaan. itse rakas tyyppi ja mitkä kuteetkin oli kirkko harjoituksissa päällä... ei tuu kestää sanon minä.