Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingissä sattunut tänään jo 50 kolaria

Vierailija
28.01.2010 |

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1894397

Että Rovaniemen 3 peltikolaria on aika pieni luku tämän rinnalla :D

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lunta kohtaan. Onhan se naurettavaa ja vähän noloa kun ei osata kohdata talvea. Sitä enemmän naurattaa miten kiukkusta porukka tuntuisi olevan.

Osaa lumen kolata meidän autotallin edustalta ja tieltä. Mutta jäälle mä en voi mitään. Mä en kulje kehällä jääpiikkinen kanssa ja mä en voi mitään sille jos mun eteen kiilaa joku tai joku ajaa mun persuksissa kiinni.

Että sellasta tänään.

Vierailija
62/66 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lunta kohtaan. Onhan se naurettavaa ja vähän noloa kun ei osata kohdata talvea. Sitä enemmän naurattaa miten kiukkusta porukka tuntuisi olevan.

joka "ajeli" siellä kadunreunassa. Olitko se sinä?

Täytyy kyllä myöntää että hyvät hermot sulla on, ehkä lehmältä peritty?

Mun mies ei katsele hyvällä että mua vertaillaan lehmäksi. Menikö jakeluun?

Joo ei sielä stadissa osata laskea leikkiä. Vittuillaan ja suuta soitellaan. Hajotkaa talveenne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka "ajeli" siellä kadunreunassa. Olitko se sinä?

Täytyy kyllä myöntää että hyvät hermot sulla on, ehkä lehmältä peritty?

Mun mies ei katsele hyvällä että mua vertaillaan lehmäksi. Menikö jakeluun?

Joo ei sielä stadissa osata laskea leikkiä. Vittuillaan ja suuta soitellaan. Hajotkaa talveenne :)

Laita miehes kirjottamaan tänne niin nähdään osaako se muuta kuin nostella painavia asioita ja raapia päätään.

Vierailija
64/66 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kehä kolmosen autot on ajo-ominaisuuksiltaan paljon parempia (ABS, ajonvakautuksen ym) kuin pohjoisen koyhemmällä väestöllä.

Vierailija
65/66 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en yhtään ihmettele että helsingissä kolaroidaan ja lomien aikaan joka puolella. Helsingissä kävin 3 vuotta sitten. Ja talvella. Ajoin 500km sinne. Mitä lähemmäs pääsin, sitä vihaisempia kuskeja oli liikenteessä. Ei minkäänlaisia turvavälejä, ajettiin siihen mihin sattui ehkä mahtumaan. Monta kertaa sai tehdä hätäjarrutuksia koska joku puski väliin vaikka tilaa ei ollut. Onneksi ei tarvinnut olla kuin pari päivää siellä. Ja nyt joululomien aikaan olin tulossa Jyväskylän suunnasta kotini suuntaan, oli niiiiin paljon vaara tilanteita ja vain sen takia koska oli "kiire". Ja kaikki etelänsuunnasta tulevia. Minä ajan paljon autolla täällä pohjoisemmassa joten tiedän nyt jotakin. Harvemmin minä täällä pohjoisessa joudun vaaratilanteisiin, mutta kyllä niitä törttöjä täälläkin on. Ihan samanlaisia, mutta kun on vähemmän liikennettä kerrallaan. Yleensä ne vaaratilanteiden aiheuttajat on vanhempia miehiä.

Ne "väliinpuskut" ovat Helsingissä ajamaan tottuneen silmin normaalia liikennettä, jossa oletetaan että tilaa annetaan ja saadaan.

Keskimäärin Helsingissä liikennekulttuuri on joustavaa ja jouhevaa, koska on totuttu suuriin liikennemääriin. Jos joku töppäilee, ei anna esim. tilaa, niin usein se on joku joka ei ole tottunut täkäläiseen menoon...

Vierailija
66/66 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kehä kolmosen autot on ajo-ominaisuuksiltaan paljon parempia (ABS, ajonvakautuksen ym) kuin pohjoisen koyhemmällä väestöllä.

Maata ja puuta löytyy. Porojakin löytyy.. ei vaan löydy ostettavaa.