Helsingissä sattunut tänään jo 50 kolaria
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1894397
Että Rovaniemen 3 peltikolaria on aika pieni luku tämän rinnalla :D
Kommentit (66)
totesin, että kyllä Helsingissä pelti rytisee, kun autoilijat eivät pidä turvaväliä, vaikka olisi miten liukasta..
Yhtä kauan sen auton pysähtymiseen tarvitaan liukkaalla Helsingissä kuin muualla maassa.
kun stadilaismammat väittää täällä aina käyttävänsä vain julkisia??Niitten mammojen miehet varmaan...
kun ette osaa junaa tai bussia käyttää ja tulette suurperheenne kanssa korkeasaareen OMALLA AUTOLLA ja jätätte sen meidän pihalle parkkiin. Notta silleen!
Ja sitten ihmetellään ja syytetään liukkautta, kun auto ei pysähtynytkään jarrutuksessa kuten kesällä.
jarrutin ja autoni liukui valoissa odottavan takapuskuriin. Tuli lommo. No kuski tuli ystävällisesti selvittelemään tilannetta ja poikettiin sopimaan kolari läheiseen kahvilaan. Asia hoidettiin leppoisissa merkeissä.
No olen myöskin ajanut Helsingissä parkkipaikalla lommon.
Sielä ei asiaa otettu leppoisesti. Hyvä kun ei käynyt kurkkuun kiinni ja sadatteli päin kasvoja kirosanoja lapseni kuullen. 3 vuotiaani alkoi itkemään tämän hesalaisen herjoista. Hän soitti poliisit paikalle. Kamala draamailija.
Kyllä ne agressiiviset ja kiireiset kuskit taitavat asua sielä statissa päin.
liikenne on ihan ruuhkautunut ja pelotti ihan kamalasti, bussi oli lyhyen matkan aikana ajaa varmaan kymmenen kolaria.
En ihmettele yhtään kolarisumaa, tietysti ne on ihmisten aiheuttamia- harvoin autot itekseen ajaa =)
kun stadilaismammat väittää täällä aina käyttävänsä vain julkisia??Niitten mammojen miehet varmaan...
kun ette osaa junaa tai bussia käyttää ja tulette suurperheenne kanssa korkeasaareen OMALLA AUTOLLA ja jätätte sen meidän pihalle parkkiin. Notta silleen!
miksi sinne Hesaan pitäisi tulla. Olen käynyt siellä viimeksi 1995, vaikka asun sieltä 1,5h päässä. Lentokenttä on ainoa kiinnostava paikka niillä kulmin ja sekin on Vantaalla :D
Joten en kyllä ole minä siellä autoineni kolaroimassa. Kortti on ollut vuodesta 1989 ja yhtään kolaria en ole ajanut, vaikka vuodessa ajan noin 20 000 km.
Mä yritän ymmärtää joten auttakaa mua ja olkaa hiljaa maalaiset. Kohta mulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin todeta se mitä olen pidemmän aikaa ajatellut, te olette tyhmiä, suorastaan aivottomia kateuden riivaamia ja huonon itsetunnon omaavia moukkia.
Ajotaito voi olla hyvä :)
Mutta siihen se sitten jääkin, mitään muuta hyvää ei löydy.
miksi sinne Hesaan pitäisi tulla. Olen käynyt siellä viimeksi 1995, vaikka asun sieltä 1,5h päässä. Lentokenttä on ainoa kiinnostava paikka niillä kulmin ja sekin on Vantaalla :D
Joten en kyllä ole minä siellä autoineni kolaroimassa. Kortti on ollut vuodesta 1989 ja yhtään kolaria en ole ajanut, vaikka vuodessa ajan noin 20 000 km.
Minäkään en ole eläessäni ajanut kolaria, autoilen paljon ja asun Helsingissä. Kortti on ollut v. 1991 eli ei ehkä kannata 50 kolarin pohjalta yleistää koskemaan kaikkia Helsingin asukkaita. On meitä kuitenkin hiukan enemmän kuin 50 vaikke miljoonaa olekaan.
miksi sinne Hesaan pitäisi tulla. Olen käynyt siellä viimeksi 1995, vaikka asun sieltä 1,5h päässä. Lentokenttä on ainoa kiinnostava paikka niillä kulmin ja sekin on Vantaalla :D Joten en kyllä ole minä siellä autoineni kolaroimassa. Kortti on ollut vuodesta 1989 ja yhtään kolaria en ole ajanut, vaikka vuodessa ajan noin 20 000 km.
Mä asun Helsingissä, ajan vuodessa n. 50 tuhatta kilsaa. Ajokortin sain vuonna 1990, yhtään kolaria en ole ajanut, yhtää peltiä en ole rytännyt.
Eikä mua haittaa yhtää että et tänne tule. Voin sanoa että on ihan mulle yhdentekevää ylipäätään se että oletko edes olemassa. Kuinka tyhmää edes luulla että kosiskelisin sua tänne, älä unta nyt näe :)
Mä yritän ymmärtää joten auttakaa mua ja olkaa hiljaa maalaiset. Kohta mulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin todeta se mitä olen pidemmän aikaa ajatellut, te olette tyhmiä, suorastaan aivottomia kateuden riivaamia ja huonon itsetunnon omaavia moukkia.
Ajotaito voi olla hyvä :)
Mutta siihen se sitten jääkin, mitään muuta hyvää ei löydy.
nyt et ainakaan autolla lähde liikenteeseen tuossa kunnossa. Lupaa se.
Mä yritän ymmärtää joten auttakaa mua ja olkaa hiljaa maalaiset. Kohta mulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin todeta se mitä olen pidemmän aikaa ajatellut, te olette tyhmiä, suorastaan aivottomia kateuden riivaamia ja huonon itsetunnon omaavia moukkia. Ajotaito voi olla hyvä :) Mutta siihen se sitten jääkin, mitään muuta hyvää ei löydy.
nyt et ainakaan autolla lähde liikenteeseen tuossa kunnossa. Lupaa se.
Miksi kulkea autolla kun metrollakin pääsee? Niin, metro on se joka kulkee radalla, vähän kuin juna, sellanen oranssin värinen rumilus, mutta vie ainakin perille. Oot varmaan nähnyt joskus sellasen telkkarissa?
Monella tämä vaihde jää päälle kotonakin kun istutaan työpöydän ääreen ja avataan tietokone ja sieltä av-palsta. Maalaiset lähinnä vitsailee. Miksihän pääkaupunkilaiset eivät osaa vitsailla mukana. Ei kaikkea tarvitse ottaa pilkaa.
joku tuola jo hyvin kuvailikin "nyrkit pystyssä"
Sääli miten huono itsetunto tällä pääkaupunkiseudun kansalla onkaan.
Tästäkin ketjusta olisi saanut hyvää huumoria irti mutta ei aletaan vaan puolustelemaan ja vänkäämään vastaan. Teitte sen taas hesalaiset, teitte sen taas.
Böndet ja naiset pois ratista ja jo liikenne paranee kertaheitolla!
joku tuola jo hyvin kuvailikin "nyrkit pystyssä" Sääli miten huono itsetunto tällä pääkaupunkiseudun kansalla onkaan. Tästäkin ketjusta olisi saanut hyvää huumoria irti mutta ei aletaan vaan puolustelemaan ja vänkäämään vastaan. Teitte sen taas hesalaiset, teitte sen taas.
Sattu ne sitten ihan missäpäin tahansa. Mun puolesta sä voit nauraa kuinka paljon tahansa. Mua ei kauheesti naurata kun tiedän että mieheni ajaa tällä hetkellä kotiin päin tuolla liukkaassa kelissä missä on ruuhkaa edelleen. Toivon että pääsee ehjänä kotiin. Ei paljon naurata! Mutta jatka sä toki nauramista..
niin en yhtään ihmettele että helsingissä kolaroidaan ja lomien aikaan joka puolella. Helsingissä kävin 3 vuotta sitten. Ja talvella. Ajoin 500km sinne. Mitä lähemmäs pääsin, sitä vihaisempia kuskeja oli liikenteessä. Ei minkäänlaisia turvavälejä, ajettiin siihen mihin sattui ehkä mahtumaan. Monta kertaa sai tehdä hätäjarrutuksia koska joku puski väliin vaikka tilaa ei ollut. Onneksi ei tarvinnut olla kuin pari päivää siellä.
Ja nyt joululomien aikaan olin tulossa Jyväskylän suunnasta kotini suuntaan, oli niiiiin paljon vaara tilanteita ja vain sen takia koska oli "kiire". Ja kaikki etelänsuunnasta tulevia.
Minä ajan paljon autolla täällä pohjoisemmassa joten tiedän nyt jotakin.
Harvemmin minä täällä pohjoisessa joudun vaaratilanteisiin, mutta kyllä niitä törttöjä täälläkin on. Ihan samanlaisia, mutta kun on vähemmän liikennettä kerrallaan. Yleensä ne vaaratilanteiden aiheuttajat on vanhempia miehiä.
vaan kadunreunassa edestakas. Johan se youtube-pätkä viime kesältä sen paljasti.
lunta kohtaan. Onhan se naurettavaa ja vähän noloa kun ei osata kohdata talvea. Sitä enemmän naurattaa miten kiukkusta porukka tuntuisi olevan.
lunta kohtaan. Onhan se naurettavaa ja vähän noloa kun ei osata kohdata talvea. Sitä enemmän naurattaa miten kiukkusta porukka tuntuisi olevan.
joka "ajeli" siellä kadunreunassa. Olitko se sinä?
Täytyy kyllä myöntää että hyvät hermot sulla on, ehkä lehmältä peritty?
nurmijärveläiset, keravalaiset, porvoolaiset, parikkalalaiset, hämeenlinnalaiset - pitääkö jatkaa vielä? Täällä on joka päivä autoja ENEMMÄN kuin mitä omilla asukkailla ajoneuvoja on, koska niin monet tulevat tänne töihin päivittäin omalla autolla!
Helsinkiläisillä ei usein edes ole autoa, kuten ei minullakaan, ei myöskään miehelläni. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Autoilu nyt ei ole mikään kova juttu helsinkiläisten keskuudessa.