Saakohan kukaan muu yhtä helposti orgasmia masturboiden?
Itse saan orgasmin n. 30 sekunnissa. Ei tarvi edes "käsiä liata" vaan painan vain sormilla housujen päältä klittan kohdalta hetken aikaa ja mietin mukavia. Toisinaa vain laukean ilman orgasmin tunnetta, toisinaan saa räjähtävän monta sekunttia kestävän orgasmin.
Kommentit (7)
onnistuu laittamalla jalat ristiin ja rutistamalla. Onnistuu siis vaikka pöydän vieressä istuessa :)
Jotain sopivaa katsottavaa tai luettavaa, joka saa mielikuvituksen hyrräämään. Sitte vaan reidet ristiin ja puristan tiukasti yhteen, niin lähtee. Jos ottaa vaik vielä tyynyn avuksi, jolla saan painetta alavatsaan hävylle, niin tosi noosti tulee=D
Itse saan orgasmin n. 30 sekunnissa. Ei tarvi edes "käsiä liata" vaan painan vain sormilla housujen päältä klittan kohdalta hetken aikaa ja mietin mukavia. Toisinaa vain laukean ilman orgasmin tunnetta, toisinaan saa räjähtävän monta sekunttia kestävän orgasmin.
Itse kokeilin eilen illalla otin kellosta aikaa niin niin kesti jopa 13sekunttia
Saan silmät kiinni istuessa, kun vätkytän jalkoja yhteen ja erilleen sekä ajattelen Ridgee panemassa mua takaapäin olkkarin karvamatolla kymmentä minuuttia ennemmin kuin mieheni tulee kotiin. Ei tarvii kuin 5 minuuttia vätkytellä, niin johan irtoo huuto-orkku vikinän kera.
Onko se orgasmi, jos laukeaa ilman orgasmin tunnetta?
eli 6-15-vuotiaana ei tarvinnut kuin painella housujen läpi (jos penis ei ollut täysin kova vielä), niin onnistui kymmenessäkin sekunnissa. Nykyäänkin yli kaksikymppisenä onnistuu alle minuutissa jos haluaa, mutta suurimman osan ajasta haluan pitkittää.