Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en kestä, miehellä on flunssa!!

Vierailija
27.01.2010 |

Mulla on ihana, ahkera ja huomaavainen mies. Mutta kun hän sairastuu, niin ihan oikeasti mun hermot ei kestä. En voi edes nukkua yöllä, koska hänen on pakko voihkia, niistää kovalla äänellä ja yksiä kröhyyttää koko ajan, vaikka ei edes yskittäisi. Lapsi ei voi jäädä hänen kanssaan kotiin, mutta ei hän voi lasta viedäkään tuohon sadan metrin päähän päiväkotiin. Voi ei.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne on NIIIIIN sairaita!se jatkuva valitus ja ruikutus.... =)

Vierailija
2/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jättää vielä likaisia nenäliinoja ympäri taloa ja mittaa kuumetta 5 min välein, ihan niin kuin se viidessä minuutissa nousisi ja vaikka nousisikin, niin mitä sitten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua meilläkin. ap

Vierailija
4/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku.

Vierailija
5/12 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivottelee heikkoa oloa. Makaa sängyssä tai sohvalla ja pyytää milloin mitäkin teestä juustonaksuihin... Onneksi mieheni on hyvin harvoin sairas. Niin harvoin että jaksan kyllä passata ja hoitaa toista reppanaa kun on pipinä. Ja tämähän toimii myös toisinpäin :)

Vierailija
6/12 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos teillä, meillä ei ainakaan. Onneksi tosiaan on harvoin sairas tuo meidänkin mies, ei tuota kukaan jaksaisi kovin usein. Yks valittaa, ja parhaimmillaan on ollut samaan aikaan sairaana 4-vuotias ja 6kk vauva, mutta kaikkein sairain on aina mies, ehdottomasti. Kellään ei voi millään koskaan olla niin hirveä ja kamala olo kuin hänellä, ja mitä ihmettä hän oikein tekee jos minä joudun käyttämään vauvaa lääkärissä, eihän hän voi hurjassa 37,2 asteen kuumeessakaan esikoista vahtia... huoh.

Kun minä olen kipeä, mies toteaa, että älä ruikuta. Kuopuksen synnytyksessäkin, kun supistukset oli aivan hirveitä, ja itkin niiden vuoksi, mies vain tiuski, että älä viitti pillittää, ei se mitään auta. No ehkä ei, mutta jostain syystä ei oikeasti kiinnosta tippaakaan passata tuota miestä sen kipeänä ollessa, vaikka pyörtyisi keskelle lattiaa. Olisipa ainakin hiljaa sen aikaa...

Vierailija
7/12 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kipeä, että on ihan pakko mennä lääkäriin..

Vierailija
8/12 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin liikuntaa. Viimeistään tuntia ennen jalkapallo/sähly tms treenejä tapahtuu ihmeparantuminen. Koko päivän on maannut sängyssä ja mitään ei ole voinut tehdä (varsinkaan lapsia hoitaa),"kun on niin kamala olo". Mutta kas kummaa kun harkat lähestyy: "Olo tuntuukin jo aika hyvältä, taidanpa mennä kokeilemaan jaksaisinko pelata"

Vierailija
9/12 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muutkin miehet tällaisia? Luulin, että mull ainoa tämmönen. Ihan hirveetä, jos on 37 astetta... Ja sama mies harrastaa taistelulajeja, eikä haittaa yhtään, kun tulee mustelmia, ruhjeita tai vielä kipeämpiä juttuja, onhan hän oikein Tosimies. Mutta pikkulämpö tai nuha...

Vierailija
10/12 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikin flunssa viedä ihmisen niin huonoon kuntoon? Tai meillä yksi syy on se että mies on niin Kipeä, että ei voi syödä tai juoda mitään kun kurkkuun sattuu ja ei tee mieli. Välillä uhkailen että kohta laitan ruiskulla suuhun mehua jos ei muuten juo. Sitten juo pari hörppäystä. On siis kuin pikkulapsi.

Ja todellakaan ei toimi toiseen suuntaan. Minä en voi koskaan olla niin kipeä että en voisi hoitaa taloutta. Sehän on selvää!

Vierailija
11/12 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä jatkaa. Meillä mies todellakin VOI syödä sairaana. Silloin ei vaan tee mitä tahansa mieli, vaan ainoastaan herkkuja. Minähän voin lasten kanssa kipaista hakemassa kaupasta irtokarkkeja ja ehkä jotain pikkusuolaista... Kun minä olen kipeä, hoituu kaikki kuten normaalisti, eli apua ei tipu, enhän nyt sentään niiin kipeä ole. Sen verran kuitenkin, että miehellä on taas lupa syödä herkkuja, ihan vaan osdallistuakseen mun sairastamiseen (miksei joku muu tapa kelpais? )

Vierailija
12/12 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukuunottamatta paperinenäliinakasoja pitkin kämppää mun ukko on täysin toisesta ääripäästä. Vaikka olis mikä kuolemantauti ei pysty myöntämään vaan se pitää oikeasti istuttaa kotiin, ettei lähde töihin tartuttamaan muita. Lääkäriin ei mennä ennenkö on olo sellainen ettei enää pystyssä pysytä..

Lääkäriin menossa jo hieman oppinut. yleensä kuumeen takia en itsekään lähde, mutta jos kylki menee sijoiltaan hiihtoreissulla, turpoaa ja mustuu nii lääkäriin ei mene ennen kun on tsekannut vähintään kolme päivää, miten se kehittyy. EI helvetti :D

Mutta ylipäätään kun kaveri on kipeä, kuumeessa ja nenä vuotaa niin kysyessä tulee vaan 'ei mulla mikään oo, vähän vaa nenä vuotaa'... joopa joo. Silloin pitää jo väkisin tunkea sitä kuumemittaria sinne kainaloon :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän