Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerrassa täys vauhti päällä. Keskiviikko klo 22:26

Vierailija
27.01.2010 |

Siis lapset juoksee, hakkaa jollain lattiaa, hyppii, huutaa, heittelee tavaroita. Uskomatonta, miten joku lapsiperhe elää arkipäivisin (tai siis iltaisin). Joskus käy mielessä, onko siellä lapset keskenään kotona...

Parhaimmillaan saattavat juosta vielä pitkään yli puolen yön, ennätys tähän mennessä 02:30 aamuyöllä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana huomata, että meitä on täällä muitakin! :D

Meillä kans ei oo mitkään aikaistamiset toiminu: nukahtaa muuten päikkärissä ruokapöytään tai ulos!

Eli neitille tuntuu tämä rytmi (klo 7 ylös) sopivan hyvin.

Ihana ois tietty kun illalla ois enemmän aikaa itselle ja miehelle, mut minkäs teet! Helppo tosin ymmärtää pikkuista, kun itsellä ollut/on ihan samat ongelmat! Virkistyn aina iltaa kohti, ja voin olla vaik pari yötä nukkumattakin ilman et vaikuttaa mihinkään...

Ärsyttävää! Nyt oonkin ottanut melatoniinit käyttöön...

Vierailija
22/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi lasten äänet kuuluu normaaliin elämiseen eikä niitä voi kieltää kerrostalossakaan. Miten vaikka vauvaa tai isompaakaan lasta voisi kieltää itkemästä? Laittamalla tyyny naamalle? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi lasten äänet kuuluu normaaliin elämiseen eikä niitä voi kieltää kerrostalossakaan. Miten vaikka vauvaa tai isompaakaan lasta voisi kieltää itkemästä? Laittamalla tyyny naamalle? :(

Vierailija
24/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriköivät sillä tavalla, kuin meidän yläkerta. Jotta huoli pois :) Eikä vauvan/lapsen itku ole verrattavissa meteliin, mikä meidän yläkerrasta kaikuu.

ap

Vierailija
25/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko kysyä, monenko lapsi pomppii klo 22 jälkeen, ja kuinka pitkään, jos koko perhe menee sänkyyn nukkumaan ja koko kämpästä valot pois?

Jos lapsi räpsyttelee valoja päälle, ne voi ääritilassa laittaa vaikka sulakkeesta virrat pois.

Vierailija
26/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Nyt se nukahti, kello on puoli 12 jee. Arvatkaa miltä minusta tuntuu nukkua jatkuvasti n. 6 tunnin yöunia?

Onneksi oma lapsi on nyt pph:lla joka ei harrasta sitä kahden tunnin pakkonukkumista ja me saatiin elämämme takaisin. Samaa toivon teille, todella.

Vierailija
27/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei auta, niin sitten vasta isännöitsijälle.

Ollaan meilläkin ilta- ja yökukkujia. En mä tiedä, kuuluuko meiltä naapureihin mitään, kun kukaan ei ole käynyt koskaan sanomassa.

Vierailija
28/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Siis alakerran lapsiperhe mekastaa iltaisin. Oon tänne joskus aloituksenkin laittanut. Eli perheen isi alkaa riehumaan poikiensa kanssa klo 22 illalla, jatkaa sitä puoleenyöhän ja sitten huudetaan ja itketään kun pitäis rauhoittua unille.

Eli itse se valvominen mua ei haittaa / kiinnosta (vaikka sitäkin tietenkin ihmettelen, heidän päivärytmiänsä...) mutta se, että riekutaan ja metelöidään. Kattosivat vaikka sitten telkkua (hiljasella) jos ei nukuta.

Täällä moni (mm. Melba) takertui ihan turhaan tommoseen lapsen itkemiseen. Noihan on ihan luonnollisia ääni... ja ap:kaan ei siitä valittanut vaan siitä metelistä... mut siis jos ne teidän kakrut juoksentelee siellä kämpässä, niin sitä kyllä pitäis normaaleilla säännöillä kyetä rajottamaan.

Ps. Huvittavaa syyllistää päiväunia vähäisistä yöunista.... Usein lapset nukkuu sen saman on niitä päiväunia sitten tai ei.... t. nimimerkillä yhden iltakukkujan unia säätänyt....

Vierailija
29/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon monta kertaa miettinyt, mitähän meiltä kuuluu alas. Kuuluuko vaiko eikö? Jos kuuluis häiritsevästi, niin kyllä mä toivoisin, että mulle tullaan naamatusten sanomaan, jos me häiritään. Mun mies on ainakin semmonen, ettei se aina edes mieti, että mitä kuuluu ja mihin asti. On ikänsä asunut omakotitalossa...

Vierailija
30/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma alakerran kakaroiden kanssa. Huutavat, kiroavat ja mekastavat helposti arkisinkin puoli yhteentoista. Aamulla sama huuto alkaa hyvissä ajoin ennen kello seitsemää. Ei tosiaan ole kivaa kuunnella toisten rähjäämistä. No, ko. perhe onkin lastensuojelun asiakkaita, lapset olleet huostassa välillä. Ehkäpä taas pian pääsevät parempaan paikkaan, hiljenee tuo menokin tuolla...

Vierailija
31/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Huvittavaa syyllistää päiväunia vähäisistä yöunista.... Usein lapset nukkuu sen saman on niitä päiväunia sitten tai ei.... t. nimimerkillä yhden iltakukkujan unia säätänyt....

Just näin. Turha syyllistää päiväunia, jos itse jää katsomaan jotain CSI:tä yömyöhään. Kaikki nukkumaan, myös vanhemmat, samaan aikaan klo 22 niin on hiljaista koko talossa. Lapsi ottaa mallin nukkumiseen aikuisilta, kuten kaikkeen muuhunkin.

Vierailija
32/32 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päikkärit ja kotona käy unille klo 18. ja nukkuu aamukuuteen ilman ongelmia. Nukuttamisessa noin aikaisin ei ole ongelmaa,itse haluaa nukkumaan. Ja on terve kaikinpuolin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän