Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olit lapsi, käyttikö äitisi kalliimpaa shampoota kuin mitä sinulle antoi?

Vierailija
27.01.2010 |

Jos näin oli, miltä se sinusta tuntui?

tuosta nuukuusketjusta luin, että jotkut antavat lapsille halpisshampoota ja käyttävät itse parempaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan lapselle eri shampoota koska käytän värjätyille hiuksille itselleni.

Vierailija
2/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä taisi olla jotain hilsesamppoita joita pidimme salaa vähän ällöinä, mutta en koskaan kiinnittänyt huomiota siihen millä äitini omat hiuksensa pesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitenkään erikoiselta tuntunut. Äidilläni oli ongelmia päänahan kanssa, joten oli pakko käyttää välillä kallista shampoota. Olin vain tyytyväinen, ettei itselläni ollut samaa ongelmaa.

Vierailija
4/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla enne lukioikää ollut mitään väliä millaisesta putelista truuttasin shampoota tukkaani.

Vierailija
5/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa halpisshampoota käytettiin koko perhe.

(Minulla on nyt paljon kalliimmat shampoot kuin muilla, mutta minun hiukseni ovatkin paljon hankalammat kuin muiden perheenjäsenten. On hieman eri asia pestä 3 mm siili, kuin tämä luonnonkihara valtava pehko.)

Vierailija
6/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin ylpeyden aihe oli hiukset, pitikin sitten niistä hyvä huolen!

Vierailija
7/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oli markettishampoota. Ja edelleen käyttävät sellaisia. Itse käytän vaihtelevasti, välillä kalliimpaa ja välillä ihan tavallista "elvitaalia".

Vierailija
8/8 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me kaikki käytettiin mäntysuopaa tukan pesuun, ja vielä sellaista palasuopaa, ei mitään nestemäistä! Joskus harvoin oli Linna-shampoota.

Äitini oli ja on edelleen kamalan nuuka. Esimerkkejä olisi kertoa paljon... Lapsena luulin, että olemme köyhiä. Jälkikäteen totuus on selvinnyt minulle: emme olleet, porukat vaan oli sairaalloisen nuukia.

Lapsuuteni peseytymismuistojen kohokohtia oli ne, kun kylässä käyneet sukulaiset jättivät meille jotain "ylellisyystarvikkeita" kuten shampoota, nestesaippuaa tms.

t: vm. -74