Mitä juomia aiot juoda tänä iltana?
Kommentit (58)
Aion testata simaa. Kaveri toi. Oma simasatsi vasta tulossa!
Vettä. Ennen olin kova kahvin juoja, mutta ei vain enää maistu.
Tein raparperisimaa, sitä juon lasillisen ja sen lisäksi rasvatonta gefiluspiimää ja vettä.
Tein kaksi pellillistä pizzaa perheellemme. Se janottaa.
Crisp-olutta saunan jälkeen ja sitten kamomillateetä ennen nukkumaanmenoa
Vierailija kirjoitti:
Kahvia ja vettä.
Minulla teetä ja vettä, mutta käytännössä sama. Ehkä ap viittaakin alkoholisteihin, jotka täällä vaimentavat huutavaa omatuntoaan etsimällä rikoskumppaneita. Yhdessä on helpompaa olla alkoholisti.
Tulin juuri saunasta. Saunajuomaksi on dr pepper limonadia tölkillinen. Illalla vielä juon vissyä ja varmasti pepsiä otan vielä lasillisen kun illaksi on sipsejä.
T:kilttimies
Sen verran rankka lapsiperhelauantai taas ollut että taidan raapaista lasten karpalomehua ja kossua.
Vettä. Tekisi mieli lasillista limua, mutta en ostanut sitä, joten ei ole. Alkoon en tänään(kään) koske, töihin on herättävä klo 4.
Riippuu jaksaako mennä kauppaan. Suu napsuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin juuri saunasta. Saunajuomaksi on dr pepper limonadia tölkillinen. Illalla vielä juon vissyä ja varmasti pepsiä otan vielä lasillisen kun illaksi on sipsejä.
T:kilttimies
Minä pistin hulinaksi, ja join sanan yhteydessä kaksi Sandelsia. Vähän on nyt morkkis. Normaalisti olen juonut vain yhden.
Kuumaa vettä hunajalla ja sitruunalla meni lenkin jälkeen! Sitten tein pizzaa ja ruokajuomana lasi maitoa. Sitten lisää vettä sitruunalla (kylmänä tällä kertaa).
Vierailija kirjoitti:
Tein raparperisimaa, sitä juon lasillisen ja sen lisäksi rasvatonta gefiluspiimää ja vettä. Tein kaksi pellillistä pizzaa perheellemme. Se janottaa.
Pizzan tekeminen janottaa?
Kahvia ja vettä.