Jokainen mies haluaa oman pojan.
Kommentit (76)
Tässähän mies nimenomaan toivoi (salaa) poikaa, muttei uskaltanut sitä myöntää, ehkä edes itselleen, ettei joutuisi pettymään.
hyvä näyttelijä. Muissa asioissa ei kyllä ole.
Meillä oli kaksi tyttöä ja mies toivoi kolmattakin tyttöä.
Poika tuli, joka on tietenkin hyvin rakas meille kaikille.
Mutta uskon todella, että mieheni toivoi aidosti kolmatta tyttöä. Puhui aina, miten kiva olisi iskälle vielä yksi prinsessa.
Ei tässäkään. Ap ei tiedä maailman jokaisen miehen mielipidettä.
Ihmetyttää myös, että aina hoetaan, että jokainen mies haluaa pojan, mutta harvemmin lukee, että jokainen nainen haluaa tytön. Mikä sekään ei pidä KAIKKIEN kohdalla paikkaansa.
Ap:lla on ilmeisesti paha olla, kun jankuttaa tällaista asiaa päivästä toiseen! Hakeudu hoitoon.
ja tänään on käynyt jotain kommentoimassa. Onko niin että omaan viestiketjuun ei saa tehdä kuin aloituksen?
Mulle on ihan sama mitä kukakin haluaa ja mitä ne saa. Itse olen toivonut tyttöä ja poikaa, ne sain ja se riittää mulle. Mieheni lähinnä arvuutteli kumpi tulee, toiveita ei heittänyt pahemmin kehiin. Jälkikäteen on sanonut että tykkää kun on molempia sukupuolia.
mies ei tuonut koskaan toiveitaan esille ja mä todella uskon, sen verta miestäni jo tunnen että hänelle sillä sukupulella ei niin väliä.Itse en koskaan ole toivonutkaan tyttöjä niin se vain on,ihan oikeasti!
Hän kuulemma pelkäsi, että saisivat pojan. Onneksi olen oikeaa sukupuolta.
Myös isoisäni vihasi poikiaan ja rakasti tytöään. Hemmotteli tyttöä ostamalla tälle karkkia ja veljille ei saanut antaa. Pojat saivat selkää ja heitä hakattiin muutenkin, tyttöä ei ikinä. Myös lapsenlapsissa minä tyttönä olin hän suosikkinsa ja serkku pojasta ei välittänyt yhtään.
t. kolmen pojan äiti
ja jokainen äiti tytön
t. 2 pojan äiti
ps. kolmannen pojan kyllä ottaisin
Hän kuulemma pelkäsi, että saisivat pojan. Onneksi olen oikeaa sukupuolta. Myös isoisäni vihasi poikiaan ja rakasti tytöään. Hemmotteli tyttöä ostamalla tälle karkkia ja veljille ei saanut antaa. Pojat saivat selkää ja heitä hakattiin muutenkin, tyttöä ei ikinä. Myös lapsenlapsissa minä tyttönä olin hän suosikkinsa ja serkku pojasta ei välittänyt yhtään.
Ihme että sun isäs on ylipäätään suostunut tekemään lapsia? Onneksi ei poikaa saanut jo toiveesta huomaa että ei olisi pystynyt laittamaan kierrettä poikki. Ikäviä ihmisiä!
Mutta omassa kaveripiirissä mitä nyt ollaan juteltu, niin asia menee just niin että moni mies haluaa pojan. Eikä siinä mun mielestä ole sen kummallisempaa kuin siinä että nainen toivoo tyttöä..tai poikaa.
miehet ovat halunneet tytön ja naiset pojan. Asumme kaupungissa. Ehkä tuolla maaseudulla sitten miehet haluavat pojan maatöihin. En tiedä. Eiköhän se ole luonteesta kiinni, kumpaa sukupuolta haluaa vauvan olevan.
Ei tässäKÄÄN voi yleistää. (Kuten ap tekee)
Tunnen monta, joille tyttö on se kaikki kaikessa. Moni nainen luulee, että mies haluaa pojan, mutta ei se noin tosielämässä ole!
Moni mies on onnellinen ylipäänsä saadessaan lapsen.
Tunnen monta, joille tyttö on se kaikki kaikessa. Moni nainen luulee, että mies haluaa pojan, mutta ei se noin tosielämässä ole! Moni mies on onnellinen ylipäänsä saadessaan lapsen.
kuinka läpinäkyvää. Tässähän mies nimenomaan toivoi (salaa) poikaa, muttei uskaltanut sitä myöntää, ehkä edes itselleen, ettei joutuisi pettymään.
hyvä näyttelijä. Muissa asioissa ei kyllä ole.
Meillä oli kaksi tyttöä ja mies toivoi kolmattakin tyttöä.
Poika tuli, joka on tietenkin hyvin rakas meille kaikille.
Mutta uskon todella, että mieheni toivoi aidosti kolmatta tyttöä. Puhui aina, miten kiva olisi iskälle vielä yksi prinsessa.
joku pelkkiä "vääriä" sukupuolia saanut siellä kuvittelee tuntevansa jonkun nimettömän kirjoittajan miehen ajatuksetkin. Niin varmaan joo. Opettele sinä olemaan onnellinen toisten puolesta. Tuo kateus tekee sinun ihan sairaaksi!
ja minun mieheni sen sanoikin suoraan..
Mun mies ainakin toivoi poikaa, niin ekaa odottaessani kuin toista myöskin. Eka oli tyttö, toka oli poika, molemmat rakkaita.