Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen mies haluaa oman pojan.

Vierailija
27.01.2010 |

T: Tytön ja pojan äiti.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle ei ollut sukupuolella väliä, mutta sanoi, että jos pakotettaisiin valitsemaan, niin valitsisi tytön. Kaveripiirissä olen huomannut samanlaisia ajatuksia. Näyttäisi siltä, että nimenomaan tytöt saavat isänsä kierrettyä pikkusormensa ympärille.

Ylipäätään haluasin tiettä miten se ilmenee, se että saa toisen pikkusormensa ympärille? Itse olen ainoa tyttö ja esikoinen ja en koen että mun mielestä se oli jopa ahdistavaa tietyllä tavalla että näin oli. Pojat sai enemmän vapauksia ja mun asioita syynättiin enemmän. Meillä on tyttö ja poika ja onneksi mies suhtautuu molempiin lapsiin samoin, kumpikaan ei saa mitään etuoikeusksia sukupuolensa takia. Itse kokisin että olis väärin jos tyttö pompottais isäänsä miten haluaa.

Vierailija
62/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän mies nimenomaan toivoi (salaa) poikaa, muttei uskaltanut sitä myöntää, ehkä edes itselleen, ettei joutuisi pettymään.

hyvä näyttelijä. Muissa asioissa ei kyllä ole.

Meillä oli kaksi tyttöä ja mies toivoi kolmattakin tyttöä.

Poika tuli, joka on tietenkin hyvin rakas meille kaikille.

Mutta uskon todella, että mieheni toivoi aidosti kolmatta tyttöä. Puhui aina, miten kiva olisi iskälle vielä yksi prinsessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässäkään. Ap ei tiedä maailman jokaisen miehen mielipidettä.

Ihmetyttää myös, että aina hoetaan, että jokainen mies haluaa pojan, mutta harvemmin lukee, että jokainen nainen haluaa tytön. Mikä sekään ei pidä KAIKKIEN kohdalla paikkaansa.

Ap:lla on ilmeisesti paha olla, kun jankuttaa tällaista asiaa päivästä toiseen! Hakeudu hoitoon.

Vierailija
64/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tänään on käynyt jotain kommentoimassa. Onko niin että omaan viestiketjuun ei saa tehdä kuin aloituksen?

Mulle on ihan sama mitä kukakin haluaa ja mitä ne saa. Itse olen toivonut tyttöä ja poikaa, ne sain ja se riittää mulle. Mieheni lähinnä arvuutteli kumpi tulee, toiveita ei heittänyt pahemmin kehiin. Jälkikäteen on sanonut että tykkää kun on molempia sukupuolia.

Vierailija
65/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei tuonut koskaan toiveitaan esille ja mä todella uskon, sen verta miestäni jo tunnen että hänelle sillä sukupulella ei niin väliä.Itse en koskaan ole toivonutkaan tyttöjä niin se vain on,ihan oikeasti!

Vierailija
66/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto sen onneksi päättää.

Vierailija
67/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuulemma pelkäsi, että saisivat pojan. Onneksi olen oikeaa sukupuolta.

Myös isoisäni vihasi poikiaan ja rakasti tytöään. Hemmotteli tyttöä ostamalla tälle karkkia ja veljille ei saanut antaa. Pojat saivat selkää ja heitä hakattiin muutenkin, tyttöä ei ikinä. Myös lapsenlapsissa minä tyttönä olin hän suosikkinsa ja serkku pojasta ei välittänyt yhtään.

Vierailija
68/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. kolmen pojan äiti

ja jokainen äiti tytön

t. 2 pojan äiti

ps. kolmannen pojan kyllä ottaisin

Vierailija
69/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuulemma pelkäsi, että saisivat pojan. Onneksi olen oikeaa sukupuolta. Myös isoisäni vihasi poikiaan ja rakasti tytöään. Hemmotteli tyttöä ostamalla tälle karkkia ja veljille ei saanut antaa. Pojat saivat selkää ja heitä hakattiin muutenkin, tyttöä ei ikinä. Myös lapsenlapsissa minä tyttönä olin hän suosikkinsa ja serkku pojasta ei välittänyt yhtään.

Ihme että sun isäs on ylipäätään suostunut tekemään lapsia? Onneksi ei poikaa saanut jo toiveesta huomaa että ei olisi pystynyt laittamaan kierrettä poikki. Ikäviä ihmisiä!

Vierailija
70/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omassa kaveripiirissä mitä nyt ollaan juteltu, niin asia menee just niin että moni mies haluaa pojan. Eikä siinä mun mielestä ole sen kummallisempaa kuin siinä että nainen toivoo tyttöä..tai poikaa.

Vierailija
71/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ovat halunneet tytön ja naiset pojan. Asumme kaupungissa. Ehkä tuolla maaseudulla sitten miehet haluavat pojan maatöihin. En tiedä. Eiköhän se ole luonteesta kiinni, kumpaa sukupuolta haluaa vauvan olevan.

Ei tässäKÄÄN voi yleistää. (Kuten ap tekee)

Vierailija
72/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta, joille tyttö on se kaikki kaikessa. Moni nainen luulee, että mies haluaa pojan, mutta ei se noin tosielämässä ole!

Moni mies on onnellinen ylipäänsä saadessaan lapsen.

Vierailija
73/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta, joille tyttö on se kaikki kaikessa. Moni nainen luulee, että mies haluaa pojan, mutta ei se noin tosielämässä ole! Moni mies on onnellinen ylipäänsä saadessaan lapsen.

Vierailija
74/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka läpinäkyvää. Tässähän mies nimenomaan toivoi (salaa) poikaa, muttei uskaltanut sitä myöntää, ehkä edes itselleen, ettei joutuisi pettymään.

hyvä näyttelijä. Muissa asioissa ei kyllä ole.

Meillä oli kaksi tyttöä ja mies toivoi kolmattakin tyttöä.

Poika tuli, joka on tietenkin hyvin rakas meille kaikille.

Mutta uskon todella, että mieheni toivoi aidosti kolmatta tyttöä. Puhui aina, miten kiva olisi iskälle vielä yksi prinsessa.

joku pelkkiä "vääriä" sukupuolia saanut siellä kuvittelee tuntevansa jonkun nimettömän kirjoittajan miehen ajatuksetkin. Niin varmaan joo. Opettele sinä olemaan onnellinen toisten puolesta. Tuo kateus tekee sinun ihan sairaaksi!

Vierailija
75/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minun mieheni sen sanoikin suoraan..

Vierailija
76/76 |
28.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin toivoi poikaa, niin ekaa odottaessani kuin toista myöskin. Eka oli tyttö, toka oli poika, molemmat rakkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän