Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pannut kolmea jäkismaajoukkuueen pelaajaa ;)

Vierailija
27.02.2010 |

Huvittavaa, nyt koko kolmikko mahtuu samaan aikaan joukkueeseen ;) No on se kiva mitä muistella, kun nyt on vauva sylissä ja sormus sormessa!

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ainakaan tunne.

Vierailija
2/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa minusta! Kyllä minäkin usein muistelen "panojani", futismaajoukkueesta, bändeistä ym. Lämmittää kivat muistot mieltä:-) Kiva avaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis pannut ainakin neljää miestä, veikkaan että monella teistä mollaajistakin on ollut ainakin neljä seksikumppania, minullakin 11. Miten se tekee ap:sta hutsun että on nainut näiden kolmen miehen kanssa? Jos ap olisi nainut vaikkapa kolmen ruskeasilmäisen ja kaljun miehen kanssa olisiko hän hutsu? Jos ap ei tunne vetoa vaikkapa ruskeasilmäisiin vaan jääkiekkoilijoihin niin mitä eroa sillä on ja miten se tekee hänestä huonon? Hauska sattuma ap:D t. Eräs jonka kaikki 11 petikumppania ovat olleet tummia ruskeasilmäisiä

Vierailija
4/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap väittää että ollaan kateellisia. Minä taas ihmettelen mistä ihmeen syystä.

Hän ihan selvästi pönkittää omaa itsetuntoa kokemuksellaan. Jos itsetunto on alapäänalueella, niin onhan se koomista:D

Nyt hänellä on vauva ja perse lörö niin ohan se haikeeta.

Vierailija
5/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat kelvanneet ylemmän tason miehille. Tuskimpa ketkään starat mitään taviksia tapailee tai edes suostuu seksiin. Starat ja muut julkkikset etsii veroisiaan, kauniita, älykkäitä sukkelia ihmisiä.

Ap voi olla ylpeä siitä että tietää ja on todistanut korkean tasonsa.

Elä välitä näistä lähiömuijista. Haaveilevat siitä mitä sinä olet saanut suoleesi.

Vierailija
6/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoisin keski-Suomesta? Kenties Jyväskylästä päin?

Vierailija
7/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaavilla on äo nolla. Diagnoosi ADHD. Koulussa ei pärjätä agressio käänetään oikeaan stimuliin

Vierailija
8/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole älykkyyden huippu :D sama pätee naiseen.

Kyllä se koppa kolisee tyhjyyttään kun juostaan starojen perässä haitaria levitellen.

Vierailija
9/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän tekin lähiöakat tai keskiluokan rouvat etsitte matti meikäläisistä ja tauno tavallisista sen teille oikean.

Laadukkaat mimmit etsii staroista sen oikean.

Vierailija
10/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on arvoltaan muita korkeampi. Hän on saanut arvostettujen miesten (johtajien) kunnioituksen toisin kuin te jotka saatte vain tavallisen miehen huomion.

Mun mielestä ap:n kaltaiset, jotka vielä yrittää kehuskella noilla julkkispanoillaan, on säälittäviä.

Ja en todellakaan ole kade, vaikka ap sitä tuskin uskookaan.

Vierailija
11/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi päiväunet on ilmaista viihdettä, lisäjännitystä elämään saa kertomalla niitä tosina av:lla. Ja täydestä menee. Ketäs sitten kesällä, vai mahtuko koko epsanjan jalkapallomaajoukkue sun kammariisi yhtäaikaa?

Vierailija
12/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se vasta ruudinkeksijä oletkin ;).

Typerä yleistys kiekkoilijoista, todellakin. Minä tunnen monta koulutettua kiekkoilijaa, joista joukkepeli on muokannut sellaisia helmiä, että ei mitään rajaa...säälin sinua...

Vierailija
13/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rypee kaikissa lakanoissa. Onko se niin kuin tikkumelli jota pitää saada maistaa, kun muutkin maistaa. Laadukkuus on kaukana niistä piireistä.

Maine on jo tiedossa. Siis ihan okeesti, kuka viitsii liata käsiään moiseen sontaan?

Ei siellä järki päätä pakota.

Vierailija
14/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole ollut tapana olla suhteissa itseani alemmista sosiaaliluokasta tulevien henkilöiden kanssa. Jääkiekkoilijat ovat lähes poikkeuksetta työväenluokkaisista kodeista, tai sitten alemmasta keskiluokasta. Emme me teineinäkään katseltu jääkiekkoilijoiden suuntaankaan. Olen lääkäri kolmannessa polvessa ja mieheni saman ammattikunnan edustaja.

kyllähän tekin lähiöakat tai keskiluokan rouvat etsitte matti meikäläisistä ja tauno tavallisista sen teille oikean.

Vierailija
15/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole ollut tapana olla suhteissa itseani alemmista sosiaaliluokasta tulevien henkilöiden kanssa. Jääkiekkoilijat ovat lähes poikkeuksetta työväenluokkaisista kodeista, tai sitten alemmasta keskiluokasta. Emme me teineinäkään katseltu jääkiekkoilijoiden suuntaankaan. Olen lääkäri kolmannessa polvessa ja mieheni saman ammattikunnan edustaja.

sanoo työtön lähihoitaja Keravalta :D

Onneksi av-palstalla voi hetken kuvitella olevansa vaikka Putinin rakastaja, niin piristää mukavasti tylsää lauantai-iltaa!

Vierailija
16/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan, ei kukaan, lähtisisi herjaamaan ap-tä!

Enkä minäkään, elämässä kokee joskus kaikenlaista, entä sitten? Lopettakaa katkera/ivallinen/ylimielinen vinoilunne, kiitos.

Vierailija
17/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut saa ap pitää... tuskin näitä olet saanut

Vierailija
18/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsonut jääkiekkoilijan perään kahdesti. Nuoruudessani ei tuttavapiiriini sellaisia kuulunut.

Vierailija
19/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on arvoltaan muita korkeampi. Hän on saanut arvostettujen miesten (johtajien) kunnioituksen toisin kuin te jotka saatte vain tavallisen miehen huomion.

Empä oikein usko tuota... Jos nainen on tavallista kauniimpi, häntä kadehditaan ja ihaillaan, jos nai montaa miestä niin pidetään helppona ja huorana joka luulee saavansa miehen kunnioituksen antamalla kerran pillua...

(Tai ehkä sellaista naista voidaan tavallaan ihailla joka on itse tämä rohkea ja häikäilemätön joka pompottaa miehiä ja nai ketä itse haluaa?)

Muttei keskivertonaiset missään tapauksessa kunniota naista joka luulee oman arvonsa nousevan naituaan vaikutusvaltaista miestä. Voisin harrastaa ihan hyvin irtoseksiä omaksi huvikseni mutten koskaan kuvittelisi sen nostavan arvoani miesten saati naisten silmissä... Sitä paitsi arvioin itseäni omien ominaisuuksieni perusteella, en panojeni arvostettavuuden mukaan, eiväthän he minua muuta...

Vierailija
20/58 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelette olevanne parempia kui muut ja viel autatte sairait. hyi vittu, kyl mää ajatuksissani syljen teijä päälle ylimykset.

T: punkkari äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi