Pystyttekö muut kissojen omistajat vaihtamaan lakanat? ;-)
Ihan järjettömän hauskaa ja samalla niin raivostuttavaa! :-D
Kommentit (40)
puhtaissa lakanoissani nukkuu, meillä kissa ei edes nuku sängyssä muuta kun käy tarkastamassa että hei olet vaihtamassa lakanoita, kiva voi pehmittää ne sinulle, ole hyvä nyt niissä on ihania kissan karvoja.
Mä olen kissoille allerginen, mutta tykkään niistä kamalasti. Tulin tosi hyvälle tuulelle tästä keskustelusta :-)
puhtaissa lakanoissani nukkuu, meillä kissa ei edes nuku sängyssä muuta kun käy tarkastamassa että hei olet vaihtamassa lakanoita, kiva voi pehmittää ne sinulle, ole hyvä nyt niissä on ihania kissan karvoja.
Avustaja on päällä ja alla (vaanimassa). Sit kun pääset lehden loppuun, suurin osa sivuista on revitty, omat kädet on raavittu ja hiki valuu nenää pitkin. :D :D
Meillä ainakin juoksevat kilpaa kankaiden yli aina kun yritän levittää niitä lattialle leikkaamista varten! :D
Niillä on ne omat hommansa jotka pitää hoitaa, ja ihminen kun näkee ne touhut ihmisen silmin ja vähän inhimillistääkin niitä, niin huumoria riittää. :D Ihania!
Minäkin ilahduin tästä ketjusta. :)
2
...lattialle levitetty Hesari on siinä häntä varten. Aika tehokas lehdenpeittäjä yksi karvainen noutaja. "Aaa, kivaa, laatuaikaa emännän kanssa. Menenpä syliin."
Ja nää kaks muuta häärää ympäri kämppää painimassa ja juoksevat sutena joka suuntaan....))))
samoin päiväpeiton laittaminen sängyn päälle on äärimmäisen hauskaa heidän mielestään. Ja hesaria lukiessa joutuu aina nostamaan milloin tassua milloin häntää että näkee tekstiäkin :-). Kissat on kyllä oikeasti uskomattoman ihania. Nyt mulla yksi loikoilee tässä vieressä ja ihmettelee mitä kirjoitan. Kivasti nää hiiren liikkeet vilkkuu tässä, pitääpi napata kiinni... :-))
Yksi löytökissa, ikää n. 3v ja veljekset, syntyneet elokuun 8. vuonna 08 :-) Kaikki leikattuja ja ihan kaamee meno aina välillä :-)
kissan suurinta hupia on juurikin tuo lakanoiden vaihtaminen. Yleensä katselee jostain piilosta ja hyökkää silloin lakanan alle kun olen heittänyt lakanaa ilmaan että se levittyisi paremmin.=D
Sitten se menee makaamaan tyytyväisenä juuri pedatun sängyn päälle.
Kamala kissakuume, mutta ei löydy meille kissaa :(
josta oli ihana kävellä näppiksellä kun yritin tehdä töitä. Jätin yhteen tekstikappaleeseen huvikseni ne ylimääräiset "lisälyönnit" ja tuli aika hauskaa tekstiä... :D
Mutta jotenkin ilahduttavaa, kun vanhakin kissa taantuu ja leikkii kuin pentu :)
Ensinnäkin pari kissaa on pressun alla. Tekevät siellä omia juttujaan. Päällä olevat kissat pyydystävät sitten näitä pressun alla olevia.
Kaikkein hauskinta on jos on läpinäkyvää muovia kun näkevät toisensa mutta muovi aina välissä.
Kuoliaaksinaurattajat ovat vauhdissa aina suksyisin kun haravoin lehtiä muoviin. Arvatkaa vaan pysyvätkö lehdet muovin päällä.
haussa, kenties joku erikoinen tapaus, mutta täällä ainakin kissoja adoptoitavaksi. http://www.boondocks.fi/runawaycats.shtml On Tampereen alueella.
Sängyssä on silloin kiva leikkiä, kun sängyssä on joku, olkoot se sitten toinen kissa tai ihminen. Ja nimenomaan siellä peiton ALLA :D
Mutta toi koira kyllä pitää ensin ajaa pois, muuten se auttaa.
Tykkää myös matkustaa korissa jossa viikattuja vaatteita. Varsinkin jos yläkertaan on menossa niin äkkiä korin kyytiin:) Sanomalehen luku on pop (varsinkin kun isäntä lukee, heh)
Juu, lehden luvusta on turha uneksiakkaan. Jos ei taapero häiritse, niin sitten ne ovat jompi kumpi kolleista (meillä on siis kaksi kisua) tai sitten tuo koira. Kissat nyt voikin vielä häätää pois tai nostaa ylös, mutta tommonen about 20 kiloinen koiruus, joka peittää kivasti koko lehden, niin..
Samoin kissat rakastaa istua näppiksen tai tietsikka ruudun edessä ja läpsiä hiiren nuolta. Ärsyä.
Samoin, jos yrittää lukea sängyssä, nenän alle tunkee kaksi kissan peppua eli se siitä.
Samoin, jos yrität maata sohvalla ja kattoa telkkaria, sama juttu.
ja nuorempi viimeksi tänä aamuna auttoi minua innokkaasti lakanan vaihdossa. En edes ehdi näkemään kun se sujahtaa lakanan alle - syöksähtelevä mytty osuu vain silmiin kun olen saanut kulman laitettua. Kun keskeytän puuhani, kissakin asettuu ihan littanaksi lakanan alla toivoen kai etten huomaa sitä ollenkaan. Kun taas jatkan, alkaa syöksähtelykin. :D
Itsepä teen koko touhusta leikin eli olen osani ansainnut. Välillä en naurultani meinaa saada koko hommaa tehtyä. :'D
Milloin kisut on alla , milloin päällä ja homma pakko keskeyttää kunnes rauhoittuvat (jos rauhoittuvat) Ihania :-D ap