Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono äiti, kun kelaan jo haaveitani toisesta lapsesta, kun

Vierailija
27.01.2010 |

ihana esikoiseni on vasta 2 kk. Puhukaa minut järkiini!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta odottele nyt ihan rauhassa sen vuoden verran. Tuossa iässä se vauva on vielä niiiin ihanan helppo. Odotas, kun se alkaa itse opettelemaan syömään ja konttaamaan ja tutkimaan paikkoja...

t: vauva tyhjentänyt tänään koiran ruokakipon ja nuoleskellut vessaharjaa sillä aikaa, kun äiti kävi vessassa...

Vierailija
2/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mä oon vielä huonompi, koska vauvakuume alkoi jo ennen nykyisen vauvan 1kk päivää ;) Kuume saa ollakin, mutta ehkäpä me odotellaan vielä hetki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on voimakas perheenperustamisvietti kuten minullakin. Elämäni on ollut melkein tauotota vauvakuumetta siitä asti kun olin parikymppinen. Nyt odotan kolmatta ja viimeistä.

Yhden vauvan kanssa on helppoa, totta, mutta ihan yhtä lailla itse haluan tätä kolmatta vaikka esikoinen vasta täytti 3 vuotta.

Vierailija
4/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haaveilin kahdesta lisää, ennen kun ensimmäinen oli edes syntynyt... Nyt sitten on kolme lasta 1,5v ikäeroilla ja kivaa on.

Vierailija
5/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuotta 2-3 kk tienoilla on se petollinen hetki kun vauva on vielä niin ihana ja helppo, että tekisi heti mieli tehdä toinen perään. Odottele puoli vuotta ja katso miltä sitten tuntuu ;)

Vierailija
6/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulle tuli jo kova vauvakuume =) Tulinkin raskaaksi kun poika 8kk. Nyt tuossa vieressä tuhisee 2kk ikäinen lapsukainen ja vähän jo vauvakuume nostaa päätään. Kai olen krooninen kuumeilija =) Ei tämä silti aina helppoa ole...

Vierailija
7/7 |
27.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaasseessa eihän se ole yhdeltä pois jos toinen tulee. Jos vaan pystyy antamaan molemmille rakkautta.

Itsellä sama tilanne.. Kuumeillut jo jonkun aikaa, esikoinen nyt 5kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi