Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nimeksi Topias vai Matias? Mitä mieltä?
Kommentit (4)
on itsellä Topias, mielestäni ihana nimi. Kun pikkuveli syntyi, lähipiiri yritti vihjailla, että sille sopisi nimeksi Matias, vaan en lämmennyt. Eli minusta: Topias :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pojan nimeksi oli hyvissä ajoin valittu Matias. Kun syntyi, päätimme heti, ettei se sovikaan hänelle. Mutta on kyllä ihan kiva nimi.
Topiaskin on tosi kiva, mtuta lyheneekö se ajan myötä Topiksi?
Alue: Aihe vapaa
Kuulostaa niin topakalta.