Mitä mieltä olet nimestä Jenni??
Kommentit (29)
Hieno Suomalainen nimi :) ....parempi kuin nämä huippuerikoiset viritelmät ja muut lucat ja ercit ja xavierit, mitä nämä erikoisia nimiä hakevat urpot antaa lapsilleen
Käypä nimi myös ulkomailla ;) Itse en niin piittaa todella erikoisista nimistä, joita keksimällä keksitään.
Yleensä se, pitääkö nimestä tai ei, johtuu juuri siitä, tunteeko kivan tai ikävän ihmisen, jolla ko nimi on... Tyyliin: ei nimi miestä pahenna, mutta...
Mitä tulee Jenni-nimeen äänteellisesti, niin minulle tulee aina vessahätä, joten en antaisi tuota nimeä lapselle.
Vähän kuluneelta tuntuu minustakin. Kouluaikoina Jennejä oli niin paljon.
Se on kuitenkin hyvä perusnimi.
Itse en ole tuntenut kuin yhden ärsyttävän Jenni nimisen ihmisen,mutta me ollaan harkittu nimeä Jennny tyttärelle, tulisi suvusta.Tosin varmasti vääntyisi tuoksi Jenniksi ja sitä en halua joten se nimi taitaa jäädä.Kiva nimi muuten, ei mitään vikaa!
Ei taida olla tällä hetkellä suosituimpia, mutta silti ns normaali nimi eikä mikään vääntämällä väännetty erikoisuus,joista en yhtään tykkää...
eikä niin yleinen nykyään. vajaa 2000 saanut tällä vuosina 2000-2009 (väestörekisterikeskus). jenna on paljon yleisempi. vertailun vuoksiaiemmin harvinaisemman milja-nimen on samoina vuosina saanut yli 1600.
Tunnen yhden Jennin, joka on maailmankaikkeuden ärsyttävin akka!!!
Toisaalta pidän nimestä Jenny, joka oli isän puolen isomummuni nimi. Olisin harkinnut sitä tytölleni, mutta kutsumanimeksi olisi väännetty kuitenkin aina tuo Jenni... eikä oikein sopinut sukunimeenkään.
Minä en myöskään tykkää todella erikoisista nimistä enkä nimistä, jotka puoliväkisin väännetään.
Jenni on kaunis suomalainen nimi!
Miksi nimen ylipäätään pitää olla niiiiiiiiiiiiiin erikoinen? Onko se joku status?
Ja pienestä pitäen on oltava erikoisharrastuksia, erikoispäiväkoteja, kaikkea "erityistä"... mikään "tavallinen" ei ole mitään.
toisin kuin nämä Jannat ja Jesset. Valitettavan yleinen vaan ollut aikoinaan.
kuten nämä Jannicat, Jennat, Jonnat yms.
omalla kauniilla tyttärelläni :)