Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet nimestä Jenni??

Vierailija
26.01.2010 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa hyvä J-nimi, sillä Jenna, Jonna, Janna, Jessika, Jemina,Joanna, Jasmin ym. J-kamaluudet ärsyttävät suunnattomasti.

Vierailija
22/29 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoa Jenni ii:llä, kun noita Jennyjäkin alkaa olla (taas) melkoisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin parempi kuin nämä C:tä täyteen tungetut lähiönimet.

Aiemin Jenni-nimi yhdistyi pariin ärsyttävään ihmiseen kouluajoiltani, mutta sittemmin se yhteys on unohtunut. Lapsellani on nykyään Jenni-niminen kaveri ja tämän suloisen tytön myötä nimen kaiku on muuttunut aivan erilaiseksi!

Vierailija
24/29 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on hyvin neutraali nimi, ei hyvä, ei huono. Itse 80-luvulla syntyneenä kyllästynyt Jenni nimeen, jotenkin tuntuu että siinä vuosikymmenellä, ja 70-luvun lopussa hyvinkin suosittu. Parempi nimi ainakin kuin Jenna joita on nykysin pilvin pimein.

Ainakin kaikki Jenni nimiset ovat nättejä ja kauniita, että hyvä nimi siinä mielessä. Tuli vaan mieleen se ketju mikä täällä joskus pyöri että minkä nimiset ovat muutenkin kauniita tms.

Vierailija
25/29 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallinen mutta ei todellakaan yleinen pienten lasten keskuudessa tänä päivänä. mutta kun jennaan ja jennyyn jms. kyllästytään tulee siitäkin taas muotinimi. niin se vaan menee. jos saan joskus tytön on jenni yksi nimivaihtoehdoista (paitsi jos on taas jo muotinimi).

Vierailija
26/29 |
24.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaan ja ihanan tyttäreni nimi on Jenni. Ei ole ainuttakaan toista Jenniä hänen luokallaan, luulen ettei koko koulussa. Jenni ei ole yleinen nimi nyt.

Annoimme nimen, kun suvussa sitä esiintyy Jenny-muodossa, mtuta suomalaiselle sopii paremmin Jenni. Yleensä ei Jennin tarvi selitellä, tuleeko loppuun i vai y.

Minusta Jenni on perinteinen, konstailematon nimi, joka on melkeinpä kaikkien helppo sanoa äänneasunsa puolesta.

Vierailija
27/29 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi loukkasi minua , mun nimi on Jenni!!!

Vierailija
28/29 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Jenni. Johtuisko siitä, kun miehen täti oli nimeltään Jennny.

Vierailija
29/29 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä johdu edes mistään mielleyhtymästä koska tunnen monta todella mukavaa Jenniä. Nimi vaan on mielestäni tylsä.