Mitä mieltä olet nimestä Jenni??
Kommentit (29)
Sanoa Jenni ii:llä, kun noita Jennyjäkin alkaa olla (taas) melkoisesti
Todellakin parempi kuin nämä C:tä täyteen tungetut lähiönimet.
Aiemin Jenni-nimi yhdistyi pariin ärsyttävään ihmiseen kouluajoiltani, mutta sittemmin se yhteys on unohtunut. Lapsellani on nykyään Jenni-niminen kaveri ja tämän suloisen tytön myötä nimen kaiku on muuttunut aivan erilaiseksi!
Jenni on hyvin neutraali nimi, ei hyvä, ei huono. Itse 80-luvulla syntyneenä kyllästynyt Jenni nimeen, jotenkin tuntuu että siinä vuosikymmenellä, ja 70-luvun lopussa hyvinkin suosittu. Parempi nimi ainakin kuin Jenna joita on nykysin pilvin pimein.
Ainakin kaikki Jenni nimiset ovat nättejä ja kauniita, että hyvä nimi siinä mielessä. Tuli vaan mieleen se ketju mikä täällä joskus pyöri että minkä nimiset ovat muutenkin kauniita tms.
tavallinen mutta ei todellakaan yleinen pienten lasten keskuudessa tänä päivänä. mutta kun jennaan ja jennyyn jms. kyllästytään tulee siitäkin taas muotinimi. niin se vaan menee. jos saan joskus tytön on jenni yksi nimivaihtoehdoista (paitsi jos on taas jo muotinimi).
Rakkaan ja ihanan tyttäreni nimi on Jenni. Ei ole ainuttakaan toista Jenniä hänen luokallaan, luulen ettei koko koulussa. Jenni ei ole yleinen nimi nyt.
Annoimme nimen, kun suvussa sitä esiintyy Jenny-muodossa, mtuta suomalaiselle sopii paremmin Jenni. Yleensä ei Jennin tarvi selitellä, tuleeko loppuun i vai y.
Minusta Jenni on perinteinen, konstailematon nimi, joka on melkeinpä kaikkien helppo sanoa äänneasunsa puolesta.
Toi loukkasi minua , mun nimi on Jenni!!!
kuin Jenni. Johtuisko siitä, kun miehen täti oli nimeltään Jennny.
Eikä johdu edes mistään mielleyhtymästä koska tunnen monta todella mukavaa Jenniä. Nimi vaan on mielestäni tylsä.
Oikeastaan ainoa hyvä J-nimi, sillä Jenna, Jonna, Janna, Jessika, Jemina,Joanna, Jasmin ym. J-kamaluudet ärsyttävät suunnattomasti.