Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

41v,vieläkö uskallan tehdä vauvan?

Vierailija
26.01.2010 |

Onko saman ikäisiä jolla kokomuksia raskaudesta tällä iällä? miten sujui vai sujuiko???

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 40 ja raskaana

Vierailija
2/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo olevani liian vanha, mutta joku ylempi taho päätti lähettää meille vielä sen puuttuvan vauvan:) Ihan hyvin on mennyt ja meillä on 'iso' poika ainakin omasta mielestään. Loppuraskaus osui järkyttävään hellekauteen, ja siinä olisin yhtä lailla ryytynyt 10 vuotta nuorempanakin (on kokemusta myös siitä), joten oli helpotus päästä taakasta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muitakin 40+-äitejä ja kaikilla tietämilläni on mennyt hyvin (raskautuminen on tosin usein ollut vaikeeta enää siinä vaiheessa).

T. Äidiksi 38-vuotiaana

Vierailija
4/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa 40-vuotiaista ei enää tule luonnonmenetelmin raskaaksi yhden vuoden yrityksellä, vaikka toki toisaalta on olemassa myös näkyvä vähemmistö, jonka hedelmällisyys on säilynyt nelikymppiseksi asti - tälle vähemmistölle iltatähden saaminen toki onnistuu joskus kovin helpostikin.

Vierailija
5/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 40 ja raskaana

Olen 41 v, kun vauva ayntyy (jos nyt tällä kertaa päästään loppuun asti, edellinen keskeytettiin 18. viikolla)

Vierailija
6/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti raskaaksi? No, ainakin meillä "rysähti" heti ensimmäisellä yrityksellä ollessani 39 v ja 41 v, nuoremmat lapset sain ollessani 29 v ja 31 v. Raskaudet sujuivat mainiosti näin iäkkäämpänäkin. Äitini on saanut minut ollessaan 42 v ja sisareni ollessaan 44v, äiti elää pirtänä ja terveenä edelleen. Samoin minä ja sisareni saimme alkumme ekalla yrityksellä.

Tottakai raskaaksitulo vaikeutuu iän myötä ... mutta tilasto on tilasto.

Vierailija
7/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautta vajaa 41 v. en sit enää viitsinyt, aivan varmasti olisin saanut vielä ja jaksanut raskauden yms

mä olen ollut aina yhtä hedelmällinen ja tullut raskaaksi kertalaakista

Vierailija
8/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain kuopuksen 41-vuotiaana. Nyt olen 43 2-vuotiaan äiti. Ihanaa! Kaikki mennyt hyvin.

Vierailija
9/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen 42-vuotiaana. Hyvin sujui raskaus, sektio ja siitä toipuminen sekä vauva-aika. Lapsi on jo ekaluokkalainen.

Vierailija
10/10 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta uskaltaa! Ei nelikymppinen mikään mummo ole, vai??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä