Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää että kropassa on "turvotusta"

Vierailija
26.01.2010 |

Voiko sen päätellä esim. sellaisesta että sormet tuntuvat vähän jähmeiltä ja kankeilta? Vai miten tunnistatte itse että on turvotusta?

Nimimerkki Tietämätön

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan siitä äinakin, että sormukset alkavat kiristää.

Vierailija
2/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on tuvotusta ja mikä lihomista?

Turvotus on joku ihme voima joka säätelee kaikkien naisten, paitsi minun, elämää! Enkä vain "ole sinut" kroppani kanssa vai miksä siinä on että koskaan ei ole turvonnut olo, vaikka syön juuri niitä hirvittäviä turvottavia ruokia. Joskus minua tosin pierettää, onko se samaa kuin turvotus? Voidaanko minua vastaan nostaa syyte kun en syö Activia-jugurttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetkellistä ja ohimenevää. Tietysti jos ei voi myöntää lihoneensa, voi väittää olevan jatkuvaa turvotusta.

Vierailija
4/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina sääriluuta sormella. Jos jää kuoppa hetkeksi näkyviin on se turvotusta.

Vierailija
5/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sukista jää jäljet. Mulla ainakin työpäivän jälkeen jalat on tosi turvonneet (seisomatyö).

Ja kasvoista huomaa jos on jotain tosi suolaista syönyt. Vatsa turpoaa mulla ainakin sen takia kun aina ei pysty pitämään säännöllistä ruokailurytmiä Ja sit kun jotain ehtii syödä niin on yleensä ei niin terveellistä ja tulee syötyä liian nopeasti..

Vierailija
6/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siitä, että sormukset kiristävät, sukasta jää jälki, normaalistikin tiukka saapas on hyvin vaikea saada kiinni, niiden valmmiiksi hyvin istuvien farkkujen nappia on vaikea saada kiinni, silmäluomet tuntuvat paisuneilta jne. Ja tämä kaikki siis tulee ja menee nopeasti. Ihminen ei esimerkiksi liho tai laihdu paria-kolmea kiloa parissa päivässä, mutta kerää kyllä turvotusta ja sitä myös häviää samassa suhteessa.

Itselläni turvotusta kertyy, jos en viikkoon juokse, hiihdä, tee reipasta pyörälenkkiä tai harrasta muuta vastaavaa kunnolla hengästyttävää hikiliikuntaa. Samoin silloin kun en käytä hormoniehkäisyä minulle ilmaantuu kellon varmasti 2 kg turvotusta päivää ennen menkkoja ja sama määrä kiloja häviää yhtä tarkasti kolmantena menkkapäivänä.

Voiko sen päätellä esim. sellaisesta että sormet tuntuvat vähän jähmeiltä ja kankeilta?

Vierailija
7/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten se, että jos painaa vaikkapa reittä, niin siihen tulee valkoinen kohta/kuoppa, joka hetken päästä poistuu.

Vierailija
8/8 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin seuraavana aamuna on silmät turvoksissa ja sormus jumissa sormessa, sama just ennen menkkoja.