Mitä olette valmiita maksamaan huutiksessa...
Mietin noita ihan uudenveroisia, parikertaa päällä pidettyjä lasten vaatteita. Ei ole tarkoitus tehdä hyväntekeväsyyttä, mutta kohtuus tietenkin hinnoittelussa.
Itse olen valmis maksamaan esim. talvi- tai välikausi asusta jopa täyden hinnan jos kuosi ja malli sekä merkki miellyttää. Olenkohan ainoa, joka näin ajattelee? Kannattaako näin ajatellen laittaa huutikseen oman lasten vaatteita (vähän käytettyjä) myyntiin?
Kommentit (2)
käyttämättömästä tai hyvin vähän käytetystä vaatteesta voi hyvällä tuurilla saada puolet alkuperäisestä hinnasta. Silloinkin pitää ostajaksi osua sellainen, joka haluaa juuri sen sinun myymäsi tuotteen.
Ajattelin itsekin aiemmin noin mitä sinä nyt kunnes tajusin, ettei siinä ole mitään järkeä. Alhainen lähtöhinta ja ei hintavarausta - niillä keinoin hyvä tavara menee kivasti kaupaksi. Parhaimmillaan olen saanut esim. lapsen housuista saman hinnan mitä olen uutena maksanut (useampi huutanut "kilpaa" kohdetta).
Aika vähemmistössä olet. Minä maksan käyttämättömästä "käytetystä max 60-70 % uuden hinnasta, koska muutenkin ostan uudet kalliitt vaattet (haalarit yms) aina alennuksesta. En ole vielä törmännyt niin himottavaan vaatteeseen, että olisin maksanut täyden hinnan.