Television katselusta...
Minulla ei tule paljon katseltua televisiota, kun mies on meillä se, joka kaukosäädintä pitää. Murjotan nyt täällä, kun olisi yhden ohjelman halunnut katsoa ja mies ällöää kaikkea dokumenttityyliin tehtyä. Asetuin katsomaan ohjelmaa "kake" kädessäni ja mies tietysti makaa sohvalla tapansa mukaan ja alkaa hokea
"vaihda kanavaa, en halua katsoa tuota"
"minä katson"
"en halua katsoa, tuo on aivan lapsellinen ohjelma"
"äskettäin katsottiin yksi elokuva, joka oli minusta lapsellinen, mutta katsoinpa kuitenkin kun halusit"
"joo, joo, vaihda kanavaa"
"vaihda kanavaa"
"vaihda nyt sitä kanavaa"
"se on mun televisio, vaihda kanavaa"
15 minsaa kuuntelin tuota ja sammutin television ja tulin tietokoneelle. Miksi hitossa joku voi olla noin lapsellinen?! Miehen mielestä minä olin lapsellinen, kun en vaihtanut kanavaa. No joo, sama se mulle, katsonko töllöä, olenko tietsikalla vai luenko, ärsyttää vaan! Ja MINÄ muuten maksan meillä tv-luvan ja plus tv-kortinkin..
Kommentit (3)
digiboxi. Suosittelen lämpimästi teillekin. Noi riidat on sarjassa "täysin turhia syitä pahoittaa kenenkään mieli" mut niitä tulee väistämättä.
On meillä tallentava digiboxikin, mutta kun ei ole mitään aikaa koska katsoisin. Päivän menee lasten kanssa ja mies on AINA illat television ääressä, niin kauan kuin se menee nukkumaan. Itse en jaksa valvoa kovin myöhään..
ei koskaan saanu katsoo mitä halus, helpotti sillä että hankin toisen digiboksin makkarin telkkariin..