Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkaoppaat neloselta

Vierailija
25.01.2010 |

juuri nyt!

Katsokaa ja naurakaa... Suosittelen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että onko lupa noilta ihmisiltä kuvata heitä? Tarviiko vai saako kuvata? Sairaala-ohjelmassa ainakin kysyttiin lupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ilmoittautumista ja ohjelmaan pääsyä kysyttiin erikseen kaikilta, jotka olivat varanneet kuvausten ajaksi Deturin matkan Alanyaan.

Mietin, että onko lupa noilta ihmisiltä kuvata heitä? Tarviiko vai saako kuvata? Sairaala-ohjelmassa ainakin kysyttiin lupa.

Vierailija
4/15 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jakson jo etukäteen netistä.

Vierailija
5/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuon ohjelman kännisten tapaan lomareissulla käyttäytyvät nyt tajuavat hävetä, kun tuon ohjelman näkevät... Ja lopettavat reissussa ryyppäämisen!

Tuokin ihan arkipäivää, että persaukisimmat reissaajat pää auki kiljumassa, että mun pitää saada parempi hotelli, kun menin ensin väärään bussiin... Ja että ei me siitä maksettu, että meille ei myydä kaljaa, rahat takaisin ja korvauksia... Säälittävää.

Ikinä en itse lähtisi seuramatkalle. Mutta viihdyttävämpää työtä ei olekaan kuin matkaopas. :D

Vierailija
6/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itsellä tuli ekan jakson perusteella sellainen fiilis, etten tuon firman matkalle kyllä lähtis.

Vierailija
7/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpismatkanjärjestäjä ja halpiskohde .... varsinainen B-luokan reissu. Saapahan nauraa. Onneksi valmismatkoja on tasokkaampiakin!

Vierailija
8/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei kyllä Turkki kiinnostakaan! Harmi, kun monilla on näistä valmismatkoista juuri tuo kuva, ja sitten sellaista vahvistetaan tällaisella ohjelmalla. Me matkustetaan tosi paljon valmismatkoilla, eikä kyllä ikinä ole tuollaista sattunut.

Vierailija
9/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan samalla lailla se lentokone lensi kuin muillakin matkanjärjestäjillä. oppaan palveluja en yleenäskään käytä, enkä lomakohteessa pyöri muiden samalla matkalla olevien seurassa, joten mulle onihan sama mitä urpoja matkanjärjestäjä paikalle lennättää.

Vierailija
10/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan samalla lailla se lentokone lensi kuin muillakin matkanjärjestäjillä. oppaan palveluja en yleenäskään käytä, enkä lomakohteessa pyöri muiden samalla matkalla olevien seurassa, joten mulle onihan sama mitä urpoja matkanjärjestäjä paikalle lennättää.

samassa bussissa, samassa hotellissa...

Vierailija
11/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä mä voin samassa lentokoneessa muutaman tunnin istua. Sitäpaitsi, ethän sä pääse valkkaamaan kanssamatkustajia muillekaan lennoille, kyllähän sielläkin niitä urpoja on.

Vierailija
12/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä mä voin samassa lentokoneessa muutaman tunnin istua. Sitäpaitsi, ethän sä pääse valkkaamaan kanssamatkustajia muillekaan lennoille, kyllähän sielläkin niitä urpoja on.

valitsevat niitä parhaimpia hotelleja, joten silläkin jo välttyy moiselta.

Vierailija
13/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpiskohteeseen halpishotelleihin niin niitä urpoja enemmän eksyy matkaan. Deturin hinta- ja laatutasosta en tiedä sen enempää, mutta ei nuo ainakaan nyt miltään kamalan laadukkailta hotelleilta vaikuttaneet mitä olivat tuohon ohjelmaan valinneet.

Vierailija
14/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpiskohteeseen halpishotelleihin niin niitä urpoja enemmän eksyy matkaan. Deturin hinta- ja laatutasosta en tiedä sen enempää, mutta ei nuo ainakaan nyt miltään kamalan laadukkailta hotelleilta vaikuttaneet mitä olivat tuohon ohjelmaan valinneet.

hotskuja, Egyptissä oltiin 5 tähden hotellissa ja tykättiin todella paljon.

Vierailija
15/15 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 tähden hotellissa, ja oli muuten hienoin missä oon ikinä ollut. Ei tosin ollut Alaniassa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä