Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iäkkäämpi kollega ilmeisesti kadehtii:

Vierailija
25.01.2010 |

Olen huomannut, että eräs iäkkäämpi kollega (n.55v.) ilmeisesti kadehtii minua. Muuta selitystä en ole hänen ilkeälle tiuskivalle käytökselleen keksinyt.

Syitä ovat varmasti se, että minä olen saavuttanut asiat jotka hän on saavuttanut vasta nyt, reilusti alle 30 vuotiaana. Näitä ovat siis omistusasunto, matkustelu, ura ym.

Koskaan en asioillani leuhki (eikä ole kummemmin leuhkimistakaan, ihan normaaleja asioita monelle) vaan nämä tulevat esille normaalissa keskustelussa jossa muutkin kertovat asioitaan. Silti k.o henkilö käyttäytyy vihamielisesti. Nykyään olen jopa yrittänyt olla puhumatta mitään positiivista elämästäni, etten saa hänen tiuskimistaan osakseni.

Jotenkin luulisi, että keski-ikäisenä sitä olisi jotenkin niin seesteinen, ettei tarvitsisi täysin eri ikäluokan henkilöä kadehtia. Koskaan meillä ei ole ollut mitään riitaa tai en ole mitenkään tiettävästi häntä loukannut joten tämä on ainut teoria jonka keksin. Muiden kanssa minulla ei ole mitään ongelmaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä mieleesi tietysti ole tullut, että ko. henkilö ei vain pidä sinusta ihmisenä. Onhan se kivempi kuvitella, että tähänkin syynä on kateus, niin kuin joka ikiseen asiaan maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän