Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

suuteleminen on intiimimpää kuin yhdyntä, siksi

Vierailija
25.01.2010 |

suhteen loppumetreillä suuteleminen loppuu aiemmin kuin seksi.

Kävikö sinun suhteessasi niin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suuteleminen seksin aikana on intiimeintä!

Vierailija
2/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"alan ammattilaiset" eivät suutele asiakkaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokas suutelu saa naisen halukkaaksi.

Vierailija
4/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olen itse suudellut, koen että olen silloin "omassa mielessäni" täysin sitoutunut. En pysty suutelemaan ihan vaan huvikseen illan päätteeksi.

Vierailija
5/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehen kanssa "hiljaisempi" kausi välillä ja silloin kyllä suuteleminen jäi ennen seksin tilapäistä loppumista. Siitä sitten taas seksi lisääntyi ja suuteleminen alkoi uudelleen :)

Vierailija
6/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies jostain syystä ällöttää, on krapulassa tms. niin suuteleminen on vastenmielisempää kuin yhdyntä.

Vierailija
7/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuteleminen on intiimimpää kuin yhdyntä

Höpsis.

Vierailija
8/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen evoluutioon uskova tee sitä. Hihhuleiden hommaa, tai niiden jotka uskoo Raamatun rakkauteen.

Vierailija
9/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajatus vaihtuvista bakteerimääristä ällöttää ja häiritsee : /

Vierailija
10/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu tuntuu sen paremmallata mitä sopivampi geeniyhdistelmä tiedossa (feromonien houkuttelevuus). Lisäksi monet sairaudet (jopa skitsofrenia) aiheuttavat pahanhajuisen hengityksen, joka vähentää kiinnostavuuttaa. Sillä on siis merkitystä jälkeläisten kelpoisuuden kannalta.

Ei kukaan täysjärkinen evoluutioon uskova tee sitä. Hihhuleiden hommaa, tai niiden jotka uskoo Raamatun rakkauteen.

Vierailija
11/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu tuntuu sen paremmallata mitä sopivampi geeniyhdistelmä tiedossa (feromonien houkuttelevuus). Lisäksi monet sairaudet (jopa skitsofrenia) aiheuttavat pahanhajuisen hengityksen, joka vähentää kiinnostavuuttaa. Sillä on siis merkitystä jälkeläisten kelpoisuuden kannalta.

Vierailija
12/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoe ttä suuteleminen olisi intiimimpää kuin yhdyntä. Minusta yhdyntä on intiimin läheisyyden huipentuma. Sen lähemmäksi ei toista ihmistä pääse.

Vierailija
14/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on käsittämätön ajatus tuoe ttä suuteleminen olisi intiimimpää kuin yhdyntä. Minusta yhdyntä on intiimin läheisyyden huipentuma. Sen lähemmäksi ei toista ihmistä pääse.

Olen seksuaalisesti pahasti estoinen enkä suostu suutelemaan miestäni juuri koskaan. Hammasta purren olen suostunut yhdyntään.

Vierailija
15/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteesta mutta suutelemisessa se on vaikeampaa.

Vierailija
16/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellessa on jotenkin liian lähellä, pakko olla "läsnä".

Yhdynnässä pystyy sulkemaan itsensä henkisesti pois tilanteesta mutta suutelemisessa se on vaikeampaa.

Vierailija
17/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellessa on jotenkin liian lähellä, pakko olla "läsnä".

Yhdynnässä pystyy sulkemaan itsensä henkisesti pois tilanteesta mutta suutelemisessa se on vaikeampaa.

voin helposti harrastaa seksiä mieheni kanssa, mutta olen hänelle loppupeleissä niin vihainen niin paljon etten enää pysty suutelemaan hänen kanssaan.

Vierailija
18/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette yhdessä jos noin ällöttää? Tietääkö mies tunteistenne? Tunteeko samoin?

Vierailija
19/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan varma, että tämä viesti "suuteleminen on intiimimpää kuin yhdyntä" jatkuu "siksi yhdyntä ei ole niin vakavaa pettämistä kuin suuteleminen" ;D

Vierailija
20/24 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin helposti harrastaa seksiä mieheni kanssa, mutta olen hänelle loppupeleissä niin vihainen niin paljon etten enää pysty suutelemaan hänen kanssaan.

juuri tuon häntä kohtaan tunteman vihaisuuden takia. Seksiin suostuminen on ihan äärimmäinen ponnistus. Olen harkinnut hankkivani rauhoittavia lääkkeitä että pystyisin siihen.