Asiaa miehille! Lukekaapas naisetkin!
http://kuvaton.com/kuvei/mielipide9.gif
Olipa hyvin kirjoitettu! Tällaisia miehiä tarvitaan. Nykymiehet ovat naistensa kynnysmattoja.
Kommentit (7)
vaan että vähän asennetta nykypäivän vätys-miehille.
Vaikken kyllä tunnekaan yhtään salaattia puputtavaa, joukkoliikennettä käyttävää tossun alla olevaa "miestä".
puhu vaan omasta vätyksestäsi. juttu oli muuten Hynysen tyylinen, kirjoitettu vaan eri ikäluokalle.
Olen kyllä tavannut noin. 15 -vuotiaita POIKIA, joiden mielestä the coolest thing in the world on joku bilispöytä omassa huoneessa, nyrkkeilysäkki katosta roikkumassa ja, hihhih, rakennustyömaalta kännipäissä varastettu liikennemerkki nurkassa. Vittu mä oon kova jätkä, q uskalsin. On varmana mul sit se banaani siel kalsareis, nyt ei tarvi tarkistaa.
Olen kyllä tavannut noin. 15 -vuotiaita POIKIA, joiden mielestä the coolest thing in the world on joku bilispöytä omassa huoneessa, nyrkkeilysäkki katosta roikkumassa ja, hihhih, rakennustyömaalta kännipäissä varastettu liikennemerkki nurkassa. Vittu mä oon kova jätkä, q uskalsin. On varmana mul sit se banaani siel kalsareis, nyt ei tarvi tarkistaa.
Normaalisti hän sisustaisi kotinsa patjalla ja läppärillä. Vessaharja olisi myös kiva. Onneksi minä päätän sisustuksesta ja hänelle on aivan sama.
ei mitään kauheita kaljaverhoja, mut pois sieltä kynnysmattona olemasta!
En minä ainakaan halua mitään kaljaa ja pihviä vetävää äijänkuvatusta sohvalleni röyhtäilemään.