me pakataan NYT - lähtö thaimaahan lähestyy!!!
tai thaimaaSEEN kun joku urpo silti huomauttaa siitä....2 viikkoa kuumuudessa...ihanaa...
Kommentit (27)
OOTKO SAIRAS?? OSTA VAIKKA LEHMÄ, KUKA KIINNOSTAIS SUN ´NAVETTAS? SINUNLAISIA OVAT JA KUOLEE PASKASSA. JÄTÄ NAUTINTO IHMISILLE. HEVONEN KU HEVONEN, ÄRSYTTÄVÄ, TÄTÄ PALSTAA EI OO SINULAISIA VARTEN MENKÄÄ MAALLE.HELEKUTIN 16
joku ihminen ei haluis lähtee thaimaahan:=0???????
Krabissa, aivan ihana paikka ja ilmasto. Mieli palaa jo takaisin. Kyselit rokotuksista. Hepatiitti-rokotukset kannattaa tietty olla voimassa, kun tuonnepäin matkustaa!!
Me ollaan reissattu paljon, 6 viikkoa rantalomilla viime talvena, mutta nyt ollaan vuosi matkaamatta mihinkään. Tai mistä sitä tietää, vaikka innostuiskin : )
Pidäthän hyvää huolta tulevasta metukastani leivän päällä!
Saada joku kateelliseksi? En ikinä kadehtisi ihmisiä jotka menee thaimaahan. Vaikka saisin ilmaismatkan en sinne menisi, oikeen inhon väreet tulee.
Uusi Seelanti on se mihin tekee mieli mennä.
En kyllä muutenkaan kadehdi matkailijoita, mä ostin 12.500 euron hevosen jotta siinä on mulle matkailuja tälle vuodelle.
kertoa, että miksi ihmeessä ihminen ei saisi hehkuttaa iloisia asioita, olkoon sitten rahakkaita asioita, elämässään? Mistä tämä sairaalloinen vaatimattomuuden ihannointi oikein kumpuaa?
Mitä tarkoitta kerskailu? Miksi se on negatiivista?
Minua ei myöskään kiinnosta matkailu. Tähän ikään olen kulkenut riittävästi, peri paikkaa on vielä jotka haluaisin nähdä.Suonette anteeksi, jos sanon että nämä tämän tyyppiset aloitukset yleensä ovat edes pienessä määrin kerskailua. Ihan yhtä lailla kuin aloitukset "Ostin Dolce & Gabbanan aurinkolasit" "Ostin lapselle Burberryn hameen" ja hintaa kertyi niin ja niin paljon. Tai vastaavat aloitukset
Jos otsikko tehdään tuohon muotoon, niin toki se kerto halusta edes vähän leuhkia. Suotakoot se toki jokaiselle, mutta siinä saattaa olla syy miksi joku ärsyyntyy, ei välttämättä kukaan ole kade.
Itselleni ei tulisi mieleenkään kirjoittaa tällaista. Saattaisin kysyä vinkkejä mikäli olisin lähdössä johonkin. Samoin vastaisin, jos joku kysyisi sellaisesta paikasta, jossa olen käynyt.
Kaikille matkaan lähteville mukavaa matkaa ja hevoselliselle turvallisia päiviä hevosen kanssa.
pröystäilevää olisi ollut otsikko: "Ihanaa, 10 000e maksanut matkamme 5 tähden hotelliin Thaimaahan koittaa pian. Pakkaan juuri uusia bikineitäni, jotka maksoivat 200e". Tuossahan ap vaan hehkuttaa iloaan -ja ehkä jännitystä?- lähenevästä lomasta. Jos jotain odottaa kovasti, vaikkapa sitten lomaa, niin on ihan inhimillistä, että siitä ilostaan haluaa kertoa vaikkapa tällä palstalla. Mä en sellaista koe brassailuna.