Jäätävät menkkakivut, en saa lääkettä!!
Taas on se aika kuukaudesta, kun kivut käy melkein liian koviksi. Heräsin aamulla klo 4 ja siirryin vessaan oksenteleen, välillä nukuin kylmällä lattialla. Pää särkee, alaselkää särkee ja mahaa kramppaa. Tuskanhiki vaan valuu! Olen ottanut kolme kuussatasta buranaa ja se auttaa kyllä hetkeks, mutta ei niitäkään voi kokoajan napsia.
Viimeksi kun soitin ehkäsyneuvolaan ja pyysin jotain lääkettä kipuihin, sanos se täti vaan, että "sulle on määrätty minipillereitä, syö niitä". Ei se ymmärtänyt kun koitin sanoa, etten halua enää syödä mitään hormoneita. Käski kuitenkin kokeilla ja lähes löi luurin kiinni. Voiko noin tehdä: jättää ilman lääkettä?!
Kommentit (43)
Ja ei muuten auta sit menkkakipuihin mulle ainakaan.. ei vaikka 3 pilleriä söis. Kauheeta sontaa antavat. Terv. Nainen joka juuri on popsinut 2 miranaxia ja kivut ovat sietämättömät.
mutta lääkitys täytyy mun kohdalla aloittaa HETI kun menkat alkaa. JOs myöhästyn ja kipu ehtii kovaksi niin ei auta läheskään niin hyvin.
Hyvä, että sait ajan. Koita sinnitellä nyt. Mulla ei auta edes burana 800, siitä on hätätilanteessa apua muttei paljoa.