Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko wii fit oikeasti auttanut sinua liikkumaan? Nostanut kuntoasi?

Vierailija
24.01.2010 |

Laskenut painoasi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten into lopahti ja laitteet lojuu pitkin lattioita.

Vierailija
2/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pelilaite, ei oikea kunnonkohotusväline. Ne suoritukset joita Fitillä tehdään, kestää muutaman minsan kerrallaan ja taas odottelet siinä välissä tumput suorina, kun kone pisteyttää sua... Ei siinä siis oikeasti syke pysy koholla tai hiki pinnassa.

Mutta pelinä toki kiva ja PAREMPI kuin joku sellainen peli, jota istuallaan pelaillaan, liikkumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvässä kunnossa ja silti wiillä saa kunnon treenin aikaiseksi.Kaikki lihasliikkeetkin

kun tekee pötköön niin en usko Suomesta montaa ihmistä lköytyvän kenellä ei hiki tule. Siinä on kymmeniä punnerruksia, vatsalihasliikkeitä ja muita pötköön. Päälle sitten vaikka kaikki joogaliikkeet niin johan kunto nousee.Tietysti jos tekee liikkeet vähän sinnepäin ja tarmoa riittää pariin liikkeeseen niin eihän niin kunto nouse.Minä käytän wiitä useita kertoja viikossa noin tunnin kerrallaan muun liikunnan ohessa.Tsemppiä sinulle.

Vierailija
4/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvässä kunnossa ja silti wiillä saa kunnon treenin aikaiseksi.Kaikki lihasliikkeetkin kun tekee pötköön niin en usko Suomesta montaa ihmistä lköytyvän kenellä ei hiki tule. Siinä on kymmeniä punnerruksia, vatsalihasliikkeitä ja muita pötköön. Päälle sitten vaikka kaikki joogaliikkeet niin johan kunto nousee.Tietysti jos tekee liikkeet vähän sinnepäin ja tarmoa riittää pariin liikkeeseen niin eihän niin kunto nouse.Minä käytän wiitä useita kertoja viikossa noin tunnin kerrallaan muun liikunnan ohessa.Tsemppiä sinulle.

Siinähän aina katkeaa homma minuutiksi, kun kone pisteyttää kunkin osion ja sitten kun avaat seuraavan, sinulle aina ekaksi näytetään, mitä pitää tehdä (itse teen toki jo siinä sen homman), nouset pois laudalta jne.

Ei mulla ainakaan pysy hiki ja syke.

Vierailija
5/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitin lisäksi suuri suosikki on Sport Resort. Monta hauskaa ilta sen kanssa vietetty koko perhe. Lapsi on oppinut kiinnittämään huomiota ryhtiin ja on ottanut oppia terveysohjeista:-)

Vierailija
6/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koota lihaliikkeistä ja joogaliikkeistä putkeen tulevia sarjoja mieltymystensä mukaan.

Vierailija
7/7 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koota lihaliikkeistä ja joogaliikkeistä putkeen tulevia sarjoja mieltymystensä mukaan.

no se onkin järkevä muutos. Meillä on tuo "pelkkä" Fit, ja siinä on tosiaan se ongelma, että ne on aika irrallisia harjotteita.

Jos joku on siinä hokannut keinon sarjoittaa, niin kertokoot, olen kiitollinen vinkeistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi