Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helpoin tapa saada vanhat lastenvaatteet ja lelut MYYDYKSI?

Vierailija
24.01.2010 |

Mikä mahtaisi olla helpoin tapa saada vanhat HYVÄKUNTOISET lastenvaatteet ja lelut myydyksi eteenpäin. Ilmaiseksi en viitisi antaa, kun on tosiaan aika paljon hyväkuntoista ja laadukasta tavaraa.

Huutonetissä olen joskus myynyt, mutta se on valtavan työlästä, kun joka vaate ja tavara pitää valokuvata, kirjoittaa yksityiskohtaiset tuotekuvaukset, laatia ilmoitukset, ladata valokuvat, vastata kysymyksiin, punnita tuotteita ja arvioida postikuluja, sopia noutoaikoja, postitella jne... Ei oikein pääse tuntipalkoille tuossa hommassa eikä oikein riitä hermotkaan kaikkien kahjojen kanssa vänkäämiseen.

Itsepalvelukirpparitkaan eivät kauheasti innosta kun tuttavilta on ainakin varastettu niiltä nimenomaan laadukasta laatutavaraa, jota minulla pääosin olisi kaupattavana. Entäs nuo kirpparit, jotka ottavat provikan myyntihinnasta? Minkälaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten olisi vuokrata pöytä jostain koulujen myyjäisistä? Meilläpäin vanhempaintoimikunnat yms. järjestävät kirpputoritapahtumia.

Vierailija
2/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinnat on kohdallaan saat varmasti suurimman osan myytyä. Itsekin kävin tänään ostamassa uutta ja uudenveroista tavaraa 0,5-1€/kpl. Joku myyjä pyysi selvästi pesunukkaisesta hihattomasta paidasta 2€. Jäi siihen se paita ja niin varmaan jäi sille myyjälle paljon kotiin takaisin vietävääkin. Eli hinnat kohdilleen niin eroon pääset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin on ollut jotain koulujen ja harrastusten kirppiksiä, mutta ei niissä näytä oikein kauppa käyvän, ostajia on todella vähän kun suurin osa on liikkeellä ihan jonkun muun syyn vuoksi ja kirppis on vain sivujuonne koko tapahtumassa.

Sitäpaitsi en todellakaan jaksaisi itse seisoa minkään kirppispöydän takana päivätolkulla, ei siinäkään tuntipalkoille pääse.

ap

Vierailija
4/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta myydä uudenveroisia laadukkaita merkkivaatteita 0,5 - 1 eurolla kappale, kun ne ovat uusina maksaneet useita kymmeniä euroja ja niitä on käytetty ehkä pari kertaa ja pesty kerran.

Tottakai sillä hintaa menevät kaupaksi missä tahansa ja kelle hyvänsä. Mielummin säilytän itsellä tai annan tutuille kuin myyn ihan törkeään alihintaan.

Tiedän kyllä, että huutonetissä saa oikean hinnan, mutta se vain on niin työlästä. Missä muualla saisi kunnon hinnan?

ap

Vierailija
5/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka myyntitavassa oma vaivansa toki on. Ehkä se, että laitat nettiin ym ilmoituksia, että saa tulla kotiin katsomaan ja ostamaan, jos et ehdi ja jaksa laittaa kuvia ja postittaa. Kaupaksi kyllä luulisi menevän hyväkuntoiset ja laadukkaat/merkkivaatteet millä tahansa kirppiksellä muutamalla eurolla/kpl. Haalareista ym voi toki enemmänkin pyytää, mutta kannattaa muistaa, että kirppiksellä kuitenkin kirppishinnat, vaikka uuden veroisia ja uutena kalliita olisivatkin. Mutta kyllähän hyvistä tosiaan vähän enempi voi pyytää kuin "kulahtaneista", joita harmittavan paljon myös kirppiksillä näkee.

Vierailija
6/6 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fakta - jos siis yhtään laskee omalle vaivalle tuntihintaa.

Sen takia olen vaihtanut käytettyjä vaatteita kaverin kanssa, jolla on lapset "toisinpäin" eli vanhemmat/nuoremmat lapset eri sukupuolta kuin omani. Hänen esikoispoikansa vaatteet tulevat minun kuopukselleni, minun esikoistyttöni vaatteet hänen kuopukselleen. Säästyy iso summa rahaa!

Ja kun vaihdosta palautuu vaatteita, ne jo raaskiikin lahjottaa UFF:lle.

Mieluummin lahjoitan kuin alan tinkiä jonkun ventovieraan natkun kanssa euron paidasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän