Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt ne Angelina ja Bratt sitten eroaa... Yllättävän kauan kesti.

Vierailija
24.01.2010 |

Ajattelin/toivoin heti alussa ettei tuo suhde kestä... Nyt on mukana lapsiakin joten tosi sääli...

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy tuonkin pariskunnan lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittin etunimi on jo kahden ketjuun kirjoittaneen mukaan Bratt, niin onko hänen sukunimensä sitten Pid?

Vierailija
4/8 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on hoitajia, siivoojia, keittäjiä ym ym jotka päivittäin auttavat. Pääsevät mihin huvittaa milloin vain ilman lapsia, eivät tartte kokata, saavat vain nauttia. Ja silti perheelämä ei onnaa. Kyllä me normaalit äidi/isät ovat huippuhyviä ku pyöritämme perheet itse ja selvitään siitä vaikka on rankkaa välillä. Jälkeenpäin on kunnia saada tietää ett onnistuttiin itse esim hoitamaan lapsia jne.

Vierailija
5/8 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on hoitajia, siivoojia, keittäjiä ym ym jotka päivittäin auttavat. Pääsevät mihin huvittaa milloin vain ilman lapsia, eivät tartte kokata, saavat vain nauttia. Ja silti perheelämä ei onnaa. Kyllä me normaalit äidi/isät ovat huippuhyviä ku pyöritämme perheet itse ja selvitään siitä vaikka on rankkaa välillä. Jälkeenpäin on kunnia saada tietää ett onnistuttiin itse esim hoitamaan lapsia jne.

ei omaa aikaa, ei vapaa-aikaa, työskentely erottaa aina ihan eri tasolla kuin "normaalilla" perheellä, ei ykistyisyyttä, ei luottamusta kehenkään.

Vierailija
6/8 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa uskoa, että sellanen julkisuushaahka kuin Jolie luopuisi helposti tuosta diilistä, jolla saa haluamaansa huomiota.

Vierailija
7/8 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paparazzit talosi ulkopuolella ja minne ikinä menetkin 27/7/365? Joudutko käymään vaatekaupassaa panssaroidulla autolla, seitsemän turvamiehen kera paparazzien ollessa sankoin joukoin kaupan ulkopuolella. Joudutko liikkumaan ihmisten ilmoilla peittäen vauvasi/taaperosi kasvot peitolla varjellaksesi heitä julkisuudelta? Voitko ikinä ylipäätään liikkua missään ilman, että jokaista liikettäsi tuijotetaan ja kännykkäkameroin kuvataan? Onko työsi projektiluonteista niin, että yksi projekti kestää vaikkapa 9kk-vuoden ja vietät osan tuosta ajasta erossa perheestäso, koska työmaasi on eri mantereella kuin perheesi? Niinpä...

Vierailija
8/8 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ovat eroamassa. Kurja juttu lapsien kannalta.