Miksi 4-kymppiset vanhat piiat ja peräkammarin pojat eivät pariudu keskenään?
Kommentit (74)
jotain ihmeolentoa, jollaista ei ole olemassakaan tai se on joku George Clooney, kenet pitäisi saada. Eli epärealistiset odotukset ja ei osata miettiä sitä itsensäkän tasoa...
ainkain minun tuttavapiirissäni. Yli satakiloiset nelikymmpiset matamit haluavat vain jokun hottiksen adonksen, muut ei kelpaa. Kannattaisi vilkaista peiliin kerran ja alentaa vähän rimaa...
roikkuva peräkammarin poika? Mieluummin ilman miestä, kiitos.
Eivät kelpaa parisuhde markkinoilla.
t. vanhapiika
ei haluta riippakiveä vaan valkataan toy boyksi joku nuorempi mies. Saa mielellään olla varattukin, ne on yleensä kiihkeitä, kun eivät saa tarpeeksi pimpsaa kotona.
lapsia haluaisivat ja sitten epätoivoisina yrittävät saada näitä varattuja rakastajiaan eroamaan tai huijaavat isäksi.
Eikö olis paljon helpompi huijata isäksi joku peräkammarin poika, joka alkais siihen hommaan ihan vapaaehtoisesti, kunhan vain saisi lapsen ja voisi edes sanoa olleensa parisuhteessa?
"seurustelusuhteessa" kun sen aikaa että lapsi on saatu alulle. Kyllä sen verran niitä ällötyksiä kestää kun ajattelee että palkintona on lapsi.
Mutta kaikkea ei voi aina saada.
t. se aikaisempi (lapseton) vanhapiika.
lapsia haluaisivat ja sitten epätoivoisina yrittävät saada näitä varattuja rakastajiaan eroamaan tai huijaavat isäksi. Eikö olis paljon helpompi huijata isäksi joku peräkammarin poika, joka alkais siihen hommaan ihan vapaaehtoisesti, kunhan vain saisi lapsen ja voisi edes sanoa olleensa parisuhteessa?
Ne varatut on tosiaan niin huijattavissa ja tyhmiä - siksi ne on sen perheenkin jo perustaneet ja rupsahtanut vaimo ajaa ne hyväkroppaisen ja itsenäisen vanhapiian syliin.
Ei me vanhat piiat yleensä niistä isiä haluta, ketäpä kiinnostaisi vieraat kakarat huollettavina ja vielä elatusmaksujakin niistä pitäisi maksaa.
ei kelpaa nää 40v bilettäjävanhatpiiat, jotka on kiertäneet kaikkien tuttujen patjoina ja naamasta alkaa näkyä railakas sinkkuelämä. Mieluummin elävät itsellistä elämää ja hoitavat seksielämän yhden yön juttuina.
Mutta kun ne vanhatpiiat 35-40v kuitenkin vielä lapsia haluaisivat ja sitten epätoivoisina yrittävät saada näitä varattuja rakastajiaan eroamaan tai huijaavat isäksi.
Olen 35-vuotias vanhapiika, eikä minulla ole mitään vauvakuumetta. Jos jostain syystä löytäisin elämäni miehen muutaman vuoden sisään ja molemmat meistä haluaisi kokeilla lapsenhankintaa niin voisin harkita. Mutta yhtä onnellinen olisin ilman lastakin. Tiedän monia ikäisiäni ja jopa nuorempia parisuhteessa olevia naisia, jotka ovat valinneet lapsettomuuden ja minusta se on ok. Juu ja peräkammarinpoikaa en halua, enkä eronnutta miestä, jolla on lapsia. Leski kyllä kelpaa, mutta en halua olla tekemisissä ex-rouvan kanssa.
No eipä ole kelvanneet kellekään....
Eivät muuten olis vanhojapiikoja.
40 sinkku on kyllä vähän säälittävä.
No eipä ole kelvanneet kellekään....
Eivät muuten olis vanhojapiikoja.40 sinkku on kyllä vähän säälittävä.
35-40v vanhapiiat yrittävät epätoivon vimmalla huijata kenet tahansa miehen lapsensa isäksi. Helpommalla pääsisivät kun kestäisivät pari vuotta "parisuhdetta" jonkun helposti saatavilla olevan peräkammarin pojan kanssa. ap
Mutta ei se tarkoita että ottaisin varatun miehen. Jotain rajaa sentään.
Se (lapseton) vanhapiika.
yhteiskunnan mnielestä olisi suotavaa, eli mennä parisuhteeseen ja tehdä lapsia. Ihan yhtä hyvä ja arvokas päätös on olla menemättä naimisiin. Minulla on muutama hyvä ystävä, nelikymppisiä sinkkuja, eivät aio ikinä mennä naimisiin eivätkä hankkia lapsia. Elämään riittää kyllä sisältöä ilman perinteistä perhemalliakin.
Sinkkuna olen vapaa kaikista suhteiden kahleista. En halua sitoutua ikinä. Ystävät on parhaita!
Koska nelikymppinen nainen on jo todella kranttu. Ei haluta ketään sinne omaan kotiin sotkemaan tai häiritsemään elämää. Parikymppisille naisille riittää, kun saa seukata, sitten tottuu siihen mieheen, hankkii lapsia eikä heitä ukkoa ulos. Nelikymppunen vaatii jo miehen tuovan jotain positiivista siihen elämään, kumppanuutta, kodinhoitoa, taloudellista turvaa ja muuta.
Peräkammarin poika ei tarjoa mitään ja haaveilee niistä instamalleista. Kumpikaan ei siis halua toista, mies voisi seksin toivossa ottaakin, mutta naisille on siitä ylitarjontaa ja saa varmaan parempaa muualta.
Miehen elämä on paaaaljon parempaa sinkkuna kuin huonon naisen (= vanhapiika) kanssa.
Saman ikäistä voisi harkita. Olen 40 v. nainen.
Vai olitko pappeja tarjoamassa, jotain 55-70-vuotiaita ja jos,niin miksi?
Oman ikäinen kumppani on se normaalein vaihtoehto.
Ei ole dannyfetissejä.
Tässä taas joku parikymppinen, joka tietää "oikeasta elämästä " kaiken.