Onko sinulta poistettu luomea kasvoista?
Kuinka kauan paraneminen kesti?
Kommentit (33)
ja tavallisen kirurgin ja plastiikkakirurgin työnjälki on aika erilaista...
plastiikkakirurgilla. Se on Bulevardilla syöpäjärjestöjen poliklinikalla, en kyllä muista lääkärin nimeä, nainen oli ja poisti hyvin. Kannattaa poistattaa pian, ennenkuin aurinko alkaa paistamaan, koska täytyy muistaakseni kuukauden ainakin olla suojattuna auringolta.
Mä olen tyytyväinen tk-lääkärin ja kirurgin työn jälkeen. Kummastakaan ei jäänyt kasvoihin arpea.
plastiikkakirurgilla. Se on Bulevardilla syöpäjärjestöjen poliklinikalla, en kyllä muista lääkärin nimeä, nainen oli ja poisti hyvin. Kannattaa poistattaa pian, ennenkuin aurinko alkaa paistamaan, koska täytyy muistaakseni kuukauden ainakin olla suojattuna auringolta.
2 lähekkän olevaa luonta poskipäätä, silmäkulman lähelä. Molenpiin muistaakseni 2 tikkiä. Ei mitään jälkeä nyt, arpi näkyi ehkä puoli vuotta.
Yksityisellä kirurgilla, mutta yleis- ei plastiikkakirurgilla. Tuli selvä kohollaan oleva arpi, joka oli näkyvämpi kuin alkuperäinen luomi oli ollut (kun kerran oli koholla, niin ei voinut meikillä peittää). Arven kävin sitten monen vuoden päästä poistamassa laserilla, ja nyt ei huomaa edes kohtaa mistä poistettiin. Minulla on laserista kokemusta myös tatuoinninpoistosta ja senkin perusteella valitsisin ehdottomasti laserin luomenpoistoonkin.
kaulalta, laserilla. Parani nopeasti. Pieni vaalea läiskä nyt siinä kohdassa.
Minä kyselin sillon parista paikasta ja sain MUISTAAKSENI hinta-arvion 290 e yksi luomi. Minusta oli JÄRKYTTÄVÄN hintaista.
t. se hyksissä poistattanut
eli melko kallista oli, mutta jälkeen olen tyytyväinen. Siis siellä Bulevardilla.
Syylä kasvoi nenässä ja luomi otsassa.
Käytin tavallista syylänhoitoaineitta.
Niin ei saisi tehdä. Lääkäri ei suostunut poistamaan niitä joten päätin poistaa itse hapolla.
Toimenpide kesti 2viikkoa. Ihon paraneminen 1kk
Toimenpiteen ajan pysyttelin sisätiloissa 2kk ajan, ettei kasvoilleni naureskeltaisi. Nyt näytän helvetin hyvältä. Syylä vainosi minua läpi lapsuden ja teini-iän. Olen onnellinen syylättömään naamaani. Rakastan itseäi nyt enemmän. Olen vitun kaunis, kauniinpi kuin moni muu.
Niin ei saisi tehdä. Lääkäri ei suostunut poistamaan niitä joten päätin poistaa itse hapolla.Toimenpide kesti 2viikkoa. Ihon paraneminen 1kk
Toimenpiteen ajan pysyttelin sisätiloissa 2kk ajan, ettei kasvoilleni naureskeltaisi. Nyt näytän helvetin hyvältä. Syylä vainosi minua läpi lapsuden ja teini-iän. Olen onnellinen syylättömään naamaani. Rakastan itseäi nyt enemmän. Olen vitun kaunis, kauniinpi kuin moni muu.
Niin ei saisi tehdä. Lääkäri ei suostunut poistamaan niitä joten päätin poistaa itse hapolla.Toimenpide kesti 2viikkoa. Ihon paraneminen 1kk
Tikit olivat viikon, sen jälkeen punainen jälki muutaman kuukauden ja enää ei huomaa koko arpea ollenkaan.
kaksi tikkiä ihan vieriviereen siihen tuli ja pikkuinen laastari oli päällä pari päivää. Tikit pois n viikon kuluttua ja arpea ei näe lainkaan, jos ei erikseen venytä ihoa siltä kohtaa ja katso tosi tarkasti :)
Mulla on poistettu tk:ssa ja hyvää jälkeä tuli.