Suositelkaa hyviä hiustenhoitotuotteita minulle, jokna hiukset ovat
raskaat, hiusta on paljon ja ne ovat pitkät. Päätä myöten menee ja alkaa olla paljon katkenneita hiuksia mukana. Leikkaamista ei tarvitse suositella, sitä kyllä teenkin, mutta hyviä tuote-ehdotuksia kaipaan. Hiusväri on ruskea (värjätty).
Kommentit (3)
Suosittelen kampaamoissa myytävää Q10 bonacuren hoitosuihketta,aivan mahtava tuote.Tarkoitettu hauraille aikuisille hiuksille ja itse 25v sitä käytän ja hiuksiin saan ihanan kiillon siitä ja hiuspinta vaikuttaa siloselta,ei ole sähköiset ja hiukset tuntuu ilmavilta...ja kaikista parasta on se tuoksu,aivan ihana!
Suosittelen sinulle Eclipse Color protection shampoota (löysin HairStoresta),itse olen niistä tykännyt ja tuotteet tuoksuvat toffeelle.Kerran-pari kk sun olisi hyvä käyttää puhdistavampaa shampoota koska värjättyjen hiusten shampoot eivät ole niin peseviä,itse käytän tähän tarkoitukseen normaalien hiusten shampoota.
Sante Brilliant Care -hoitobalsami on tosi hyvä. Tekee hiuksista kiiltävät ja tuuheat. Minulla on hiukset puoleen selkään ja olen nyt käyttänyt tuota vuoden kun olen huomannut sen parhaaksi. On lisäksi silikoniton, väriaineeton eikä sisällä keinotekoisia hajusteita. Tuoksu on ihana kookosmainen.
Käytän lisäksi Santen Natural Balance -shampoota.
mä käytän pantenea, se on ihan paras shampoo! ja sit suosittelen latvoille, tehohoitoseerumia hiuslatvoille, merkki riippuu siitä mihin olet tottunut ja jos muotoilet hiuksia joka päivä siis föönaat tai käytät rautaa niin ennen sitä joka kerta märille hiuksille kampaamosta saa sellaista"ac salon solutions andrew collinge, perfect endings, heat defence styling spray" maksaa vissiin maks. 10 e ja on hyvä käyttää varsinkin pakkasilla ja helteellä.