Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset pois yli 100 000 euroa ansaitsevilta?!

Vierailija
24.01.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voishan tuota vähän perustellakin.

Itse tienaan kutakuinkin tuon 100 000€/v, mutta ehkä en kuulumaan oikeaan kohderyhmään, kun harvoin menee yli.

Ainut perustelu minkä keksin, on että mulla ei riitä tarpeeksi aikaa mukuloille. No, työaika on 7.30-15.30, kerran viikossa menee klo 20 ja 22 tienoille, eli sinä päivänä en lapsia juuri näe, muuta kuin aamulla, kun autan miestä pukemaan lapset valmiiksi päiväkotiin. Mies menee 'vasta' klo 8:ksi. Lisäkse teen töitä yhden viikonlopun/kk. Kotona en tee töitä lainkaan, mitä nyt ajoittain luen ammattikirjallisuutta, kun lapset ovat nukkumassa.

Teemme 2-3 lomareissua/ vuosi. Joko viikon loma Lapissa ja 1-2 viikkoa Välimerelle tai sitten jonakin vuonna 3 viikon reissu jossain kauempana. Näin saadaan kunnon laatuaikaa koko poppoo yhdessä. Lapset ovat vielä pieniä, ei vielä kukaan edes eskarissa. 3 kpl, luomukaksoset, hoidettiin kotona, kunnes nuorin oli 2 v.

Alaani en paljasta, kuitenkin täysin laillinen, vaatii tosin aika lailla älyä ja hoksottimia.

Tietty voi olla muitakin syitä, miksi mieheni (joka tienaa tosin vain n. 70000) ja minä emme saisi saada ja pitää lapsiamme. Olisin varsin utelias.

Vierailija
2/4 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voishan tuota vähän perustellakin. Itse tienaan kutakuinkin tuon 100 000€/v, mutta ehkä en kuulumaan oikeaan kohderyhmään, kun harvoin menee yli. Ainut perustelu minkä keksin, on että mulla ei riitä tarpeeksi aikaa mukuloille. No, työaika on 7.30-15.30, kerran viikossa menee klo 20 ja 22 tienoille, eli sinä päivänä en lapsia juuri näe, muuta kuin aamulla, kun autan miestä pukemaan lapset valmiiksi päiväkotiin. Mies menee 'vasta' klo 8:ksi. Lisäkse teen töitä yhden viikonlopun/kk. Kotona en tee töitä lainkaan, mitä nyt ajoittain luen ammattikirjallisuutta, kun lapset ovat nukkumassa. Teemme 2-3 lomareissua/ vuosi. Joko viikon loma Lapissa ja 1-2 viikkoa Välimerelle tai sitten jonakin vuonna 3 viikon reissu jossain kauempana. Näin saadaan kunnon laatuaikaa koko poppoo yhdessä. Lapset ovat vielä pieniä, ei vielä kukaan edes eskarissa. 3 kpl, luomukaksoset, hoidettiin kotona, kunnes nuorin oli 2 v. Alaani en paljasta, kuitenkin täysin laillinen, vaatii tosin aika lailla älyä ja hoksottimia. Tietty voi olla muitakin syitä, miksi mieheni (joka tienaa tosin vain n. 70000) ja minä emme saisi saada ja pitää lapsiamme. Olisin varsin utelias.

luettelemasi asiat ovat vain pintaa, todelliset syyt löytyvät syvemmältä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tienataan miehen kans kai just ja just ton maagisen rajan yli, mutta ei lasten kustannuksella.

Kumpikin tekee täyttä työpäivää. Mulla on joskus työmatkoja ja vähän ylitöitä, miehellä ei ole. Kaksi lasta on koulussa, nuorin eskarissa.

Me ollaan illat ja viikonloput lasten kanssa lähes aina. Kotona ei tehdä töitä.

Meillä ei ole rahaa matkustella (iso asuntolaina ja oikeasti tulemme toimeen omillamme eli vanhemmat ei maksa meidän elämistämme), mutta lomat vietetään yhdessä.

Yhtä hyvin voisi sanoa, että lapset pitäisi ottaa pois pienituloisilta, kun ei heillä ole rahaa elättää niitä...

Vierailija
4/4 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo todellista! huh! joo siis otetaan kaikilta lapset pois ihan jokaiselta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi