170 cm, ihannepaino?
nyt 66 kg... Pitääkö viä laihduttaa? Ja paljonko? Tietysti vaihtelee ruumiinrakenteen mukaan... Läski olo on ainakin :)
Kommentit (55)
sellaisessa nätissä bikinikunnossa max. 62-kiloisena.
t: 170cm
ja painan n. 60 kg, välillä vähän alle ja välilllä vähän yli. Ja ihan tyytyväinen oon. En koe, että olis kummemmin tarvetta laihduttaa. Kai se vähän omasta olosta ja fiiliksestäkin on kiinni tai laihduttamisen tarve, mutta en usko, että sun kauheesti enää tarvii laihduttaa. =)
mut 60 kg ois sun ihannepaino, ns. bikinipaino (voi kyllä vaatia vieläkin pienempää painoa).
mut hyvä paino on aina oma paino -110 kg
mut 60 kg ois sun ihannepaino, ns. bikinipaino (voi kyllä vaatia vieläkin pienempää painoa).
mut hyvä paino on aina oma paino -110 kg
oma pituus miinus 110 = ihannepaino.
että 60 olis tosi hyvä... Toisaalta sitten olis kyllä jo aika laiha :) Oon aika lihaksikas, joten oon miettiny et painoo tulee varmaan sen takia. Synnytin vuosi sitten ja nyt on -10kg painosta ennen raskautta... Mut kiitoksia kommenteista, eli 60 olis sopiva pituuteen nähden... Olis ihanaa painaa 60 kiloo :):)
Veikkaanpa että olet jo nyt aika sutjakassa kunnossa.60- kiloisena aivan liian laiha tai mikä siinä jos ruipelo haluaa olla...Äitini on 170 cm ja painaa jotain 65 kg ja mielestäni tosi laiha jo nyt.Kropan kiinteytys on sitten asia erikseen..
ja varsinkin tälläin yli 30-kymppisenä, onko edes niin väliä. Tunnen itseni aika hoikaksi, syön hyvin ja liikun paljon... Olishan se kiva vaan olla "ihannepainossa"....
No sentin pitempi, mutta käytännössä sama koko. Pyrin 61 kiloon, 58 olisi kyllä mulle ihannepaino. Sitä kevyempänä näytän liian laihalta, näin aikuisena. Nuorempana olin ihan hyvän näköinen 53-kiloisena.
kiinnosti ku kilo paskaa kiitos tästä
olen 171cm ja paino vaihdellut 56 - 68 kg valilla. paras on siina 62kg. talla hetkella 66 - buuuu!!
Joka puoilelta vartataloa noin 1.5cm rasvaa.
Vatsassa tai muuallakaan ei ole enempää,jokapuolelta 1.5cm. Olen vehnän syöjä.
Uin jokapäivä 20 km