Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous ohjelmasta. Kuka hitto tota kattoo?

Vierailija
23.01.2010 |

Mikä ihmeen idea tossa on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritän pysyä mahdollisimman kaukana:)

Vierailija
2/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka olin et ei saatana, sit olin et ei vittu...

musta nuo live ex-temporee räpit ja vitsit on hauskoja ja sit se sketsihahmo juttu, muuten aika... no ei se huono oo... täytyy olla jonkinmoinen erikoinen huumorintaju et tykkäää ja mul vissiin on semmonen kumma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minsaa lopusta ja hyi hitto.

Vierailija
4/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sisältää niin paljon improvisaatiota. Jännitän, miten näyttelijät suoriutuvat ja kun onnistuvat, tunnen heidän kanssaan iloa.

Yleensä mua ei mitkään vitsit naurata eikä suuren yleisön hauskana pitämät jutut.. Esim. uutisvuoto on musta todella ärsyttävä ja täynnä teennäistä hauskuutta ja naurattamista.

Vierailija
5/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykätään muuten uutisvuodostakin :)

Vierailija
6/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko perhe. Ei lapset varmaan puoliakaan tajuu mutta nauravat niille tilanteille.

Samaa mieltä siitä, että fiksut kattoo :)!

Terkuin tj ja TtM

Vierailija
7/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa huumoria. Hyviä näyttelijöitä.

Vierailija
8/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on etenkin 9v:n suosikki.

Se "vessapaperi oli loppu" sketsi oli hyvä. Me hirnuttiin ihan hulluna :D

Vierailija
9/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Idea on just se, että elämä ei tosiaankaan oo niin vakavaa. Välillä on hyvä antaa mielikuvituksen viedä ja nauttia vaan hauskoista hetkistä, typerästä ajatuksenjuoksusta ja höhötellä tyhmänä. Mukavaa! :D

Vierailija
10/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on etenkin 9v:n suosikki. Se "vessapaperi oli loppu" sketsi oli hyvä. Me hirnuttiin ihan hulluna :D

Katsoin asken sen vessapaperisketsin enka tajunnut yhtaan... ?

Vierailija
11/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita hahmoja katselin, ja lähinnähän tuossa tuli mieleen, että vammaisista tehdään pilkkaa.. Nytkö se ei sitten vaivaakaan ketään?

Vierailija
12/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vammaisista pilaa... kato se koko sketsi netistä niin ymmärrät, kun en osaa tai jaksa selittää. en itekkään tykkäis jos vammaisista pilailtaisiin tms.

Vierailija
13/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti, ettei ohjelma saa lähipiirissäni samanlaista vastakaikua, päinvastoin.

Mikä siinä muka oli vaikeasti ymmärrettävää ja tylsää? Minusta näyttelijät laittoivat kaikkensa peliin ja olivat täysillä mukana, se toi mukavan lisäpiristeen ohjlemaan, ja lisäksi sketsit olivat hauskoja ja hyvin käsikirjoitettuja.

Lisäksi ne improvisaatio-osuudet naurattivat ihan erityisesti. Lisää tämmöistä!

Vierailija
14/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä tosi hauskojakin juttuja.

Vierailija
15/15 |
23.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat noista hahmoista, joiden oli tarkoitus naurattaa, voi ulkonäöltään yhdistää lähinnä jälkeenjääneisiin. Muut sitten mt-tapauksiin. Miten se mahtaa erota miitta-tädin touhuista? Aina ei oikein tiedä mitä ajattelisi. Itse olen hullu, ja kaltaisistani revitään ohjelmissa huumoria. Ei välttämättä mene herne nenään, katson itsekin, mutta onko "hullu" huonompi kuin vammainen, vai onko vammainen huonompi, koska heistä pitää vaieta ja hävetä ja olla kuin ei huomaisikaan.. Jotenkin tulee mieleen kun eräs henkilö tällä palstalla sai sapiskaa aika paljon käyttäessään sanaa debiili..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän