Ärsyttää yhdet idiootit "ostajat". Ov
Mulla on ollut jo pidemmän aikaa parilla foorumilla myynti-ilmoitukset.
Myyn yhtä lemmikkitarviketta kahdessa paikassa ja kaksi kiinnostunutta pyysi suunnilleen miljoona kuvaa ja lähetin ne heille. Toinen katosi kuin Pieru Saharaan. Toinen laittoi parin päivän päästä viestin, että sori, hän ostaakin toiselta myyjältä, vaikka olikin luvannut ostaa multa tuon. Vastasin sitten aika kipakasta, että kiitti vaan turhasta. Ja hän vastasi, että hän olikin jo luvannut ostaa tuolta toiselta myyjältä.
Kahdessa muussa foorumissa myyn muita juttuja ja yksi tyyppi oli kiinnostunut ostamaan neljä tuotetta. Kitisi hinnan alennuksen jokaisesta tavarasta (ja annoin alennusta yhteensä 5 euroa) ja lupaili ja lupaili maksua. Kunnes sitten laittoi viestin, että tuli yksi toooooodella iso meno ja hän ei voikkaan maksaa jne. Just, viesti tuli kaks päivää sen jälkeen, kun hän oli luvannut maksaa ja kyselin rahojen perään. Eli hän ei ollut alkujaankaan kiinnostunut maksamaan. Ihan turhaan otin kaikista monta kuvaa ja lähetin ne ja annoin vielä hyvää hyvyyttäni alennusta.
Ja Huutiksessakin on tullut enempi ja enempi vastaan hpihuutajia. Yhdenkin ostajan maksua olen odottanut jo kohta kuukauden, kun aina vaan lupaa maksaa.
Kommentit (7)
pistät sille negan ja tuotteen uudelleen myyntiin.
onneksi minulla on varaa valita asiakkaat ja pitää heidät nyrkin ja helölan välissä
Enkä kyllä oikein missään muuallakaan, joten kaapit täyttyy turhasta tavarasta...
Siihen täytyy kaiketi vain sopeutua, että netti on täynnä jos jonkinlaista hyväksikäyttäjää ja "hankalaa ostajaa", joka kokee elämäntehtäväkseen myyjien "testaamisen", juoksuttamisen ja kaikki mahdolliset huijausyritykset. Ja jos myyjä ei kaikkiin mahdollisiin kommervenkkeihin suostu niin sitten tulee negatiivinen palaute :-( Tietenkään ostajalla ei ole mitään velvollisuutta ostaa, jos asiaa ei ole kirjallisesti sovittu ja siihen saakka sinullakin on tietysti oikeus myydä ihan kenelle haluat. Ei kannata luvata liikaa, vaan olla itse ihan yhtä epämääräinen kuin ostajakin.
Huutonetissäkin tuntuu, että monilta vakikäyttäjiltä on kokonaan mennyt taju siitä, että kyseessä on yksityishenkilöiden välinen kauppa, eikä huutonet todellakaan ole useimmille mikään elämäntehtävä ja ainut hoidettava asia, vaan siellä vain yksinkertaisesti yksityisihmisten käytettyjen tavaroiden on tarkoitus vaihtaa omistajaa sopuhinnalla.
Itse pistän nykyisin huutonettiin vain sellaisia tuotteita, joista saa kunnon hinnan. En jaksa enää vastailla kysymyksiin, lähetellä kuvia, kyttäillä maksuja ja postitella euron-parin tuotteiden takia, mielummin vien ne hyväntekeväisyyskirpparille.
jokainen täälläkin kirjoittanut on valehdellut joskus. Myy jossain muualla kuin netissä jos haluat rahat samantein.Älä viitsi mankua typeriä, tottakai jotkut huijaa jos siihen annetaan mahdollisuus.
Teidän mielestänne on siis ihan ok, luvata maksaa ja sitten perua kaupat? Ei tuo sinänsä ole huijaamista tms. mutta silti. Kyllä lupaus pitäisi pitää. Toivottavasti ette muuten huutele Huutiksessa mitään.
Jotkut on niin törkeitä kun vain osaavat eivätkä osaa edes hävetä. Älä anna sellaisille mahdollisuutta. UNOHDA nettimyynti ja mene kirpparille.
huijarit pöllivät kaiken, kun saavt mahdollisuudeannn
Yksi kerta riitti mulle.