Kysymys: olen tänään ulkoillut laste ja niiden
kahden kaverin kanssa pulkkamäessä, pelattu lautapeliä, käynyt kaupassa, imuroinut, pyyhkinyt pölyt, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen kahdesti ja pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja viikannut puhtaita kaappiin ja leiponut pullaa. Piti lähteä jumpalle, mutta teinin seurakunta-kerho venyy, joten en ehsi. Olenko ansainnut sen, että juon saunaoluen, kaksi lasillista punaviiniä ja vain istun takkatulen ääressä loppuillan?
Kommentit (9)
En mäkään ansaitse viiniä tai muuta. Ei se ole palkintojuttu, juon lasin pari joskus jos huvittaa.
Yleensä ruuan kanssa.
Taisitkin tulla kysymään ja kerjäämään jotain ihan muuta ;) Luuletko että olet jotenkin tehnyt paljon enemmän kuin "me muut" rutiinipäivänä?? Mulla noi kaikki kuuluu ainakin ihan jokapäiväseen elämään. Ja ei, en tarvitse palkaksi saunakaljaa tai viiniä pisaraakaan. Hohhoh.
siltä, että naisen pitää tehdä kauheasti, jotta voi hyvällä omallatunnolla vain laiskotella, tai itse ainakin olen sellainen. Ihmeen kitkeriä kommentteja, miksi ihmeessä? t.ap
niin olisit saanut kavereiltasi iloisia kommentteja ja kehoituksen rentoutumaan takkatulen ääressä. Täällä av:llä pyörivät riivinraudat eivät osaa ketään kannustaa tai posiitiivisesti kommentoida, joten älä välitä...
naisen pitää tehdä paljon kaikkea, jotta tuntee että on ansainnut rentoutus hetken takan ääressä. Kyllä meidän pitäisi ansaita ja ollaan ansaittukkin se rentoutumishetki välillä ilman että sitä ennen pitää kovasti touhuta ja tehdä kaikkea :D
Ja kyllä olet ansainnut lasin pari viiniä, nauti illasta ja ihanasta rauhasta omassa seurassa :D
Lapset himmensivät juuri valoja, kun haluavat että on "tunnelmaa" joten taidanpa nyt nautiskella rauhallisesta loppuillasta :) t.ap
Mä oon maannu koko päivän ja mässännyt, eikä mulla oo edes viinaa, muuten voisin ottaakin.
olevansa. Tänään vaan tuli sellainen "nyt nappaa"-kohtaus.
Taisitkin tulla kysymään ja kerjäämään jotain ihan muuta ;) Luuletko että olet jotenkin tehnyt paljon enemmän kuin "me muut" rutiinipäivänä?? Mulla noi kaikki kuuluu ainakin ihan jokapäiväseen elämään. Ja ei, en tarvitse palkaksi saunakaljaa tai viiniä pisaraakaan. Hohhoh.