Asuntoa hakemassa, mielipiteesi kohteesta
Kommentit (32)
kun sauna näkyy kuitenkin kylppäristä. Tiedoissa kuitenkin lukee ei saunaa. Kylppärin katossa jotain tummaa.
Harrastan puutarhanhoitoa ja en ikuna asuisi kerrostalossa.
Ympäristö on hermoja rentouttava ja kaunis ympäristö ei tee talosta huonoa.
Oikein ihana on, jos ei ole homeongelmia.
Siis jos sä et ota tota, niin mä otan...
Järvi ihan vieressä. Uudehko rakennus. Kivannäköinen sisältä ja ulkoa, makuuhuoneetkin vaikutti tilavilta.
Ja mä luulin jo löytäneeni helmen, kun ostin oman 120 neliön rivarimme viime vuonna. :) Tosin ei Lohjalta eikä ihan noin kallis, mutta eipä ole meillä vesikään ihan noin lähellä.
Siis jos asuisin Lohjalla, toi olisi mun unelma.
Miinusta vaan se, että paritalon puolikkaalla omakotitalon hinta ja isoin miinus: SÄHKÖLÄMMITYS. Mut muuten ihan nappi koti.
ja sekavan näköiset tilat, mutta muuten ok.
meille olisi liian kaukana Helsingistä, liian pieni ja liian kallis.
Kuinka moni on tosiaan valmis ostamaan asunnon ilman saunaa?
on halvin lämmitysmuoto maalämmön jälkeen tällä hetkellä jos vaan on esim. ilmalämpöpumppu tai takka. jos nuo kaikki kolme niin on lämmitysmuodoista halvin. ihmiset ei taas tiedä mistään mitään. meillä 200 neliötä ja sähkökulut 20 000w vuodessa, suora sähkölämmittys ja ilp.
on halvin lämmitysmuoto maalämmön jälkeen tällä hetkellä jos vaan on esim. ilmalämpöpumppu tai takka. jos nuo kaikki kolme niin on lämmitysmuodoista halvin. ihmiset ei taas tiedä mistään mitään. meillä 200 neliötä ja sähkökulut 20 000w vuodessa, suora sähkölämmittys ja ilp.
siis 20 000 kwh vuodessa
joille pitää maksaa että muutamme pääkaupunkiesudun ulkopuolelle.
Katsokaahan vaikka tuota lattiaa....
Mä olen oikeasti rehellisesti järkyttynyt, että kuinka moni haluaa asua aivan tehtaan vieressä. Olisiko siihen peräti 150 m matkaa? Koko kotimatka tehtaan vierustaa ja tietysti myös ne saastehaitat ainakin kovilla pakkasilla, kun saasteet ei nouse ylös.
Veikkaisin, että nuo kuvat pihasta on otettu juuri siinä kulmasta järvelle, että näyttää idylliseltä. Mut jos kuvakulma oliskin vähän enemmän länteenpäin niin olisikohan tehdasalue siinä kivasti maisemana?
Olisiko 100 k€ tullut pyyntihintaan päälle "kulumislisää" viiden vuoden aikana?
En kyllä ostaisi Lohjalta tuohon neliöhintaan. Tuossa taitaa ollajoku aika kova järvenrantalisä.
Oletko käynyt paikalla? Alueella ei jokunen vuosi sitten ollut tosiaan mitään muuta kuin nuo talot jättömaan läpi kulkevan ajotien perällä. Voihan olla, että tilanne on jo muuttunut.
kyllähän tuossa sauna on! Ja vuolukivikiukaalla vielä. Ei kannata KOSKAAN laittaa oikotien haussa ehdoksi "sauna", sillä aika useissa kohteissa se välittäjältä unohtuu klikata oikein. Eli lukee ettei olisi saunaa, vaikka sitten onkin. Sama tässäkin siis.