Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Elokuiset Leijonanpennut Vko 3 ***

12.01.2009 |

Huomenta kaikille!

Päätinpä aloittaa uuden ketjun tällekin viikolle, toivottavasti tosiaan keskustelu täälläkin jatkuu vaikka tuo Yahoo! -ryhmä onkin olemassa. Itse ajattelin lukea näitä molempia ja hiukan kirjoitella silloin kun siltä tuntuu :)

Keskiviikkona olisi eka neuvola, hiukan jännittää ihan vaan koska kaikki on uutta. Mies tulee kai mukaan, saadaanpahan sitten molemmat sama infopaketti odotuksesta.

Melko oireetonta tämä mun odottelu edelleen on, huonoa oloakaan ei enää jurri ole ollut, ja oksentaminen ei onneksi ole koskaan ollut lähelläkään. AInoa sselvä muutos entiseen on kasvaneet rinnat. Ei taida yksi kuppikoko enää riittää, viikonloppuna kävin ostamassa parit rintsikat, mutta seuraavaksi saankin suunnata jo kunnon liikkeeseen jotta näille löytyy kunnon tukevat liivit. Aika ärsyttävää, vaikka joskus isompia tissejä olenkin toivonut ;)

Mitenkäs teillä joilla jo on raskauksia takana, kuinka paljon rinnat ovat kasvaneet ja missä vaiheessa? Mietin vaan että jos kasvu vielä jatkuu niin kohta on kauheat määrät eri kokoisia rintsikoita nurkissa lojumassa... Painon nousu varmaan vaikuttaa tähänkin, toivottavasti itse saan pidettyä painon niin kurissa kun se nyt on mahdollista.

Se minusta, mitenkäs muiden viikko on lähetnyt käyntiin ja mitä tulossa?

Terkuin

Auringonkukka, 8+5

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun uusia tulee vielä matkaan mukaan. Tervetuloa! Kukaan ei varmaan oo jaksanut tehdä sitä listaa vielä meistä... alkaa olla aika paljon odottajia elokuulle! Minäpä kokeilen tehdä uuden esittelypinon tuonne, kirjoitelkaahan kaikki sinne tietonne uudelleen. Ja vain tiedot, ei näitä päivän kuulumisia ;) Katotaan jos siitä saataisi sitten joskus lista aikaiseksi.

Mulla on jännät paikat, huomenna aamusta on vihdoin viimein se eka neuvola. Ootan sitä ja samalla jännittää ihan sikana, jos siellä ei näykään mitään vauvelin alkua. Sitten harmittaa. Mutta ei kai se auta kuin toivoa parasta!! Huono olo on mulla vähentynyt huomattavasti, ja siksikin varmaan epäilen raskauden olemassaoloa. Mut kyllä noita oireita silti näyttäis olevan...

Juu ei nyt muuta täältä tällä kertaa. Viettäkäähän lokoisat sunnuntain viimeiset tunnit :)

Tolleroinen rv 10+1

Vierailija
22/22 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Tolleroinen, että teit sen uuden esittelypinon. Tuolta ainakin löydämme toisemme helposti.

Mulla on kanssa huomenna ensimmäinen neuvola ja sitä ennen on nt-ultra. Vähän tuntuu oudolta mennä sinne, kun ei ole edes neuvolakorttia, mutta eiköhän ne jollekin lapulle saa kirjoitettua.

Nyt tällä vkolla on pahoinvointi väistynyt kokonaan. Ainoastaan vähäistä väsymystä, mutta on parempi ja pirteämpi olo kun aikoihin. Ja nyt kun se kuvotuskin on väistynyt, niin väkisinkin tulee jotenkin epätodellinen fiilis koko homman suhteen. No onneksi huomenna on jo se ultrakin, niin pääsee näkemään, että onko masussa ketään hengissä. Toivottavasti on, vaikka välillä kyynisiä ajatuksia sen suhteenkin on ollut.

No, mukavaa loppupäivää ja kivaa alkavaa vkoa!

t. Annukkapannukka 10+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla