Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Voisitko pettää miestäsi?

Vierailija
22.01.2010 |

Miksi? Miksi et?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi koska luonteeni ei antais periksi sellaiselle.

Vierailija
2/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan niin tehnyt kuitenkaan

ei sitä voi tietää etukäteen

se päivä voi vielä tulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen LUVANNUT olla uskollinen. En ole niin raukkamainen, enkä myöskään niin itsekäs että tekisin toiselle jotain niin kamalaa! Saan mieheltäkin seksiä niin paljon kun jaksan harrastaa!

Vierailija
4/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän oman osuuteni sopimuksesta, enkä usko, että maailmalla on minulle mitään parempaa tarjottavana kuin tuo oma mies.

Valintatilanne on tullut eteen jokusenkin kerran ja jokaisella kerralla on ollut helppoa kävellä pois ja todeta ei kiitos.

Vierailija
5/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäminen on luusereiden hommaa! jos en haluaisi enää miestäni niin kyllä jättäisin sen enkä lähtisi pettämään! idiootti touhua!

Vierailija
6/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin silloin en vielä ollut luvannut yhtään mitään.

On hänkin lupauksiaan pettänyt, montakin kertaa. En tosin tiedä hänen pettäneen, mutta on sekin mahdollista.

Vierailija
7/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikaa halujeni vietävänä, en osaa olla uskollinen

Vierailija
8/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että olen niin kranttu miesten suhteen että minulle ei ole kuin tuo yksi oikea mies!Pettämistä en todellakaan pelkän seksin takia harrastais siinä pitäis silloin olla jotain muutakin..

Vierailija
9/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään en ole ihan varma. en kovin heppoisesti, mutta en tiedä olisiko täysin mahdotontakaan.

Vierailija
10/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, kolmea muuta olen pettänyt kännissä, pohjimmaisena syynä se, että en ole kauheasti arvostanut niitä miehiä, mutta ilman humalatilaa olisin varmaan ollut pettämättä. Jättänyt olisin ne joka tapauksessa jossain vaiheessa.

Vierailija
11/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan, mikä nyt olen. En ainakaan yksiavioinen.

Vierailija
12/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kyllä.

Vierailija
13/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä jo 16 vuotta, eikä ole tullut edes mieleen. On siis hyvä mies :)

Olemme kummatkin sitä tyyppiä, ettei pettäminen kuulu repertuaariimme ja sitä paitsi saamme kotona kaiken mitä tarvitsemme.

Vierailija
14/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan pettää.

Aiempia kumppaneita olen kyllä pettänyt, nuorempana.

42-vuotiaan elämänkokemuksella voin sanoa, että kun se ns. oikea tulee kohdalle, niin tuollaisia ei tarvitse enää miettiäkään.

Vierailija
15/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt, mutta ei sitä ole kiveen kirjoitettu, ettenkö joskus voisi.

Vierailija
16/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa perustella...

Vierailija
17/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En lähtökohtaisesti voisi tai haluaisi tehdä niin loukkaavaa tekoa toiselle ihmiselle. Olen itse tullut petetyksi aiemmassa suhteessa ja tiedän, miten paljon se sattuu. En ikinä haluaisi tuottaa sellaista tuskaa kenellekään.

-Pettäminen sotii ihan tietoisesti tunnistamiani ja määrittelemiäni arvoja vastaan: minusta se on objektiivisesti raukkamaista. Aina voi lopettaa yhden suhteen kunnialla, jos se ei tyydytä tarpeita. Vasta kun on lopettanut yhden suhteen, voi hyvillä mielin siirtyä toiseen. Kaikkea ei voi välttämättä saada kerralla. Täytyy kantaa vastuu toisesta ihmisestä ja omista päätöksistään (=päätös sitoutua toiseen ihmiseen) ja arvottaa sellaisissa tilanteissa, joissa ei voi "samassa paketissa" saada kaikkea haluamaansa, sitten se, mitä haluaa ensisijaisesti ja eniten.

-Tunnetasolla en kokisi oikeaksi olla toisen miehen kanssa: en usko, että voisin nauttia jostakin, joka liittyy petokseen, epärehellisyyteen ja salailuun. Enhän nauti kaupasta varastamisesta (vaikka saisin ilmaiseksi tavaraa) tms.

-Ja viimeisimmäksi mutta ei vähäisimmäksi: RAKASTAN miestäni, meillä on hyvä suhde niin henkisesti kuin seksuaalisestikin ja HALUANKIN oikeastaan VAIN miestäni. En koe mitään vetoa toisiin miehiin ja koen kovasti vetoa juuri omaani. Ei siis ole edes tarvetta paneskella muiden kuin oman miehen kanssa.

Vierailija
18/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä rakastan mun miestäni.

Vierailija
19/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähän ketjuun vastanneet todistavat sitä tai sitten he elävät jossakin kuplassa.

Olette kaikki kikkaratukkaisia, vyötärön kadottaneita täti-äiti ihmisiä, jotka tekevät lihapullia ja pottumuussia, pullaa pakastin piukassa, erilaisia kakkuja maustumassa ja odottamassa sitä parempaa makua.

Tai sitten olette niitä "timmejä, täydellisilä "naisia, jotaka _eivät ikinä pettäisi miestään_ rouvia.

Kuitenkin totuus on täällä -palstoilla, jotka puhuvat omaa kieltään -maailmassa pahuus kukoistaa ja miehet juoksee vieraissa. Mutta ei tietenkään tediän miehenne, ei!

Voi teitä! Mutta olen uskovainen ja rukoilen teille voimia.

Vierailija
20/40 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mistä minä tiedän, millaista elämä on vuoden, kymmenen vuoden tai 30 vuoden päästä. Lähtökohtaisesti pidän pettämistä raukkamaisena toimintana, mutta olen sen verran realisti, etten ikinä sano "ei ikinä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi