missä on kunnolliset miehet!?
siinä se tuli, nyt on ollut pettäjiä tai asennevammaisia... mistä löydän huomaavaisen ja kiltin miehen joka on valmis asettumaan aloilleen?
Kommentit (24)
Nuoria parikymppisiä vielä löytyy, mutta taitaa kolmenkympin jälkeen olla aika vähäistä ja neljääkymppiä kohti mahdotonta. No noissa vanhemmissa voi olla joitain toisella kierroksella, mutta heissä ei välttämättä niin kunnollisia.
ja olen siis huom. naimisissa.
Miten ihmeessä löysin noin kelvottoman yksilön.....!
Nuoria parikymppisiä vielä löytyy, mutta taitaa kolmenkympin jälkeen olla aika vähäistä ja neljääkymppiä kohti mahdotonta. No noissa vanhemmissa voi olla joitain toisella kierroksella, mutta heissä ei välttämättä niin kunnollisia.
Kuvittelen olevani suht kunnollinen ja toinen kierto vois olla paikallaan.
Vaimoni kun on varsin väkivaltainen.
m38
vanhetessaan, vielä vaille kolmekymppisenä k-pää ja itseriittoinen mies voi olla kymmenen vuoden päästä mitä ihanin isä ja aviomies.
t. kokemusta on. Ja jos kysytte, miksi aloin aikanaan seurustelemaan - rakastuin renttuun. Joka onneksi muuttui.
ettei baareista kyllä kovin helpolla löydy hyviä miehiä. Isoja lapsia kyllä.
Urheiluharrastusten parista löytyy helpommin kunnollisia miehiä.
Onhan meitä kunnollisia miehiä mutta teitä naisia ei kiinnosta pidemmän päälle. Naisilla pitää olla ilmeisesti joku hankala tyyppi puolisona että voi sitten ystävättärien kanssa purnata ja itkee...
Tavallinen, järkevä mies ei sytytä puolta vuotta pidempään...
T: yh iskä
Kunnolliseksi luullut etsivät netistä seuraa,
yöt chattailevat + etsivät treffipalstalta naosoa.
Löysin hänet 21 vuotta sitten kaupasta.
olen kanssa eronnut ja mulle kelpaisi nimenomaan tavallinen mies. Sellainen joka olisi arkea jakamassa eikä kaipailis extreme-elämää...Mulle arjen jakaminen ja huomioiminen toinen siinä on ihan tarpeeksi.
Mutta kun tämä arki on töistä-kotiin elämää, ei sitä paljoa miehiin törmää. Ja vaikka törmäisikin niin olen niin arka että aloitetta mihinkään en onnistu tekemään.
Baareissa kun harvoin käy, niin kauheen humalassa nykyään kaikki siellä??? Ja sitten siellä haetaan vaan kerta pano seuraa....
N 38
no tavallisenkaan miehen ei pidä olla niin tavallinen, että on jo tylsä. Itse olen mieluummin vaikka hieman päihdeongelmaisen (ei tietenkään alkoholisti), mutta mielenkiintoisen miehen kanssa, kuin kaikin puolin kunnollisen ja tunnollisen, joka on kuiva kuin korppu ja jonka kaikki mielipiteet ja ajatukset on poliittisesti korrekteja. Ja tietenkin ulkonäkökin vaikuttaa. Jos ei saa samassa paketissa mielenkiintoista ja sitoutuvaa miestä, niin sitten olen mieluummin yksin, kuin lapatossun kanssa.
eivät herätä heti sitä mielenkiintoa, mitä ne rentut tekee. Rentut menee ja iskee ne kauneimmat naiset ja jättää nopeasti. Voinkin lauleskella vanhaa biisiä "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin, kuinka meidän kunnon miesten käy. Ne rajastuvat pitkätukka hulttioihin, petollisiin kulkureihin."
tai sitten tyhmä WT!
kunnollista miestä minäkin olen etsinyt enkä huoli päihdeongelmaista! ja lievä sellaista ongelmaa ei ole olemassakaan.
Pitää vissin etsiä kirkonkerhoista
no tavallisenkaan miehen ei pidä olla niin tavallinen, että on jo tylsä. Itse olen mieluummin vaikka hieman päihdeongelmaisen (ei tietenkään alkoholisti), mutta mielenkiintoisen miehen kanssa, kuin kaikin puolin kunnollisen ja tunnollisen, joka on kuiva kuin korppu ja jonka kaikki mielipiteet ja ajatukset on poliittisesti korrekteja. Ja tietenkin ulkonäkökin vaikuttaa. Jos ei saa samassa paketissa mielenkiintoista ja sitoutuvaa miestä, niin sitten olen mieluummin yksin, kuin lapatossun kanssa.
Ovat kunnon naisten kanssa naimisissa. Vakka kantensa löytää.
Jotkut naiset (en nyt yleistä) joilla on ollut monia epäonnistuneita suhteita, voivat kyllä peiliinkin katsoa :D Ei ihmetytä eräänkään tutun kohdalla yhtään, että ei kestä..
uimahallissa
kotona netin äärellä
kirkossa
Itselläni on kunnollinen mies, jonka löysin 15 v sitten baarista. Monet hänen työkavereistaan (DI:tä enimmäkseen) ovat sinkkuja ja vaikuttavat oikein mukavilta, hyviltä miehiltä. En toki tiedä millaisia kauheuksia heistä lähemmässä suhteessa paljastuisi.
Välillä tuntuu että hyvät miehet menevät ihan hukkaan ;) .
Ei naiset ole kiinnostuneita kunnon miehistä.
Naiset kokevat kuvailemasi miehet tylsinä ja ei niihin jaksa tutustua.
Mitä vaan kavereitten elämää kattelen.
Itse olen nyt vaimon kanssa elänyt jo 15 vuotta, mutta ennen sitä seurustelin parhaimmillaan neljän naisen kanssa yhtä aikaa. Enempikin olisi ollut kiinnostunut vaikka osa tiesi ettei olisi ollut ainut.
Nyt kilttinä kunnollisena en ole kokenut kuin korkeintaan yhden iskuyrityksen/vuosi.
Olen tylsä miestä janoavien naisten mielestä.
m39
Ottavat meiän vaavin kanssa päikkärit.
Baarista hänet löysin :)