Ihanat hiihtokelit! Menkää ulos!
Kommentit (9)
oksia ja roskia ladulla ja latu-urat ihan onnettomat... Taitaa olla hiihtokausi ohi?
Tai yrittämässä; jäinen latu oli täynnänsä männynoksia. Meni enemmän energiaa niiden väistelyyn kuin itse hiihtoon :)
...mutta eiköhän ulos ainakin vielä kerran mennä. Nyt on lapsilla kavereineen niin keskittynyt leikki menossa, ettei käy mielessäkään sitä keskeyttää.
Apua apua, täytyy kai mennä ku täällä niin sanotaan.
Oli tosiaan havuja, oksia, käpyjä ja muuta roskaa vähän turhan paljon, mutta kylläpä luisti hyvin! Peltoladuilla voisi olla turvallisempaa.
Pikkuinen vain on kovassa kuumeessa ja pakko mädäntyä sisällä. Ehkä huomenna pääsen.
toivottavasti ette hätyyttele lapsianne ulos. Saavat kamalan syyllisyyden tunteet aina sisällä ollessaan kun ulkona paistaa aurinko eikä tee mieli mennä pihalle.
toivottavasti ette hätyyttele lapsianne ulos. Saavat kamalan syyllisyyden tunteet aina sisällä ollessaan kun ulkona paistaa aurinko eikä tee mieli mennä pihalle.
Mahotonta moralisointia..miwelestäni tuo ei ollut patistamista, vaan kehottamista! Eiköhän jokainen tervepäinen ihminen osaa ite päättää meneekö vaiko ei! Itse olen niitä ihmisiä joka ulkoilee mielellään säällä kuin säällä.
Olen käyny jo aamusta koiran kanssa mettässä. Ja vasta tulin uudemman kerran piha/kotohommista. Ja ajtuksena olisi mennä vielä kolmannen kerran lenkille tai jotain muuta vastaavaa.