Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuva Jeesuksesta? sis. linkin

Vierailija
31.03.2010 |

Tämän näkeminen teki muuten Raamatusta ja sen tarinoista jotenkin paljon fyysisemmän. Ainakin minulle.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010033111392443_ul.shtml

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun noi Torinon käärinliinat on ihan radiohiilimenetelmällä todistettu väärennöksiksi, niin mitenkähän niitten perusteella laadittu kuvakaan voisi olla itse Jeesuksesta.

Vierailija
2/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärinliinoja on haluttu kunnioittaa, kun niitä on tutkittu. Tämä kunnioitus tarkoitti sitä, että koetilkut on otettu reunasta, joka on aivan hyvin voitu lisätä kankaaseen satoja vuosia myöhemmin kuin muu kappale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli todennäköisesti komea ja pitkä mies.

Uhrin piti olla täydellinen, hän ei huolinut edes epätäydellistä eläinuhria, olisiko hän itse uhrannut jotain epätäydellistä? Hän oli kaikin puolin virheetön ihminen.

Jeesus oli todennäköisesti komein mies mitä maanpäällä on elänyt, Adamin jälkeen.

Vierailija
4/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiaikainen väärennös se on, vaikka te ette haluaisi sitä uskoakaan.

Vierailija
5/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Jeesuksen ajatellut valkopukuiseksi hyväntekijäksi, ja nyt tuo kuva kuin jostain Irakin pommi-iskussa kuolleesta.

Jumalan poika, toisaalta tavallinen ihminen. Huh, Jeesuksen kärsimykset ennen kuolemaa tuli vasta nyt oikeasti konkreettiseksi itselleni.

Vierailija
6/6 |
31.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän oli todennäköisesti komea ja pitkä mies. Uhrin piti olla täydellinen, hän ei huolinut edes epätäydellistä eläinuhria, olisiko hän itse uhrannut jotain epätäydellistä? Hän oli kaikin puolin virheetön ihminen. Jeesus oli todennäköisesti komein mies mitä maanpäällä on elänyt, Adamin jälkeen.

"53:2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.

53:3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet."

Tästä voitaneen päätellä, että hän ei ollut erityisen komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi