Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä ruokailuvälinesarja teillä on?

Vierailija
12.01.2009 |

arkikäytössä Savoniaa (jep, tylsää....)

juhlakäytössä Memory

Arkikäyttöön olisi kiva saada joku uusi sarja.... :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusimpana Citterio 98.

Lisäksi kolhiintunutta Hackminnaa ja Savoniaa.

Vierailija
22/29 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kakkoskämpän lähiseudun kirpputoreilta ja antiikkimessuilta. Yleensä olen maksanut noin euron per väline, jos oikein muistan. Mulla on Sorsakoskia suurin osa, mutta jotkut taitaa olla Fiskarsia ja ettei jotkut olisi jotain Billnäsiä tms. ja sitten jotkut tais olla ruotsalaisia. Mut suurin osa on ihan Sorsakoskia ja kaikki tyyliltään samantyyppisiä.

Onko muuten joku aterinfriikki nähnyt viime aikoina Amefan koristeellisempia aterimia jossain?

Olisi kiva nähdä nämä esim. luonnossa:

http://www.amefa.com/index.php?id=65

ja samoin esim. meksikolaista ruokaa olisi kiva pistellä tämmöisillä:

http://www.amefa.com/index.php?id=64

Amefan laatu on ollut ainakin minusta ihan loistava ja hintakaan ei ole niillä paha, joten jos jostain löytäisin, niin voisin sortua ostamaan ja heittää sitten vaikka Ikean aterimilla vesilintua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Kievari sellainen, joka on muuten kuin Savonia, mutta siinä on musta kädensija, joka on kiinnitetty sellaisilla metallisilla kiinnittimillä? Jos on, niin äidilläni on sitä. Ja äidiltä löytyy myös aika montaa muutakin mielenkiintoista ja kaunista sarjaa, ainakin Memoryä on ja sitten joku sellainen, jossa varsi on vähän kuin kukka. Meillä on molemmilla ihan hirveästi astioita ja aterimia, mutta varsin vähän samanlaisia.

Vierailija
24/29 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memorystä joskus haaveilin, mutta taitaa olla sittenkin liian "romanttinen" meille. Artikit käy arkeen ja juhlaan

Vierailija
25/29 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juhlaa varten ovat kiltit kummit vuosien varrella keränneet minulle Suomi -hopeat kuudelle.

Vierailija
26/29 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päädyin Citterioon :)

Vierailija
27/29 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole erikseen juhla-aterimia..

Vierailija
28/29 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkena savonia ja joku halpissarja, parempina tuulia ja chippendale (harvoin toi chippe käytössä)

Vierailija
29/29 |
12.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlaan artik (tusina)

arkeeen savonia (reilu tusina)

lisäksi hopeisista välineistä löytyy suomi-sarjaa kahvilusikoita tusina ja erilaisia ottimia chippendalea. Näistä en itse pidä, mutta mammat keränneet.

Sorsakoski laitettiin just pois arkikäytöstä. Kyllä sitä oli käytetty!! Isomummolta perityllä kalustolla mentiin opiskeluajat. Nyt panostettiin sitten savoniaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi