Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

620 päivää ilman seksiä.

Vierailija
16.12.2025 |

Alkaa pikkuhiljaa kiristää.

Vaimo ihmeissään kun olen niin ärtynyt tai hiljainen omissa oloissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee aloitetta seksiin vaimosi kanssa?

Vierailija
2/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro vaimolle mistä ärtyneisyys tai hiljaisuus johtuu? Ajatuksiako hänen pitäisi osata lukea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis kyllä joku ajatus olla puolisollasi jos pihdannut jo kohta 2vuotta.

Ei normaalia!

Vierailija
4/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaalia!

Aloittajan mielestä tietenkin vaimo pihtaa mutta vaimo saattaa myös olla haluton. Nämä eivät ole synonyymejä. 

Vierailija
5/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan vaimoilla yleensä 2 kättä ja suu, vaikkei yhdyntään "pystyisi".

Vierailija
6/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kysymys on pystymisestä vaan haluamisesta. Minä en kyllä ymmärrä kuka haluaisi käsi- tai suuhoitoa vastentahtoiselta haluttomalta puolisolta. 

T. Vaimo jonka haluton mies on kyllä "tarjoutunut hoitelemaan" hänet mutta eipä kyylosta houkuttelevalta ajatukselta. Mieluummin ilman kuin että puoliso joutuu pakottamaan itsensä johonkin jota hän ei todellakaan haluaisi tehdä. Kuka sellaisesta nauttii?!

Vierailija
7/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa miehen riutua ja masentua, sit on hyvä.

Vierailija
8/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei normaalia!

Aloittajan mielestä tietenkin vaimo pihtaa mutta vaimo saattaa myös olla haluton. Nämä eivät ole synonyymejä. 

Niin juuri. Vain osa vaimoista pihtaa, mutta kaikki ovat haluttomia.

Vierailija
9/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kysymys on pystymisestä vaan haluamisesta. Minä en kyllä ymmärrä kuka haluaisi käsi- tai suuhoitoa vastentahtoiselta haluttomalta puolisolta. 

T. Vaimo jonka haluton mies on kyllä "tarjoutunut hoitelemaan" hänet mutta eipä kyylosta houkuttelevalta ajatukselta. Mieluummin ilman kuin että puoliso joutuu pakottamaan itsensä johonkin jota hän ei todellakaan haluaisi tehdä. Kuka sellaisesta nauttii?!

Minä taas en ymmärrä, että jos kerran rakkaus ja läheisyys on loppu, niin miksi vielä roikkuu suhteessa. Ei mitään järkeä. Asia pitäisi selvittää heti, kun sen havaitsee ja tehdä ratkaisunsa. Jos kumppani ei edes halua halua, eli ei välitä toiseta edes sen vertaa, kannattaa erota samantein.Voihan se olla, että ap:n vaimo on odotellut milloin mies miehistyy,  ärähtää ja kertoo raamit millä suhdetta vielä jatkevaan vain jatketaanko ollenkaan. 

Vierailija
10/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, että jos kerran rakkaus ja läheisyys on loppu, niin miksi vielä roikkuu suhteessa. Ei mitään järkeä. Asia pitäisi selvittää heti, kun sen havaitsee ja tehdä ratkaisunsa. Jos kumppani ei edes halua halua, eli ei välitä toiseta edes sen vertaa, kannattaa erota samantein.Voihan se olla, että ap:n

Minä en kyllä puhunut rakkauden loppumisesta mitään. Aloittajasta en tiedä mutta minut pitää seksittömässä suhteessa se rakkaus ja kaikki muu läheisyys. 

Tuo "miehistymisen ja ärähtämisen" vaatimus taas on sellaista paskaa että en edes jaksa kommentoida. 

Vierailija
11/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku yh-mamma tai ukrainalaisleski, että saat stressiä purettua. Sitten siedät vaimoasikin paremmin. Kapakkaruusuihin älä sorru. 

Vierailija
12/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, että jos kerran rakkaus ja läheisyys on loppu, niin miksi vielä roikkuu suhteessa. Ei mitään järkeä. Asia pitäisi selvittää heti, kun sen havaitsee ja tehdä ratkaisunsa. Jos kumppani ei edes halua halua, eli ei välitä toiseta edes sen vertaa, k

Minä en kyllä puhunut rakkauden loppumisesta mitään. Aloittajasta en tiedä mutta minut pitää seksittömässä suhteessa se rakkaus ja kaikki muu läheisyys. 

Tuo "miehistymisen ja ärähtämisen" vaatimus taas on sellaista paskaa että en edes jaksa kommentoida. 

Jos seksi loppuu lopuu läheisyys ihan varmasti jo siksi, että haluton karttelee sitä, ettei toinen ala kyselemään seksiä. Jos haluton ei edes halua haluta toisen tyydyttämistä, hän ei myöskään enää rakasta, eikä välitä vaikka toinen kärsisi. Parisuhteeseen kuuluu seksi. Jos sitä ei ole, niin toisen, tässä tapauksessa miehen on aiheellista kysellä mikä mättää miksei toinen halua ja miten se ratkaistaan. Jos ei kiinnosta, niin mies hakee seksin muualta tai eroaa. Mutta ilman seksiä ei elä. Kaverisuhteet on sitten jotain muuta, mutta niissäkin sovitaan yhteisesti miten toimitaan. 

Vierailija
13/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä, että jos kerran rakkaus ja läheisyys on loppu, niin miksi vielä roikkuu suhteessa. Ei mitään järkeä. Asia pitäisi selvittää heti, kun sen havaitsee ja tehdä ratkaisunsa. Jos kumppani ei edes halua halua, eli ei välitä toiseta edes sen vertaa, kannattaa erota samantein.Voihan se olla, että ap:n

Rinnastan tuollaisen ärähtämisen pihtaamiseen. Erolla uhkaaminen ellei seksiä ala tippua on yhtä lailla vallankäyttöä kuin tietoinen pihtaaminenkin eli seksistä kieltäytyminen vaikka haluja olisi. 

Suoraselkäinen ero on varmasti aloittajalle paras ratkaisu. Tuollainen mököttäminen jota hän nyt harrastaa on passiivisagressiivista ja yhtä lapsellista käyttäytymistä kuin erolla uhkailukin. 

Vierailija
14/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos seksi loppuu lopuu läheisyys ihan varmasti jo siksi, että haluton karttelee sitä, ettei toinen ala kyselemään seksiä."

Tämä lienee sitten ongelma vain jos se haluton on nainen. Meillä kun se tilanne on niin päin että se haluton on mies, kaikkea läheisyyttä on kyllä edelleen todella paljon. 

Vierailija
15/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olette vielä naimisissa?

Vierailija
16/16 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän haluttomaksi muuttunut nainen välttämättä huomaa tilanteessa eli seksittömyydessä mitään ongelmaa. Joten äreily kertomatta syytä menee kyllä hukkaan.