Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 1€ ok hinta kirpparilla vauvan bodysta, potkareista, sisäpuvusta, paidoista?

Vierailija
22.01.2010 |

Huom. siistejä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain todella uudenveroisista

Vierailija
2/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pesunukkaa vaan ei tahroja niin siltikin euro on liikaa. Ainakaan minulla ei menneet kaupaksi. Vain huippukuntoisista sain 1-3 euroa. Lieävsti pesunukkaiset jäi myymättä vaikka hintaa oli vain 50 cent.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla olen oppinut, että jossain päin Suomea euro on jopa halpakin hinta vauvan vaatteesta kirppiksellä.

Sen sijaan ainakin täällä PK-seudulla euro on vähän kallis hinta, varsinkin jos vaatteet ovat ihan peruskamaa. Lindex, H&M, Tutta jne.

Huuto.netissä saa muuten aika helpostikin noissa paketeissa euron kappaleelta lasten vaatteissa. Mä olen muutaman kerran myynyt. Joka kerta ostaja on ollut jostain itä- tai pohjois-suomesta. Ilmeisesti siellä päin hyvälaatuista käytettyä kamaa on niin vähän tarjolla, että kannattaa maksaa tuonkin verran.

Vierailija
4/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan hyvä hinta tuo 1€. Olen jonkin verran kierrellyt kirppiksiä ja etsinyt hyväkuntoisia lastenvaatteita, joita on todella vähän myynnissä. Kuluneista, tahraisista ja nyppyisistä vaatteista pyydetään 2€ tai enemmän.

Vierailija
5/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon hintaan pitäisi olla lähes uuden veroisia. Ja ei äp-vaatteita. Myy huutiksessa paketissa, niin saat paremman hinnan.

Vierailija
6/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee 1 eurolla jos ovat siistejä. Itse laitan bodeille hintaa 0,50 - 1 euron, riippuen kunnosta, ja aina on melkein kaikki menneet. Kyllä täällä näkee myös, että jotkut yrittää pyytää kaks tai kolmekin euroa ihan nyppääntyneistäkin, ja ne jää kyllä pöytiin pyörimään..

Itse pidän päällysvaatteilla (puserot, pitkähihaiset paidat, housut, mekot) 1-3 euroa hintaa, kunnosta ja vaatteesta riippuen ja nekin menee miltei aina kaikki kaupaksi.

Vierailija
7/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkareista ja bodeista. Kulahtaneita vaatteita en osta mihinkään hintaan.

Kävin juuri tällä viikolla kirpparilla ja tuo euro oli hyvin tyypillinen hinta siisteistä vaatteista. Eräs todella kaunis body oli 2,50 - se oli minustakin turhan kova hinta, jota en viitsinyt maksaa.

Ihmettelen kyllä periaatteestakin ihmisten nenännyrpistelyä käytetyille tavaroille, vaikka ne olisivat kuinka hyväkuntoisia. Jos käytetty tavara ahdistaa niin kovasti, niin pakkoko sinne kirpparille on edes mennä? Kaupasta saa vastaavat kuteet, kun laittaa rahaa pöytään 10 kertaa enemmän.

Vierailija
8/8 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mikään ruotsalaienn halparätti (H&M, Lindex, Kappahl).

Ruotsalaista kun saa kaupasta koko ajan uutena ale- tangoista 1-5 eur/kpl. Just kävin meidän lähi h&M:llä ja 1 EURON lasten aletangossa oli mm. paksuja sormikkaita, talvihattuja, tyttöjen talvikenkiä (!!), 3-pack alkkareita, uimahousuja, huiveja. Siis yhdellä eurolla!