Mistä rikas kotiäiti saa valittaa?
Kommentit (12)
Jos tulee ero, valittavat vielä enemmän miehistään, jotka heidän näkemyksensä mukaan tuhosivat heidän elintasonsa.
Ts ihan sama tilanne kuin köyhemmilläkin, mutta sillä erotuksella, että rahaa olisi hoitajaan, mutta ei halua ottaa ketään tarjolla olevista. Haluaa hoitaa itse pienet lapsensa ja imettääkin 2 vuotiaiksi...
arvostuksen puutteesta, päivien tylsyydestä (varsinkin jos lapset jo isompia), vääristä valinnoista kun on jäänyt kotiäidiksi vaikka olisi voinut tehdä elämällään vaikka mitä. Epävarmasta tulevaisuudesta kun eläkettä ei kerry. Ja miehestä voi aina valittaa.
Tavisperheiden äidit eivät uskalla kutsua meidän lapsia kylään, koska monet nolostelevat vaatimattomampia talojaan.
Mies tienaa hyvin, mutta arkisin hän ei usein ehdi nähdä lapsiaan valveilla kertaakaan.
Entiset kaverit eivät uskalla puhua omista ongelmistaan tai sitten kadehtivat niin paljon, etteivät halua olla missään tekemisissä.
Joudumme rajoittamaan jopa lomavalintojamme lasten takia, ettei koulussa esiintyisi liikaa kateutta tai sorsimista opettajien puolelta. Lapset eivät vielä osaa erottaa, mitä eroa on Madagaskarin tai Mallorcan lomalla.
Kokemukseni mukaan valittavat miehistään.
Jos tulee ero, valittavat vielä enemmän miehistään, jotka heidän näkemyksensä mukaan tuhosivat heidän elintasonsa.
Minulla ei kuitenkaan ole tarvetta eikä aihetta valittaa miehestä :)
Kotiäitivuosina valitin väsymyksestä ja sairauksista.
oli sitten rikas taikka köyhä...ei se elämä valittamalla parane, valittaminen kuluttaa vain jumalattomasti energiaa ja tuhoaa lähellä olevien ihmistenkin energiaa. Väsyneenä ei sitten mitenkään jaksa tehdä yhtään mitään niiden asioiden korjaamiseksi - aina voi tehdä paljon, jos ei muuta, niin ainakin korjata oman asenteensa.
Itse olen itselleni luonut aivan uuden elämän kymmenessä vuodessa - kymmenen vuotta sitten ei ollut työpaikkaa, ei työkokemusta, ei miestä, ei lasta, ei asuntovelkaa (en ollut asuntolainakelpoinen), ei autoa (eikä ajokokemustakaan yhtään ajokortin ajamisen jälkeen). Nyt elämä näyttää aivan toisenlaiselta - ja suurin ero on siinä, kuinka vähän tarvitsee mistään ruikuttaa. Olen oppinut olemaan tyytyväinen juuri nyt. Vaikeistakin asioista selvitään, eivät ne ikuisesti kestä.
Asennetta peliin!!!
jos olis ongelmia, niin esim väkivallasta, vaikeista(erityis)lapsista, pettävä mies.. Kyllähän niitä löytyy vaikka kuinka. Itse en ole rikas, kotihoidntuella, raha-asiat on todella huonosti mutta en noista niin paljon valita kuin muusta elämästä. Toki voisin parantaa elämälaatuani jos minulla olisi enemmän rahaa.
oli sitten rikas taikka köyhä...ei se elämä valittamalla parane, valittaminen kuluttaa vain jumalattomasti energiaa ja tuhoaa lähellä olevien ihmistenkin energiaa. Väsyneenä ei sitten mitenkään jaksa tehdä yhtään mitään niiden asioiden korjaamiseksi - aina voi tehdä paljon, jos ei muuta, niin ainakin korjata oman asenteensa. Itse olen itselleni luonut aivan uuden elämän kymmenessä vuodessa - kymmenen vuotta sitten ei ollut työpaikkaa, ei työkokemusta, ei miestä, ei lasta, ei asuntovelkaa (en ollut asuntolainakelpoinen), ei autoa (eikä ajokokemustakaan yhtään ajokortin ajamisen jälkeen). Nyt elämä näyttää aivan toisenlaiselta - ja suurin ero on siinä, kuinka vähän tarvitsee mistään ruikuttaa. Olen oppinut olemaan tyytyväinen juuri nyt. Vaikeistakin asioista selvitään, eivät ne ikuisesti kestä. Asennetta peliin!!!
Jos pidät kaiken sisälläsi, sinulla on kohta uupumus, masennus...ja tie mitä. Tottakai pitää saada valittaa!!!
Henkisestä väkivallasta, fyysisestä väkivallasta, masennuksesta, omien tai läheisten sairauksista, masennuksesta, uupumuksesta. Kaikesta siitä miltä raha ei pelasta.