Voi mitkä satuhäät!
V**u mä kyllä eroon tosta kioskista heti häitten jälkeen! Kanttorikaan ei suostu heidän toiveidensa mukaan soittamaan ja papista tuli paha mieli ;-)
Kommentit (74)
että se puku morsiolla aivan lian pieni.Siihen minäkin kiinnitin huomiota.Rintavalle ihimiselle ei vain sovi tuollainen puku.Mies sanoikin kun sen sulhon puvun näki, että ilmeisesti ovat vanhojen tansseihin menossa.
linkitähän kuva teistä, niin voidaan arvostella.
Jos tuo mies oli 32v niin olihan rupsahtanut ja se muijakin näytti vanhemmalta kuin 43v. Kamalan rekkalesbon ja lähiöruusun näkönen muija. Suurinosa Av mammoistakin lienee samanlaisia.
No onneksi olen joo nätti, naisellinen, en kiroile, olen hoikka ja huolehdin itsestäni.
Miehenikin on komea, fiksu ja menestynyt.
niin että on varaa haukkua noin törkeällä tavalla. Hoh hoijaa näitä itsenä ylentäjiä, miten kestätte tuota omaa täydellisyyttänne ja muiden vajaavaisuutta? Ajatella, että ei-huippumallin näköiset ihmiset uskaltavat rakastaa ja mennä naimisiin...
kun puhuivat alkuseurustelusta ja se nainen oli deittipalstalla kuvaillut itsensä hemaisevan näköiseksi, ruotsalaiseksi blondiksi jolla on isot tissit :D vähän me revettiin.... aivan kauehan näkönen nainen, kunnon rekkalesbo. Olisi moni mies saanut pikkasen väärän kuvan ton kauvauksen perusteella naisesta ;) Tissiähän se oli koko nainen, kun ihra tursusi kaikkialta! Miksi ihmeessä tommosen vanhan lihavan ihmisen pitää ängetä itsensä johonkin prinsessapukuun? Ei ymmärrä.
Ja se mies...ihan kännissä oli kun siellä kotisohvalla tilitti eroasioita. Oli vissiin hajottanut vähän kodin irtaimistoakin siinä kännipäissään!
Aivan kauhea pari, mutta sopivt kyllä täydellsiesti toisilleen!!!!
enkä ohjelmastakaan nähnyt kun lopun, mutta ei lihavuutta voi mitenkään kieltää!! Haluaisinpa vaan tietää, minkä kokoinen ihminen sitten tämän vastaajan mielestä on lihava??
mutta en nyt lihavaksikaan sanoisi.
Ihan normaali 43-vuotias, ehkä jopa keskinmääräistä sutjakampi, kun katsoo katukuvaa.
Muuten pari oli mauton ja morsiuspuku täysin sopimaton kantajalleen tyyliltään ja malliltaan. Aikuinen nainen voi olla tyylikäs ja nuorekas olematta eltaantunut prinsessa.
Oli sellainen omenatyyppi, jalat oli hoikat ja takapuoli. Lisäksi kasvot olivat isot. Kokonaisuudessaan ei pullea ja tv:hän lihottaa ihmistä muutaman kilon. Luultavasti livenä näyttäisi pienemmältä. Jotkut tv:ssä hoikat on livenä käsittämättömän pieniä ihmisiä.
enkä ohjelmastakaan nähnyt kun lopun, mutta ei lihavuutta voi mitenkään kieltää!! Haluaisinpa vaan tietää, minkä kokoinen ihminen sitten tämän vastaajan mielestä on lihava??
Oli sellainen omenatyyppi, jalat oli hoikat ja takapuoli. Lisäksi kasvot olivat isot. Kokonaisuudessaan ei pullea ja tv:hän lihottaa ihmistä muutaman kilon. Luultavasti livenä näyttäisi pienemmältä. Jotkut tv:ssä hoikat on livenä käsittämättömän pieniä ihmisiä.
Ainakin siihen aikaan oli täysi hullu ja sadisti.
En ole koskaan tuntenut ilkeämpää ihmistä, ja tämä on totuus.
Toivottavasti on muuttunut...
Muuten käy vaimoa sääliksi.
Ketähän muita on eronnut? Aikakin se lappalaisnainen, joka kanssa nai kymmenisen vuotta nuoremman miehen.
ovat jo eronneet. Jos häitä aletaan jo suunnittelemaan ennen kuin on asuttu yhdessä, niin onglemia siitä vaan tulee.
Mielestäni morsian ei ollut lihava, mutta kyllä sillä oli liian pieniä vaatteita. Jos olisi ollut sopivan kokoiset vaatteet, niin olisi näyttänyt hyvältä.
kyseistä ohjelmaa myöskin ja ihmetytti samat asiat. Miksi ihmeessä joku ammatikseen morsiuspukuja myyvä henkilö on suostunut myymään noin epäsopivan puvun morsiammelle. Päivästä pitäisi jäädä kivat muistot ja kivat kuvat. Mun huomio kiinnittyi koko ajan puvun yläosaan mikä ei tuntunut sopivan morsiammen ruumiinrakenteeseen ollenkaan. En olisi myynyt hänelle korsettiyläosaa vaan vähän laskeutuvamman ja peittävämmän mallin. Meikki oli myös jotenkin suttuisen näköinen. Ja miksi morsianta piti kuvata pelkät alusvaatteet päällä että kaikki allit näkyi? Jotenkin tasokkaampaa ja arvokkaampaa meininkiä toivoisi näinkin arvokkaaseen tapahtumaan!
olkapäät paljaana kuin tissit paljaana...
Morsian ei sentään ollut olkapäät paljaana! x)
kyseistä ohjelmaa myöskin ja ihmetytti samat asiat. Miksi ihmeessä joku ammatikseen morsiuspukuja myyvä henkilö on suostunut myymään noin epäsopivan puvun morsiammelle. Päivästä pitäisi jäädä kivat muistot ja kivat kuvat. Mun huomio kiinnittyi koko ajan puvun yläosaan mikä ei tuntunut sopivan morsiammen ruumiinrakenteeseen ollenkaan. En olisi myynyt hänelle korsettiyläosaa vaan vähän laskeutuvamman ja peittävämmän mallin. Meikki oli myös jotenkin suttuisen näköinen. Ja miksi morsianta piti kuvata pelkät alusvaatteet päällä että kaikki allit näkyi? Jotenkin tasokkaampaa ja arvokkaampaa meininkiä toivoisi näinkin arvokkaaseen tapahtumaan!
kyllähän av-mammojen tai morsiuskaupan myyjän pitää saada jokaisen, varsinkin telkkuohjelmaan osallistuvan hääparin hääpuku, look yleensäkin ja kaikki häihin liittyvä päättää... Tää on TOSI hasuka ketju. Itse en ole ohjelmaa nähnyt, en ole ylipainoinen enkä keski-ikäinen rekkalesbo (se kun merkkaa), mutta helveti huvittunut olen.
Mitä hemmetin väliä, jokainen taplatkoon tyyliillään, arvostan sitä!
Jatkakaa mammat samaan malliin, te ootte ihania! Nää ketjut on ihan parhaita :)
tatuoinnit sitten näyttää :( En katsonut ohjelmaa enkä välitäkään, mutta ihmettelen myös miksi sekoitetaan kellertävänharmaanvalkoista ja valkoista. Suttuinen, nuhjuinen vaikutelma. Näissä ohjelmissa on aina se ongelma että pahassa tapauksessa pari on jo ehtinyt erota.
http://ohjelmat.yle.fi/files/ohjelmat/imagecache/galleria/files/ohjelma…
tehdä miten tykkää, mutta tunsin harmitusta parin puolesta. Olivat laittaneet paljon rahaa noihin tamineisiin jotka eivät kuitenkaan sopineet kantajilleen eivätkä keskenään. Mutta mitäs siinä voi tehdä jos joku haluaa itselleen epäsopivan puvun ostaa. Itse vaan jos olisin myyjä kertoisin rehellisesti että puku ei istu ja sovituttaisin niin kauan että hyvä löytyy.
kyllähän av-mammojen tai morsiuskaupan myyjän pitää saada jokaisen, varsinkin telkkuohjelmaan osallistuvan hääparin hääpuku, look yleensäkin ja kaikki häihin liittyvä päättää... Tää on TOSI hasuka ketju. Itse en ole ohjelmaa nähnyt, en ole ylipainoinen enkä keski-ikäinen rekkalesbo (se kun merkkaa), mutta helveti huvittunut olen. Mitä hemmetin väliä, jokainen taplatkoon tyyliillään, arvostan sitä! Jatkakaa mammat samaan malliin, te ootte ihania! Nää ketjut on ihan parhaita :)
ei tuollaiset ihmiset muuten yhteen hakeudu tai naimisiin mene. Luonnevika vaan ei korjaannu hoitamallakaan. Noita on maailmassa paljon, eikä voi kun toivoa ettei osu vastaan huonolla hetkellä
toinen tykkää toisesta, toinen toisesta.
Mua huvittaa nää niin itseriittoiset ihmiset, jotka asettavat itsensä ylitse muiden, ollen muka niin paljon kauniimpia ja viisaampia kuin toiset.
Eihän tuo nainen mikään tikku ollut, mutta en nyt lihavaksikaan sanoisi.
Miksi siis haukkua ihraiseksi?
Vain nuoretko saavat mennä naimisiin?